Analiza fundamentalna od podstaw

Data: 2009-02-27 13:12:47
Autor: Gregor
Analiza fundamentalna od podstaw
Witam, Czy mógłby mi ktoś polecić jakieś książki do nauki analizy fundamentalnej od
podstaw? Gdyby to było kilka książek, byłbym wdzięczny gdyby były one podzielone
na kolejne etapy przyswajania wiedzy (podstawy, bardziej zaawansowany itd)
Za szybką odpowiedź z góry dziękuję. --

Na początku chciałbym jeszcze raz podziękować tym co odpowiedzieli i
zainteresowanie (szczerze mówiąc spodziewałem się czegoś przeciwnego:D). Jeżeli chodzi o techniczną, to mogę powiedzieć, że zapoznałem się z nią. Stosuję
ją na co dzień. Fundamentalnej przedtem nawet nie ruszyłem palcem, i dlatego
byłem ciekaw jak się ona sprawdza na GPW i forexie. --

Analiza fundamentalna od podstaw