Analiza siersciucha

Data: 2011-05-22 19:06:03
Autor: pluton
Analiza siersciucha

I to jest wlasnie najwiekszy zarzut jaki wysuwam wobec niego.

Jezeli on jest takim dupkiem, to jakim strasznym fajfusem musi byc ten,
ktory z nim przegral ?

Nullification

Data: 2011-05-22 17:19:32
Autor: obserwator
Analiza siersciucha
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

> I to jest wlasnie najwiekszy zarzut jaki wysuwam wobec niego.

Jezeli on jest takim dupkiem, to jakim strasznym fajfusem musi byc ten,
ktory z nim przegral ?

a skad wiesz, ze chcial wygrac? Nie myslisz *politycznie*, tylko powtarzasz gazetowe bzdety.

Data: 2011-05-22 19:16:33
Autor: Jaksa
Analiza siersciucha
On Sun, 22 May 2011 19:06:03 +0200, pluton <zielonadupax@gazeta.pl> wrote:

I to jest wlasnie najwiekszy zarzut jaki wysuwam wobec niego.

Jezeli on jest takim dupkiem, to jakim strasznym fajfusem musi byc ten,
ktory z nim przegral ?

Nie zrozumiales psino, zarzut nie byl o byciu dupkiem.
Przeczytaj post pownownie, a potem jeszcze raz.

Jaksa

Data: 2011-05-22 19:25:02
Autor: Grzegorz Z.
Analiza siersciucha
Jaksa napisał:

[...]

Ja nie zrozumiałem kto to jest "sierściuch".

Można jaśniej?

Data: 2011-05-22 19:26:42
Autor: Jaksa
Analiza siersciucha
On Sun, 22 May 2011 19:25:02 +0200, Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com>  wrote:

Jaksa napisał:

[...]

Siersciuch belwederski, to jak sama nazwa wskazuje,
stworzenie zamieszkujace nore belwederska.

Nazwa pochodna wyprowadzona od Bobra Katarskiego.

Jaksa

Data: 2011-05-22 21:29:22
Autor: Grzegorz Z.
Analiza siersciucha

Jaksa napisał:

[...]

Nie wiem czy tą samą "nore" mamy na myśli, ale tam nikt nie mieszka
przecież.

Data: 2011-05-22 19:59:59
Autor: cytryna
Analiza siersciucha
Ja nie zrozumiałem kto to jest "sierściuch".

Można jaśniej?

Ależ oczywiście, bardzo proszę:
Witamy na stronach Hodowli Sierściuch*PL
Sierściuch*PL to domowa hodowla niezwykle eleganckich czarnych Kotów Syberyjskich. Jesteśmy jedyną hodowlą w Polsce, która specjalizuje się w tym, niezwykłym wśród sybiraków kolorze futerka. Hodowlę zapoczątkowała w 2004 roku czarna piękność - Aida Koci Land*PL, najbardziej niezależna kotka jaką kiedykolwiek spotkaliśmy.

Dlaczego czarne syberyjczyki...?

Ponieważ to połączenie łagodności i spokoju typowego dla tej rasy z urzekającym wyglądem dzikiej, czarnej pantery. Wielkie miedzianozłote oczy wyłaniające się z połyskującego głębokim czarnym kolorem futra mają magiczną moc, która hipnotyzuje i nie pozwala oderwać od nich wzroku.
Jednak nie od razu czarny syberyjczyk ujawnia swoją urodę. Jak w bajce o brzydkim kaczątku, musi upłynąć pewien czas, zwykle ok. 6 miesięcy, zanim z szarego kociaka z widocznymi pręgami wyrośnie kruczoczarny sowiet.

Nasze koty z PO są równoprawnymi członkami rodziny, co oznacza, że kociaki opuszczające nasz dom są ufne i traktują bydło jak członków swojego stada.

Data: 2011-05-23 00:56:02
Autor: Kaczysta
Analiza siersciucha

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:irbg6f$rf1$1inews.gazeta.pl...

I to jest wlasnie najwiekszy zarzut jaki wysuwam wobec niego.

Jezeli on jest takim dupkiem, to jakim strasznym fajfusem musi byc ten,
ktory z nim przegral ?
Nie przegrał, tylko został misternie przez ubecję wyeliminowany z gry.
AZ

Analiza siersciucha