Analiza michniczenia.

Data: 2009-05-29 15:15:16
Autor: matador
Analiza michniczenia.
Data: 2009-05-29 15:49:42
Autor: Piotr
Analiza michniczenia.
Dnia Fri, 29 May 2009 15:15:16 +0200, matador napisał(a):

http://www.dziennik.pl/opinie/article389631/Faszysci_dobrzy_i_zli_w_gazecie_Michnika.html

Nic nowego, nic nowego... W tej szechterezadzie... Tyle, że rząd dusz już nie ten co jeszcze kilka lat temu. Teraz na te
pierdzenia reagują już tylko warzywni i funkcyjni za granicą.
Piotr

Data: 2009-05-29 15:51:12
Autor: zbig
Analiza michniczenia.

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gvonn2$pba$1nemesis.news.neostrada.pl...
http://www.dziennik.pl/opinie/article389631/Faszysci_dobrzy_i_zli_w_gazecie_Michnika.html

matador
zadna tam analiza.
Zarzut, że GW nie broni Cejrowskiegi i że potraktował to jako kłótnię w rodzinie jest nieprawdziwy.
To właśnie była kłóltnie w rodzinie.
Poza tym Cejrowski nie była jak mi sie wydaje admiratorem GW to niby dlaczego miałaby go bronić
Toż byłoby to czyste frajerstwo.

Data: 2009-05-29 15:52:33
Autor: Piotr
Analiza michniczenia.
Dnia Fri, 29 May 2009 15:51:12 +0200, zbig napisał(a):

[...]

Taa, tylko, że chodzi o Farfała, Cejrowski jest jakby przyczynkiem.
Piotr

Data: 2009-05-29 16:02:47
Autor: zbig
Analiza michniczenia.

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:99gmouo1vehk.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Przypomnij bo zapomniałem, jak to się stało, że Farfał został szefem TV.
Otoż jeśli nie pamiętasz, to Kaczyński oddał jedno miejsce dla LPR_SO w zamian za poparcie tego głąba Skrzypka na prezesa NBP. Cz naprawdę był tego wart?

Data: 2009-05-29 16:07:23
Autor: Piotr
Analiza michniczenia.
Dnia Fri, 29 May 2009 16:02:47 +0200, zbig napisał(a):

[...]

No jasne. Pal sześć Skrzypka, skoro bufetowa dała radę, to znaczy, że
byle wałkun tam się nada.
Ale ten Farfał to cymes jest! Lisicę pogonił, he, he... Z Cejrowskim
to przegiął, ale w końcu od przyrody to my mamy TVN.
Piotr

Data: 2009-05-29 20:16:11
Autor: konserwator
Analiza michniczenia.

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:430g1pk5kg8r.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

za farfala pewnie wstawia teraz posla Walikota... to dopiero bedzie glupio i w ostrygach...
Piotr

Analiza michniczenia.