Analiza siersciucha

Data: 2011-05-22 19:03:28
Autor: Jaksa
Analiza siersciucha
Zastanowmy sie, czy czlowiek o umyslowosci dziecka, popelniajacy
zenujace gramatyczne bledy (slawny bul w nadzieji),
moglby samodzielnie wpasc na pomysl wystartowania do wyborow
prezydenta RP?

Przeciez nie! Az tak glupi ludzie nie sa. Siersciuch musi zdawac
sobie sprawe z wlasnej ulomnosci intelektualnej. Wniosek, ktos
mu nakazal ubieganie sie o prezydenture. I siersciuch nie mogl
odmowic (byc moze sluzbowemu) poleceniu.

Siersciuch byl jak znalazl kontrkandydatem LK, rubaszny poczciwina
celujacy w mniej wiecej ten sam niewyrobiony elektorat szukajacy
takiego wlasnie przywodztwa. Nieskomplikowanego, rubasznego. Z wasami.

Kto nakazal siersciuchowi ubiegac sie o prezydenture?
Wiadomo, ale nie w szczegolach. Nie widzimy dokladnie tej
siatki powiazan, ale widzimy ze zydoubecja dysponuje wszystkimi
mainstreamowymi massmediami w kraju i ze rzadzi w Polsce z krotkimi
przerwami od 1989 pod ta czy inna maska (UD-UW, KLD-PO, SLD, AWS).

Widzimy tez, ze zona siersciucha wywodzi sie z dobrego, zasluzonego
UB-eckiego domu i logicznie wysuwamy przypuszcznie, ze wlasnie te
rodzinne powiazania siersciucha sterowaly jego cala kariera.

I to jest wlasnie najwiekszy zarzut jaki wysuwam wobec niego.

O robienie sobie jaj z Polski, z majestatu Rzeczpospolitej
i powagi urzedu Prezydenta. Czy jako Polacy znajdziemy dobra
odpowiedz na ten obecny upadek naszego panstwa, upadek ktory
mozna porownywac do nieszczesnych czasow saskich, gdy rozmaici
agenci wplywu sterowali biegiem wydarzen, na nasza zgube?

Poprzednio utracilismy panstwowosc na przeszlo 120 lat
i zaplacilismy solidnym regresem cywilizacyjnym.

Wajda mial racje w jednym, to jest walka o wszystko.

I ja twierdze, ze z zydokomuna nie jest mozliwa zadna
koegzystencja w Polsce. Albo my, albo oni.

Jaksa

Data: 2011-05-22 12:13:55
Autor: Darecki
Analiza siersciucha
Jaksa wrote:
[...]

Ten plan chyba powstal w biegu i nie byl do konca przemyslany, bo przeciez takiego kabaretu jaki serwuje muchomorek z wasami mlodym wyksztalconym z duzych miast, to nikt nie pamieta od czasow Jelcyna.

Data: 2011-05-22 21:22:57
Autor: raff
Analiza siersciucha

"Darecki" <123jhfd@op.net> wrote in message news:irbg8g$bgm$1speranza.aioe.org...
Jaksa wrote:
[...]

No ale Jelcyn byl nayebany, a ten nie wiadomo co.

R.

Data: 2011-05-22 19:06:03
Autor: pluton
Analiza siersciucha

I to jest wlasnie najwiekszy zarzut jaki wysuwam wobec niego.

Jezeli on jest takim dupkiem, to jakim strasznym fajfusem musi byc ten,
ktory z nim przegral ?

Nullification

Data: 2011-05-22 17:19:32
Autor: obserwator
Analiza siersciucha
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

> I to jest wlasnie najwiekszy zarzut jaki wysuwam wobec niego.

Jezeli on jest takim dupkiem, to jakim strasznym fajfusem musi byc ten,
ktory z nim przegral ?

a skad wiesz, ze chcial wygrac? Nie myslisz *politycznie*, tylko powtarzasz gazetowe bzdety.

Data: 2011-05-22 19:16:33
Autor: Jaksa
Analiza siersciucha
On Sun, 22 May 2011 19:06:03 +0200, pluton <zielonadupax@gazeta.pl> wrote:

I to jest wlasnie najwiekszy zarzut jaki wysuwam wobec niego.

Jezeli on jest takim dupkiem, to jakim strasznym fajfusem musi byc ten,
ktory z nim przegral ?

Nie zrozumiales psino, zarzut nie byl o byciu dupkiem.
Przeczytaj post pownownie, a potem jeszcze raz.

Jaksa

Data: 2011-05-22 19:25:02
Autor: Grzegorz Z.
Analiza siersciucha
Jaksa napisał:

[...]

Ja nie zrozumiałem kto to jest "sierściuch".

Można jaśniej?

Data: 2011-05-22 19:26:42
Autor: Jaksa
Analiza siersciucha
On Sun, 22 May 2011 19:25:02 +0200, Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com>  wrote:

Jaksa napisał:

[...]

Siersciuch belwederski, to jak sama nazwa wskazuje,
stworzenie zamieszkujace nore belwederska.

Nazwa pochodna wyprowadzona od Bobra Katarskiego.

Jaksa

Data: 2011-05-22 21:29:22
Autor: Grzegorz Z.
Analiza siersciucha

Jaksa napisał:

[...]

Nie wiem czy tą samą "nore" mamy na myśli, ale tam nikt nie mieszka
przecież.

Data: 2011-05-22 19:59:59
Autor: cytryna
Analiza siersciucha
Ja nie zrozumiałem kto to jest "sierściuch".

Można jaśniej?

Ależ oczywiście, bardzo proszę:
Witamy na stronach Hodowli Sierściuch*PL
Sierściuch*PL to domowa hodowla niezwykle eleganckich czarnych Kotów Syberyjskich. Jesteśmy jedyną hodowlą w Polsce, która specjalizuje się w tym, niezwykłym wśród sybiraków kolorze futerka. Hodowlę zapoczątkowała w 2004 roku czarna piękność - Aida Koci Land*PL, najbardziej niezależna kotka jaką kiedykolwiek spotkaliśmy.

Dlaczego czarne syberyjczyki...?

Ponieważ to połączenie łagodności i spokoju typowego dla tej rasy z urzekającym wyglądem dzikiej, czarnej pantery. Wielkie miedzianozłote oczy wyłaniające się z połyskującego głębokim czarnym kolorem futra mają magiczną moc, która hipnotyzuje i nie pozwala oderwać od nich wzroku.
Jednak nie od razu czarny syberyjczyk ujawnia swoją urodę. Jak w bajce o brzydkim kaczątku, musi upłynąć pewien czas, zwykle ok. 6 miesięcy, zanim z szarego kociaka z widocznymi pręgami wyrośnie kruczoczarny sowiet.

Nasze koty z PO są równoprawnymi członkami rodziny, co oznacza, że kociaki opuszczające nasz dom są ufne i traktują bydło jak członków swojego stada.

Data: 2011-05-23 00:56:02
Autor: Kaczysta
Analiza siersciucha

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:irbg6f$rf1$1inews.gazeta.pl...

I to jest wlasnie najwiekszy zarzut jaki wysuwam wobec niego.

Jezeli on jest takim dupkiem, to jakim strasznym fajfusem musi byc ten,
ktory z nim przegral ?
Nie przegrał, tylko został misternie przez ubecję wyeliminowany z gry.
AZ

Data: 2011-05-22 19:15:22
Autor: Grzegorz Z.
Analiza siersciucha
Jaksa napisał:

Zastanowmy sie, czy czlowiek o umyslowosci dziecka, popelniajacy
zenujace gramatyczne bledy (slawny bul w nadzieji),
moglby samodzielnie wpasc na pomysl wystartowania do wyborow
prezydenta RP?

A jak taki ktoś pisze "obiat" zamiast "obiad" to mógł samodzielnie wpaść na
taki pomysł?

Data: 2011-05-22 17:26:41
Autor: obserwator
Analiza siersciucha
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Jaksa napisał:

> [...]
> prezydenta RP?

A jak taki ktoś pisze "obiat" zamiast "obiad" to mógł samodzielnie wpaść na

akurat znowu w tym przypadku mijasz sie z prawda (lewacto uwielbia uprawiac propagande klamstwa, ktore staje sie w koncu prawda za ktorym powtorzeniem).

 Dyslektycy bywaja bardzo uzdolnieni:

http://dysleksjarozwojowa.wordpress.com/2007/05/18/slawni-z-dysleksja/

...ale to niestety regula nie jest i Komorowski sie nie zalicza do grona
najzdolnieszych, a Kaczynscy sa bardzo dobrymi politykami na obecne czasy.

Polacy jednak slyna z umiejetnosci niszczenia swoich wybitnych jednostek. --

Data: 2011-05-22 19:28:01
Autor: Grzegorz Z.
Analiza siersciucha

Jaksa napisał:

[...]

Za "moich czasów" dyslektyków leczyło się pasem ew. linijką po łapach.

Data: 2011-05-22 17:32:50
Autor: obserwator
Analiza siersciucha
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Za "moich czasów" dyslektyków leczyło się pasem ew. linijką po łapach.

ciekawe ilu geniuszy w ten sposob stracilismy, bo wpedzono ich w kompleksy?

Data: 2011-05-22 19:43:02
Autor: Grzegorz Z.
Analiza siersciucha
obserwator napisał:

Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Za "moich czasów" dyslektyków leczyło się pasem ew. linijką po łapach.

ciekawe ilu geniuszy w ten sposob stracilismy, bo wpedzono ich w kompleksy?

Teraz za to mamy wychowanie bezstresowe.

Data: 2011-05-22 17:46:33
Autor: obserwator
Analiza siersciucha
obserwator napisał:

> Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a): > > >> Za "moich czasów" dyslektyków leczyło się pasem ew. linijką po łapach.

Teraz za to mamy wychowanie bezstresowe.

z jednej skrajnosci w druga jestesmy wpedzani. Skutki eksperymentow juz widac.
wyraznie np. w szkole gdzie szczytem dowcipu jest wlozenie kosza na smieci na
glowe nielubianego nauczyciela:))

Data: 2011-05-22 21:23:59
Autor: raff
Analiza siersciucha

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:ussf7bieza69.1biafj8o7r56v.dlg40tude.net...
Jaksa napisał:

[...]

Pytalem: czy gdzies wiecej jest jakis dowod na ten obiat poza popierdywaniem platfonskiego szwajfucha ?

R.

Data: 2011-05-22 20:14:04
Autor: matusm
Analiza siersciucha

I ja twierdze, ze z zydokomuna nie jest mozliwa zadna
koegzystencja w Polsce. Albo my, albo oni.

Jaksa

no to najpierw trzeba odstawic od  zlobu,naleciałości,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-05-22 21:00:20
Autor: boukun
Analiza siersciucha

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vvv6z2qr1j561patlantis...
[...]

Od 1945 roku w Polsce rządzi UB i potem dzieci wysoko postwionych urzędników UBP... lub innych aparatczyków czy politruków...

boukun

Analiza siersciucha