Analiza wykresów czarnnych skrzynek....

Data: 2012-02-03 16:03:35
Autor: J.F
Analiza wykresów czarnnych skrzynek....
Użytkownik "Endriu"  napisał w wiadomości grup
Tylu tutaj specjalistów od "latania" a żaden nie wkleił choćby jednego wykresu, ani jednej analizy zapisów czarnych skrzynek prezydenckiej tutki.

A po co ? Jesli chce sie uprawiac rzeczowa dyskusje, to przeciez pomiedzy osobami ktore raport czytaly.
A wszystkie wykresy i tak z raportow pochodza.

Analizowalismy je dawno temu - niestety - akurat wysokosciomierz jest za malo dokladny i nie wiadomo co sie dzialo. A i reszta za malo dokladna - przynajmniej na opublikowanych wykresach.

J.

Data: 2012-02-03 16:19:03
Autor: Endriu
Analiza wykresów czarnnych skrzynek....
Analizowalismy je dawno temu - niestety - akurat wysokosciomierz jest za malo dokladny i nie wiadomo co sie dzialo.

Wiesz co z takimi tekstami to sobie do Delfino możesz wyjeżdzać ale nie do rozsądnych ludzi .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-04 11:14:53
Autor: J.F.
Dnia Fri, 3 Feb 2012 16:19:03 +0100, Endriu napisał(a):
Analizowalismy je dawno temu - niestety - akurat wysokosciomierz jest za malo dokladny i nie wiadomo co sie dzialo.

Wiesz co z takimi tekstami to sobie do Delfino możesz wyjeżdzać ale nie do rozsądnych ludzi .....

To podaj wysokosc baryczna przez ostatnie 30s lotu.

J.

Data: 2012-02-04 11:38:24
Autor: Endriu
Analiza wykresów czarnnych skrzynek....
To podaj wysokosc baryczna przez ostatnie 30s lotu.

Odczytaj sobie z arcydokładnego wykresu który ci spłodził twój minister Miller...

http://m.nowyekran.pl/3a075fa63bcb0480877b32da9f70ee8a,0,0.jpg

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-04 11:42:07
Autor: Endriu
Analiza wykresów czarnnych skrzynek....
Odczytaj sobie z arcydokładnego wykresu który ci spłodził twój minister Miller...

http://m.nowyekran.pl/3a075fa63bcb0480877b32da9f70ee8a,0,0.jpg

..... wła¶ciwie to chyba raczej Tatiana Anodina ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-04 12:37:06
Autor: J.F.
Dnia Sat, 4 Feb 2012 11:38:24 +0100, Endriu napisał(a):
To podaj wysokosc baryczna przez ostatnie 30s lotu.
Odczytaj sobie z arcydokładnego wykresu który ci spłodził twój minister Miller...
http://m.nowyekran.pl/3a075fa63bcb0480877b32da9f70ee8a,0,0.jpg

I to jest ironia do mnie, czy do ministra Millera ? Ja z kolei polece zapoznanie sie z raportem MAK, wtedy bedziesz wiedzial o
czym mowa. J.

Data: 2012-02-04 12:44:29
Autor: Endriu
Analiza wykresów czarnnych skrzynek....
Ja z kolei polece zapoznanie sie z raportem MAK, wtedy bedziesz wiedzial o
czym mowa.

Zał±cznik Millera powstał w oparciu o raport MAK ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-04 12:50:52
Autor: J.F.
Dnia Sat, 4 Feb 2012 12:44:29 +0100, Endriu napisał(a):
Ja z kolei polece zapoznanie sie z raportem MAK, wtedy bedziesz wiedzial o
czym mowa.

Zał±cznik Millera powstał w oparciu o raport MAK ...

Przeczytasz dane zrodlowe, podasz nr rysunkow na dowod ze czytales, to
bedziemy dyskutowac dalej.

J.

Data: 2012-02-04 12:58:32
Autor: Endriu
Analiza wykresów czarnnych skrzynek....
Przeczytasz dane zrodlowe, podasz nr rysunkow na dowod ze czytales, to
bedziemy dyskutowac dalej.

Wybacz mi ale z tob± kutasie to już od dawna nie mam ochoty dyskutować

Gdzie powinno stan±ć Narodowe Sanktuarium Wraku Smoleńskiego? Mi się
wydaje że można by do tej roli przystosować Stadion Narodowy,
oszczędziłoby to kosztów utrzymywania obiektu. Wrak byłby umieszczony na
płycie boiska, a widownia by podziwiała różne akademie, fakelcugi, występy
zaangażowanych artystów typu A. Rosiewicz albo Kapela znad Baryczy...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-04 13:06:29
Autor: Endriu
Analiza wykresów czarnnych skrzynek....
Wybacz mi ale z tob± kutasie to już od dawna nie mam ochoty dyskutować

Sorry za obelgę - to kolega Dev powiedział. Może jeszcze podyskutujemy.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-04 21:07:19
Autor: Delfino Delphis
Analiza wykres?w czarnnych skrzynek....
Endriu wrote:

Sorry za obelgę - to kolega Dev powiedział. Może jeszcze podyskutujemy.

Skoro nie zepsuł ci się komputer to może w końcu wytłumaczysz mi w jaki sposób z przytoczonego przez ciebie obrazka wynika, że piloci nie używali radiowysoko¶ciomierza.

Analiza wykresów czarnnych skrzynek....