Analizator O2 - jaki?

Data: 2010-01-23 06:10:04
Autor: Asia
Analizator O2 - jaki?
Rozważam kupno analizatora tlenowego. Co byście polecili i dlaczego?

J.K

Data: 2010-01-23 15:42:41
Autor: Lot
Analizator O2 - jaki?
On 2010-01-23 15:10:04 +0100, Asia <joannak791@gmail.com> said:

Rozważam kupno analizatora tlenowego. Co byście polecili i dlaczego?

J.K

Analizator tlenowy to urządznie o małym stopniu komplikacji.
Mając w domu lutownicę i ociupinkę zdolności manualnycm można samodzielnie go poskładać. Jeśli jednak decydujesz się na zakup, to śmiało mogę polecić coś z oferty http://www.oxycheq.com
Choćby popularny "EL Cheapo", dla którego alternatywą mogą być rodzime wyroby rzemieślnicze http://tinyurl.com/ybwryou.

Lot

Data: 2010-01-23 10:23:05
Autor: pnk
Analizator O2 - jaki?
On 23 Sty, 15:42, Lot <Lot> wrote:
On 2010-01-23 15:10:04 +0100, Asia <joannak...@gmail.com> said:

> [...]

śmiało mogę polecić coś z ofertyhttp://www.oxycheq.com
Choćby popularny "EL Cheapo", dla którego alternatywą mogą być rodzime

Dyskutujesz z Koliną ??

pnk

Data: 2010-01-23 19:49:04
Autor: Lot
Analizator O2 - jaki?

Dyskutujesz z Koliną ??

Osz de fak, sprawdziłem NNTP...
Jeśli to ta gnida to posypuję głowę popiołem.

Lot

Data: 2010-01-23 21:16:21
Autor: jachty
Analizator O2 - jaki?
Lot moglbys rozwinac mysl o budowie wlasnorecznej analizatora.Moze bym sobie zrobil.

--
Czarter Jachtów
Dariusz Abramowicz

Data: 2010-01-23 23:54:22
Autor: demolant
Analizator O2 - jaki?
On 23 Sty, 21:16, "jachty" <jac...@hot.pl> wrote:
Lot moglbys rozwinac mysl o budowie wlasnorecznej analizatora.Moze bym sobie
zrobil.

http://www.dcordes.freeuk.com/analyser.htm

To przykładowy adres, jest tu bardzo ładnie pokazana sprawa błędów
wnoszonych przez proste analizatory, bez kalibracji w zerze zawartości
tlenu.
Na allegro kupuje się mernik na ICL 7106 lub ICL 7107 (LED) (okolice
25zł) zmieniając pewne oporniki, zmieniamy zakres mamy też kalibrację
(ważne dla zużywającego się detektora) jak umieścimy tam potencjometr.
Więcej informacji jest w publikacji "Przetworniki analogowo-cyfrowe i
cyfrowo-analogowe" WKŁ ISBN 83-206-0654-3 na str  296 i 395.
Jak potrzebujemy klibrację zera to dokładamy OA (wzmacniacz
operacyjny) wtedy mamy łatwość kalibracji zera i skali też błędów
temperaturowych.

pozdrawiam rc

Data: 2010-01-24 09:04:43
Autor: Lot
Analizator O2 - jaki?
On 2010-01-23 21:16:21 +0100, "jachty" <jachty@hot.pl> said:

Lot moglbys rozwinac mysl o budowie wlasnorecznej analizatora.Moze bym sobie
zrobil.

Kolega Czarnecki łaskaw był znów wyleźć z KF-a przy okazji objawił swą wiedzę w zakresie aplikacji miliwoltomierzy cyfrowych do analizatorow O2.

Nie mam czego dodawac procz samego czarneckiego do KF-a.

Pozdrawiam.
Lot

Data: 2010-01-24 00:16:27
Autor: demolant
Analizator O2 - jaki?
On 24 Sty, 09:04, Lot <Lot> wrote:
On 2010-01-23 21:16:21 +0100, "jachty" <jac...@hot.pl> said:

> [...]

O2.

Nie mam czego dodawac procz samego czarneckiego do KF-a.

Pani minister Kudrycka żeby odprawić dr z PSL, powiedziała
"spierdalaj".

pozdrawiam rc

Data: 2010-01-24 09:29:36
Autor: jachty