Analiza zniszczenia TU154

Data: 2012-10-23 00:36:36
Autor: Przemysław W
Analiza zniszczenia TU154

http://www.tinyurl.pl?G1DaBQ3M

--

"GÅ‚Ć³wną motywacją mojej aktywności publicznej była potrzeba władzy
bo chyba jestem bardziej prĆ³Å¼ny, niż spragniony władzy. Nawet na pewno..."

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15ā€“16 paÅŗdziernika 2005

Data: 2012-10-23 17:06:09
Autor: Przemys³aw M.
Analiza zniszczenia TU154

Wybierz któregoś: http://tiny.pl/hnd33

--

„Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie
 Józefa Piłsudskiego  zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być

Analiza zniszczenia TU154