Analiza wykresów czarnnych skrzynek....c.d - nie dla Delfino ...

Data: 2012-02-03 19:10:16
Autor: Endriu
Analiza wykresów czarnnych skrzynek....c.d - nie dla Delfino ...
Komisja Ministra (byłego) Millera - ma wielki problem. Ale chyba tego nie jest świadoma. Kara chłosty nadchodzi. Publicznej. Ukryta prawdziwa przyczyna katastrofy w Smoleńsku???
<http://akwedukt.nowyekran.pl/post/51224,komisja-ministra-bylego-millera-ma-wielki-problem-ale-chyba-tego-nie-jest-swiadoma-kara-chlosty-nadchodzi-publicznej-ukryta-prawdziwa-przyczyna-katastrofy-w-smolensku>

"[...] 3.Proszę sobie powiększyć poniższy wykres lub znaleźć go w załączniku do raportu. Przeciążeni poprzeczne - takie z boku - wynikające np. z gwałtownej energii podmuchu z boku. Taki podmuch "dmucha" na powierzchnię boczną s-tu. Dużą powierzchnię oprócz kadłuba stanowi statecznik pionowy wraz ze sterem kierunku (lewo, prawo). Więc powinna być widoczne oddziaływanie na steru kierunku. Zatem spójrzmy na wykres na str 22 Załącznika do Raportu Millera.

http://m.nowyekran.pl/b22833ca593c345d1dcd2efa01e21812,0,0.jpg

I rzeczywiście, w chwili wystąpienia przeciążenia poprzecznego pojawia się reakcja steru kierunku.
Dokładnie o godz 08.41.00 - widać skok przeciążenia poprzecznego i skokową zmanę położenia steru kierunku.
Warto zwrócić uwagę na fakt, że o 08.41.00 samolot miał jeszcze włączony automat sterowania w kanale bocznym (poprzecznym) (Rys 15, str 18 - dół wykresu) - i to on zareagował - potwierdza to również na tym wykresie brak zmiany pedału lewego (piloci nie reagowali - pedał nie zmienił wtedy położenia). [...]".

P.S. Niech samozwańczy pseudonaukowiec "któremu nie dorastam do pięt" Delfino sobie przeczyta, ale dopiero wtedy jak nauczy się odczytywać wartości wykresów .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-03 20:14:46
Autor: RZEGNA
Analiza wykresów czarnnych skrzynek....c.d - nie dla Delfino ...
Komisja Ministra (byłego) Millera - ma wielki problem. Ale chyba tego nie

dowodem na spisek jest to że najpierw pekłyh płatowce A380 a teraz to:

http://www.tvn24.pl/12691,1733659,0,1,ladowanie-z-uszkodzonym-kolem,wiadomosc.html

Czy to przypadek? Masz jakieś wykresy to zapodaj

RZ

Data: 2012-02-04 03:07:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Analiza wykresów czarnnych skrzynek....c.d - nie dla Delfino ...

"Endriu" jgh7r6$u34$1@usenet.news.interia.pl

Nie bądź świnią -- wrzuć i mnie do tematu. :)

Data: 2012-02-04 13:26:22
Autor: Michal W.
Endriu wrote:

[...]

Wiemy wiemy, to podmuch Helu wypuszczanego z radzieckiej latajacej
cysterny
lecacej obok naszej tutki, albo tez wybuch bomby izowolumetrycznej.

Czy nie jest Ci choc troche glupio jak patrzysz w lustro z rana
ze swiadomoscia, ze w Twoje teorie wierzy 2 czubkow z USA
oraz Macierewicz ktorego takze kwalifikowalbym do leczenia w placowce zamknietej ;)

Kolina to nieszkodliwy troll ktory robi sobie jaja, ale Ty przyjacielu
na prawde sprawiasz wrazenie kogos kto wierzy w to co pisze...
Smutne to...

Michal W.

Data: 2012-02-04 13:30:40
Autor: Endriu
[...]

Kwestionujesz aneks do raportu  Milera ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-04 13:36:55
Autor: Michal W.
Endriu wrote:

> Kolina to nieszkodliwy troll ktory robi sobie jaja, ale Ty przyjacielu
> na prawde sprawiasz wrazenie kogos kto wierzy w to co pisze...
> Smutne to...

Kwestionujesz aneks do raportu  Milera ?.

Kwestionuje to, ze Ciezko Ci uwierzyc, iz zaloga popelnila szereg bledow tj. zeszli ponizej decyzyjnej, probowali odejsc w automacie bez ILS'a, ALBO co gorsza probowali ladowac
za wszelka cene, zeby miec sw. spokoj z Panem zwierzchnikiem
sil zbrojnych jak to mialo miejsce po slynnnym locie Gruzji. PS. Co do wykresow, zrozum, ze wysokosciomierz
cisnieniowy dokladny nie jest, szczegolnie w terenie
o ktorym mozna powiedziec wszystko ale nie to, ze byl plaski jak stol.

Dobrodzieju, na prawde idz glosic gdzies swoje teorie gdzies gdzie
znajdziesz choc jednego sluchacza, tu raczej marnujesz swoj cenny czas...

Michal W.

Data: 2012-02-04 13:39:05
Autor: Endriu
Analiza wykresów czarnnych skrzynek....c.d - nie dla Delfino ...
Gruzji. PS. Co do wykresow, zrozum, ze wysokosciomierz
cisnieniowy dokladny nie jest,

Weź skończ pierdolić.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-04 13:43:15
Autor: Michal W.
Endriu wrote:

> Gruzji. PS. Co do wykresow, zrozum, ze wysokosciomierz
> cisnieniowy dokladny nie jest,

Weź skończ pierdolić.....

Sadze, ze powinienes zaczac od skokow spadochronowych, aczkolwiek od biedy wystarczy Ci lot awionetka w charakterze pasazera, koniecznie wyposazonego np. w zegarek Casio GW-9200 http://www.casio-europe.com/euro/watch/gshock/gw-9200-1er/

Jesli nie stac Cie na lot widokowy np. Wilga, pozostaje Ci wersja
Eko - wejscie z zegarkiem na 10/20/30 pietro dowolnego wiezowca w
poblizu.
Na zegarek musisz uzbierac fundusze we wlasnym zakresie.

Michal W.

Data: 2012-02-04 15:43:40
Autor: Endriu
[...]

A tak aprop's drogi Michale nie wiesz dlaczego ani komisja MAK ani komisja Millera nie zaprezentowały w swoich raportach zapisów z wariometru ?.

Katastrofa TU-154 M w Smoleńsku - dalsze odkrywanie prawdy - ciąg dalszy...!!!! To nieprawda, że stenogramy niczego nie zmieniły. Zmieniły wiele. Szok. Wiele błędów można odkryć w Raporcie i Załączniku do niego bez odwołania się do stenogramów. Pozostałe
<http://akwedukt.nowyekran.pl/post/50962,katastrofa-tu-154-m-w-smolensku-dalsze-odkrywanie-prawdy-ciag-dalszy-to-nieprawda-ze-stenogramy-niczego-nie-zmienily-zmienily-wiele-szok-wiele-bledow-mozna-odkryc-w-raporcie-i-zalaczniku-do-niego-bez-odwolania-sie-do-stenogramow-pozostale>

"[...]
A tak przy okazji:
Dlaczego w dokumentach nie zapisu z wariometru?

Wariometr  - to takie urządzenie, które pokazuje pilotowi prędkość pionową - albo wznoszenia albo opadania. Jest w każdym szybowcu, prostym samolociku - nawet w ultra lekkim.

Pytam - gdzie jest zapis wariografu Panie ministrze Miller?
[...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-04 15:52:29
Autor: Michal W.

Endriu wrote:

Pytam - gdzie jest zapis wariografu Panie ministrze Miller?

Wygrales, masz racje to byl zamach, nie pozostaje Ci nic innego
jak poleciec z Ania Fotyga i Macierewiczem do Bialego Domu, sprzedac
im swoje wiekopomne odkrycie, dzieki ktoremu prawda wreszcie wyjdzie na  jaw. Cala prawda i tylko prawda. Do tego czasu Ojciec Dyrektor
bedzie sie za Ciebie modlic, aby Ci udalo sie kogos jeszcze przekonac.
Mnie juz przekonales. PS. Nie wiem co pokazywal Wariograf zwany potocznie wykrywaczem kłamstw, oraz czy byl zainstalowany na pokladzie Tu-154. Natomiast wariometr pokazywal predkosc opadania duzo wieksza, niz podczas
poprawnego ladowania. Zapewne w wyniku rozpylenia 100000 ton Helu
(naturalnego oczywiscie, nie mylic z mgla - sztuczna rzecz jasna)

Michal W.

Data: 2012-02-04 15:55:36
Autor: Endriu
Analiza wykresów czarnnych skrzynek....c.d - nie dla Delfino ...
Natomiast wariometr pokazywal predkosc opadania duzo wieksza, niz podczas
poprawnego ladowania.

No to zaprezentuj go w którymś z w/w  raportów....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-04 16:19:34
Autor: Michal W.
Endriu wrote:

> Natomiast wariometr pokazywal predkosc opadania duzo wieksza, niz podczas
> poprawnego ladowania.

No to zaprezentuj go w którymś z w/w  raportów....

Mysle, ze mozna go znalezc na jednej ze 328 stron raportu komisji
Millera,
jednej ze 107 stron zalacznikow do tegoz raportu, lub tez jednej z 210 stronraportu MAK. Jako, ze mi przebrniecie przez te 600 stron dokumentow
sprawilo ogromna przyjemnosc, proponuje Ci poszukac osobiscie, gdyz nieludzkie bylo by pozbawianie Cie tej frajdy...

Jak juz mowilem mnie przekonales do swoich racji, pozostaje Ci przekonac
kogos jeszcze. Mysle, ze zanim pojedziesz do Bialego Domu, mozesz
sprobowac przekonywac po kolei 34 czlonkow komisji Millera, ktorzy (zapewne pod bezposrednim przymusem) podpisali sie pod tymze
raportem.

Michal W.

Data: 2012-02-04 15:54:00
Autor: Endriu
Analiza wykresów czarnnych skrzynek....c.d - nie dla Delfino ...
Pytam - gdzie jest zapis wariografu Panie ministrze Miller?
[...]".

I powiedz mi jak to cudem uderzenie skrzydła w brzozę może skutkować skokiem przyspieszenia pionowego ??????????.

[...]

"[...] Warto zwrócić uwagę, że wystąpienie pierwszego przeciążenia pionowego i pierwszego poprzecznego różnią się w czasie o niecałą sekundę. Kiedy kończy się "pierwszy kopniak z góry - skok przeciążenia pionowego" to ok. 1 sek później pojawia się przeciążenie poprzeczne, "kopniak z boku" [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-04 16:14:05
Autor: Michal W.

Endriu wrote:

> Pytam - gdzie jest zapis wariografu Panie ministrze Miller?
> [...]".

I powiedz mi jak to cudem uderzenie skrzydła w brzozę może skutkować skokiem
przyspieszenia pionowego ??????????.

Mysle, ze powinienes namowic Prezesa Partii Prawych i Sprawiedliwych
na zakup drgiego Tupolewa (sadze, ze AMW zgodzilo by sie na sprzedaz za ok 10-15 mln złotych Polskich) Pieniedzy powinno wystarczyc
z kwoty jaka Prawi i Sprawiedliwi dostaja z budzetu panstwa na
finansowanie partii politycznych. A potem juz z górki:

Zrobic ATPL'a razem z Macierewiczem, wejsc na poklad, usciasc za sterami i poleciec gdzies gdzie jest 40cm brzoza, oraz zobaczyc organoleptycznie, co sie dzieje przy kontakcie skrzydla
z w/w drzewkiem, jednoczesnie przygladajac sie przeciazeniom i przyspieszenieom po uderzeniu w w/w drzewko.

Ja osobiscie podczas takiego crash-testu, moge asystowac na ziemi z kamera wysokiej rozdzielczosci w rekach.

PS. Nie zapomnij zabrac ze soba Prezesa Kaczynskiego, ktory tym samym udowodni, ze przerobiony bombowiec nadaje sie do ciecia "brzozek"

Michal W.

Data: 2012-02-04 16:25:03
Autor: Michal W.

"Michal W." wrote:

[...]

Aha zapomnialem jeszcze o dosc istotnym szczegole!
Koniecznie zrobcie szkolenie Multi Engine, gdyz
Tu-154 na jednym silniku nie oderwie sie od pasa startowego, w zwiazku
z tym nie doleci do rzeczonej brzozy i szlag jasny trafi caly
eksperyment.

Michal W.

Data: 2012-02-04 16:36:17
Autor: Endriu
[...]

Kolejny żałosny palant ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-04 16:39:33
Autor: Michal W.
Analiza wykresów czarnnych skrzynek....c.d - nie dla Delfino ...

Endriu wrote:

Kolejny żałosny palant ....

Musze Cie zmartwic, na tej grupie sa sami zalosni palanci wiec na prawde idz glosic teorie spiskowe gdzies indziej.
Wielkie serdeczne Bog zaplac w imieniu swoim i innych zalosnych
palantow.

Z przyjacielskimi pozdrowieniami Michal W.

Data: 2012-02-04 17:11:45
Autor: PH
W dniu 2012-02-04 16:39, Michal W. pisze:
[...]
Michale, zapomniałeś o wybitnym ekspierdzie lotniczym karwanie ;-)

Data: 2012-02-04 20:14:41
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:jgjj7m$o14$1usenet.news.interia.pl...
Tu-154 na jednym silniku nie oderwie sie od pasa startowego, w zwiazku
z tym nie doleci do rzeczonej brzozy i szlag jasny trafi caly
eksperyment.

Kolejny żałosny palant ....

Widzę palancie, że wszyscy ci, którzy nie podzielają twoich poronionych poglądów, nie są godni żyć, a cóż dopiero wyrażać własne zdanie.

Data: 2012-02-04 20:56:42
Autor: Endriu
Analiza wykresów czarnnych skrzynek....c.d - nie dla Delfino ...
Widzę palancie, że wszyscy ci, którzy nie podzielają twoich poronionych poglądów, nie są godni żyć, a cóż dopiero wyrażać własne zdanie.

Nie ma to jak merytoryczna wypowiedź odnośnie wykresów. Bogdan ty to też brylujesz inteligencją ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-04 21:18:26
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:jgk2fg$iq0$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Moja odpowiedź była merytoryczna, ponieważ odnosiła się do twojej wypowiedzi, którą oczywiście wykasowałeś:

"Kolejny żałosny palant ...."

A była to twoja odpowiedź na list jednego z uczestników dyskusji:

Tu-154 na jednym silniku nie oderwie sie od pasa startowego, w zwiazku
z tym nie doleci do rzeczonej brzozy i szlag jasny trafi caly
eksperyment.

Reasumując:

JESTEŚ ŻAŁOSNYM PALANTEM.

I to byłoby na tyle w tym wątku, palancie!
Howgh!

Data: 2012-02-04 21:24:54
Autor: Endriu
Analiza wykresów czarnnych skrzynek....c.d - nie dla Delfino ...
JESTEŚ ŻAŁOSNYM PALANTEM.

A kysz głuptasku ..

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-05 19:57:46
Autor: Paweł Kasztelan
W dniu 2012-02-04 15:43, Endriu pisze:

[...]

Może dlatego nie ma wariometru że jest on bardzo podatny na przekłamania wynikające z wielu powodów.

Polecam przeczytać od strony książki 203 do 207.
Podręcznik pilota szybowcowego (WKiŁ)
https://docs.google.com/viewer?url=http://lewczuk.com.pl/materialy/podr_pil_sz.pdf&embedded=true&chrome=true

Kiedyś dyskutowałeś o zmianie kierunku lotu samolotu po utracie skrzydła i wykonywaniu półbeczki. Każdy pilot który uważał na wykładach powie ci że wychylenie lotek powoduje zmianę siły nośnej ale równocześnie zmianę oporu jaki stawia każde z skrzydeł.
A jeśli nawet pilot nie uważał :) to zapewni cię solennie że wystarczy wychylić lotki żeby zacząć zmieniać kierunek lotu.
Polecam przeczytać stronę 88.
W to że utrata części skrzydła zmniejszy siłę oporu po tej stronie samolotu jest chyba oczywiste. A jaki to ma wpływ na kierunek lotu samoloty który wykonuje półbeczkę to pozostawiam twojej wyobraźni.

Polecam 69 strona książki.
https://docs.google.com/viewer?url=http://lewczuk.com.pl/materialy/sz_sz_mech.pdf&embedded=true&chrome=true

Tu masz troszkę wiedzy. Może przejrzy sobie chociaż spisy treści.
http://www.miramar.com.pl/lotnictwo/index.xml

Pozdr. PK.

Data: 2012-02-05 21:25:43
Autor: Endriu
Analiza wykresów czarnnych skrzynek....c.d - nie dla Delfino ...
Może dlatego nie ma wariometru że jest on bardzo podatny na przekłamania wynikające z wielu powodów.

Przestań bredzić. Nie ma wskazania kluczowego dla dyskusji przyrządu a ty dalej udajesz idiotę ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-04 21:09:44
Autor: Delfino Delphis
Analiza wykres?w czarnnych skrzynek....c.d - nie dla Delfino ...
Endriu wrote:

Weź skończ pierdolić.....

No więc oświeć nas co widać na tym wykresie, który zalinkowałeś. Wytłumacz nieoświeconym co w nim takiego nienormalnego.

Data: 2012-02-04 21:31:13
Autor: Endriu
Analiza wykres?w czarnnych skrzynek....c.d - nie dla Delfino ...
No więc oświeć nas co widać na tym wykresie, który zalinkowałeś. Wytłumacz
nieoświeconym co w nim takiego nienormalnego.

Delfino naprawdę chciałbym ci pomóc ale nie potrafie....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-04 21:57:42
Autor: Delfino Delphis
Endriu wrote:

Delfino naprawdę chciałbym ci pomóc ale nie potrafie....

To znaczy nie wiesz co zalinkowałeś? O co ci chodziło z tym wykresem i załamywaniem rąk?

Data: 2012-02-04 22:05:46
Autor: Endriu
[...]

Niestety nie jestem okulistą ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-04 22:10:10
Autor: Delfino Delphis
Endriu wrote:

To znaczy nie wiesz co zalinkowałeś? O co ci chodziło z tym wykresem i
załamywaniem rąk?

Niestety nie jestem okulistą ....

Nadal nie widzę związku i nie wiem o czym piszesz. To już się nudne robi, więc przypomnę:

Znaczy to tylko tyle, że lecieli równolegle do opadającego terenu
czytając
radiowysokościomierza.

Ręce opadają ....

http://m.nowyekran.pl/3a075fa63bcb0480877b32da9f70ee8a,0,0.jpg

Czy możesz podkręcić jasność wypowiedzi, powyższego cytatu i linka?

Analiza wykresów czarnnych skrzynek....c.d - nie dla Delfino ...