Analizator z restryktorem przep³ywu - Nowy - Promocyjna cena [market]

Data: 2010-03-02 11:55:42
Autor: silver111
Analizator z restryktorem przep³ywu - Nowy - Promocyjna cena [market]
Tym razem do sprzedania nowa zmieniona wersja analizatora tlenowego na bazie sensora R-17D firmy Teledyne

Nowa cena !!! Ostatnie 2 szt. w tej cenie

Na zestaw sk³±daj± siê:

- Analizator tlenowy - Nowa wersja
- Czujnik (sensor) - R-17D Teledyne - Nowy - ¶wie¿a data produkcji - czujnik nie le¿a³ gdzie¶ na pó³ce tylko jest prosto z USA (model o przed³u¿onym czasie dzia³ania - odpowiednio traktowany wytrzyma 36 miesiêcy)
- Kabel po³±czeniowy
- Tabela kompensacji wilgotno¶ci i temperatury
- Restryktor przep³ywu

PROMOCYJNA CENA za wersjê z restryktorem przep³ywu to 620z³

Kontakt:
gg: 320735
email: silver111 [ma³pa] tenbit [kropka] pl

Data: 2010-03-10 12:51:51
Autor: venturi@o2.pl
Analizator z restryktorem przep³ywu - Nowy - Promocyjna cena [market]
A mo¿esz podes³aæ na maila: venturi@o2.pl zdjecie tego restryktora przep³ywu ??????????????

Pozdrawiam Adam

Data: 2010-03-10 13:11:04
Autor:
Analizator z restryktorem przep³ywu - Nowy - Promocyjna cena [market]
venturi@o2.pl <adambigboss@poczta.onet.pl> napisa³(a):
A mo¿esz podes³aæ na maila: venturi@o2.pl zdjecie tego restryktora przep³ywu ??????????????

To taka ma³a dziurka, sprawd¼ s³owa: kryza, przep³yw nadkrytyczny i CMF.

pozdrawiam rc

Data: 2010-03-10 14:50:58
Autor: venturi@o2.pl
Analizator z restryktorem przep³ ywu - Nowy - Promocyjna cena [market]
venturi@o2.pl <adambigboss@poczta.onet.pl> napisa³(a): > A mo¿esz podes³aæ na maila: venturi@o2.pl zdjecie tego restryktora > przep³ywu ??????????????

To taka ma³a dziurka, sprawd¼ s³owa: kryza, przep³yw nadkrytyczny i CMF.

pozdrawiam rc

OK , to wszysko wiem , a nawet wiecej ale tak naprawdê to interesuje mnie konkretne rozwi±zanie techniczne , co kolega sprzedaj±cy wykorzysta³ i jak. Tutaj tkwi moja ciekawo¶æ !!!!!

A ¿e czas kupic kolejny sprzêt pomiarowy to chcê wiedzieæ czy bedzie inny ni¿ te które juz mam ¿eby móc pokazaæ ró¿nice w budowie i obs³udze analizatorów.

Pozdrawiam

Adam

Data: 2010-03-11 06:50:42
Autor: jacekplacek
> [...]

ni¿
te które juz mam ¿eby móc pokazaæ ró¿nice w budowie i obs³udze analizatorów.

Najciekawszy jaki widzia³em mia³ Maciek w Krakenie. Przytyka³o siê tak± kulkê do zaworu i, co najdziwniejsze, TO dzia³a³o :)

Data: 2010-03-16 07:34:04
Autor: silver111
venturi@o2.pl pisze:
A mo¿esz podes³aæ na maila: venturi@o2.pl zdjecie tego restryktora przep³ywu ??????????????
http://nurkowanie.tk/obrazki/analizator202.jpg
je¶li potrzebujesz fotkê samego restryktora, mogê zrobiæ ale dopiero jutro

Pozdrawiam
Adrian

Analizator z restryktorem przep³ywu - Nowy - Promocyjna cena [market]