Analizy online

Data: 2010-10-12 21:15:31
Autor: Zuczek
Analizy online
Witojcie!

Co sądzicie o spółeczce?Pociągną jutro jeszcze do góry?
W końcu Komisja Nadzoru Finansowego dała im licencję na asset. Zwiększą zysk, free float mały,lock out na akcje mają pracownicy, jak dla mnie jutro może być spólka dnia, oprócz karkosika oczywiście:)

Żukol

Data: 2010-10-21 10:03:32
Autor: Zyszczek
Analizy online
[...]

Może nie jutro, ale jednak idzie w górę, 20 jak najbardziej realne.
Spójrz teraz na szar, skoro lubisz nc. Przychody rosną i rosną:ponad 40% we
wrześniu.

Pozdro
Zyszczek:)

--