Analogie

Data: 2013-01-30 15:08:14
Autor: jr
Analogie
Tak jak marksizm jest chrzescijanska herezja, tak komusza dialektyka jest rozwinieciem sredniowiecznej scholastyki. A i metody podobne...

Data: 2013-01-31 10:24:00
Autor: Trybun
Analogie
W dniu 2013-01-30 15:08, jr pisze:
Tak jak marksizm jest chrzescijanska herezja, tak komusza dialektyka jest
rozwinieciem sredniowiecznej scholastyki. A i metody podobne...

Każdy normalny wie że Chrze¶cijaństwo to to samo co Komunizm. Pod warunkiem że zarówno jedno jak i drugie musz± być prawdziwe, a nie farbowane.

Data: 2013-01-31 10:33:06
Autor: zdumiony
Analogie
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:kedda9$icf$1node2.news.atman.pl...
Każdy normalny wie że Chrze¶cijaństwo to to samo co Komunizm. Pod warunkiem że zarówno jedno jak i drugie musz± być prawdziwe, a nie farbowane.

To zupełnie co innego, komunizm jest besti±

Data: 2013-01-31 11:02:28
Autor: Trybun
Analogie
W dniu 2013-01-31 10:33, zdumiony pisze:
[...]

No tak, dla niektórych Wolno¶ć Równo¶ć Braterstwo jest nie do zaakceptowania. Aż tak cię przeraża widmo braku ja¶niepańskiego bata nad głow±, czy jeszcze bardziej współdecydowanie o czym¶?

Data: 2013-01-31 11:07:02
Autor: zdumiony
Analogie
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:kedfkd$chq$1node1.news.atman.pl...
No tak, dla niektórych Wolno¶ć Równo¶ć Braterstwo jest nie do zaakceptowania. Aż tak cię przeraża widmo braku ja¶niepańskiego bata nad głow±, czy jeszcze bardziej współdecydowanie o czym¶?

przeraża mnie zwłaszcza ta równo¶ć

Data: 2013-02-01 10:11:16
Autor: Trybun
Analogie
W dniu 2013-01-31 11:07, zdumiony pisze:
[...]

Nawet ci się nie dziwię, dziwię się tylko temu sk±d jest tak wielu tobie podobnych w tym strachu. Ta propaganda kapitalistów jest widać skuteczna. Niejedni z was chwyciliby za karabin w obronie swojego zniewolenia.

Data: 2013-01-31 12:18:16
Autor: Wiesiaczek
Analogie

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości
> [...]
Każdy normalny wie że Chrześcijaństwo to to samo co Komunizm. Pod
warunkiem że zarówno jedno jak i drugie muszą być prawdziwe, a nie
farbowane.

To zupełnie co innego, komunizm jest bestią

No tak, dla niektórych Wolność Równość Braterstwo jest nie do
zaakceptowania. Aż tak cię przeraża widmo braku jaśniepańskiego bata nad
głową, czy jeszcze bardziej współdecydowanie o czymś?

No wiesz, właśnie teraz to mamy. I mnie to trochę przeraża.
Myślę, że jeden dobry woźnica z batem mógłby to wszystko doprowadzić do ładu.

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-02-01 10:12:00
Autor: Trybun
Analogie
W dniu 2013-01-31 13:18, Wiesiaczek pisze:

[...]
Ĺ‚adu.

Co teraz mamy?? Garstkę władyków nie liczącą się z nikim i niczym. I 30 000000 Polaków nic nie zrobi trzymając się obowiązującego tu prawa(??) wobec władzy marszałka sejmu. To teraz tu mamy, i co może być gorszego? Obawiasz się głosu ludu, który mógłby szkodników odsunąć od koryta w kilka dni?

Data: 2013-02-01 18:50:20
Autor: Wiesiaczek
Analogie
On Fri, 01 Feb 2013 10:12:00 +0100, Trybun wrote:

[...]

000000 PolakĂłw nic nie zrobi trzymajÄ…c siÄ™ obowiÄ…zujÄ…cego tu prawa(??)
wobec władzy marszałka sejmu. To teraz tu mamy, i co może być gorszego?
Obawiasz się głosu ludu, który mógłby szkodników odsunąć od koryta w
kilka dni?

Więc chcesz demokrację leczyć demokracją?
Czy warto robić nowy burdel w tym zniszczonym kraju?
Polska może tego nie przetrzymać.

Data: 2013-01-31 15:29:14
Autor: jr
Analogie

| No tak, dla niektórych Wolno¶ć Równo¶ć Braterstwo jest nie do
| zaakceptowania. Aż tak cię przeraża widmo braku ja¶niepańskiego bata

...srali muchy, bedzie komunizm.
Nie raz widzialem w TV, jak na Ukrainie witali polskich panow po upadku komuny. Na widok hr. Dzieduszyckiego jego dawna sluzaca sie poplakala.

Data: 2013-02-01 10:10:58
Autor: Trybun
Analogie
W dniu 2013-01-31 15:29, jr pisze:

> [...]

Nie raz widzialem w TV, jak na Ukrainie witali polskich panow po upadku
komuny. Na widok hr. Dzieduszyckiego jego dawna sluzaca sie poplakala.

Zbyt duż± wiarę dajesz temu o czym dowiadujesz się z mediów.

Data: 2013-02-01 19:24:27
Autor: jr
Analogie

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:keg0su$389$3node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-01-31 15:29, jr pisze:
| > |

| Zbyt duż± wiarę dajesz temu o czym dowiadujesz się z mediów.

Tobie mam dawac wiare?
Niedawno na TTV byl podobny film o przesiedleniach. Spotkanie dawnych znajomych ze szkoly i reakcje identyczne - lzy w oczach na wspomnienie tamtej Polski.

Data: 2013-01-31 19:04:08
Autor: Marek Woydak
Analogie
[...]

Tęsknisz za ZSRR prawda?

MW

Data: 2013-02-01 10:10:53
Autor: Trybun
Analogie
W dniu 2013-01-31 19:04, Marek Woydak pisze:

[...]

A fuj!! A kysz! ZSRR to zły omen ustroju opartego na sprawiedliwo¶ci społecznej. Choć oczywi¶cie w pewien sposób taka sytuacja była wtedy także wymuszona. To ci±głe zagrożenie ze strony imperialistów trochę wymuszało taka postawę.

Data: 2013-02-01 19:20:13
Autor: jr
Analogie

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:keg0su$389$4node2.news.atman.pl...

> [...]
| społecznej. Choć oczywi¶cie w pewien sposób taka sytuacja była wtedy
| także wymuszona. To ci±głe zagrożenie ze strony imperialistów trochę

Masz na mysli imperialistow radzieckich?

Data: 2013-01-31 15:22:49
Autor: jr
Analogie

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomo¶ci news:keddoj$aiu$1node1.news.atman.pl...
| Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomo¶ci
|
| To zupełnie co innego, komunizm jest besti±

Dlatego Popieluszko mial umrzec?

Data: 2013-01-31 15:27:36
Autor: zdumiony
Analogie
Użytkownik "jr" <tractusalbus@gru.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kedunp$t1i$1node1.news.atman.pl...
Dlatego Popieluszko mial umrzec?

Komunizm zabił nie tylko Popiełuszkę.

Data: 2013-01-31 22:21:27
Autor: jr
Analogie

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kedv0p$tee$1node1.news.atman.pl...
| Użytkownik "jr" <tractusalbus@gru.pl> napisał w wiadomo¶ci
|
| Komunizm zabił nie tylko Popiełuszkę.

To nie jest odpowiedz

Data: 2013-01-31 15:21:26
Autor: jr
Analogie

| Każdy normalny wie że Chrze¶cijaństwo to to samo co Komunizm.

A Inkwizycja to CzeKa?

 Pod
| warunkiem że zarówno jedno jak i drugie musz± być prawdziwe, a nie
| farbowane.

baju baju, bedziesz w raju.

Data: 2013-02-01 10:10:34
Autor: Trybun
Analogie
W dniu 2013-01-31 15:21, jr pisze:
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomo¶ci

| Każdy normalny wie że Chrze¶cijaństwo to to samo co Komunizm.

A Inkwizycja to CzeKa?

Na podstawie mojej wiedzy, to jednak różnica była duża. Z jednej strony patrioci pracuj±cy dla dobra swojej ojczyzny, a drudzy... no sam wiesz przecie..

  Pod
| warunkiem że zarówno jedno jak i drugie musz± być prawdziwe, a nie
| farbowane.

baju baju, bedziesz w raju.

Ale to prawda..

Data: 2013-02-01 19:18:58
Autor: jr
Analogie

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:keg0sv$389$5node2.news.atman.pl...

| > |

| Na podstawie mojej wiedzy

Jakiej znowu twojej wiedzy? Piszesz cos na temat jakiegos Oberlandera, powolujesz sie na wielosc zrodel, ktorych nie mozesz przedstawic. Tobie nie mozna w ogole wierzyc.

, to jednak różnica była duża. Z jednej strony
| patrioci pracuj±cy dla dobra swojej ojczyzny

Na przyklad zalozyciel Cze-Ka, polak Feliks Dzierzynski byl 'patriota pracujacym dla dobra swojej ojczyzny' :-DDDDD
No tak - wymordowal Paryz Polnocy, jak powszechnie wowczas nazywano Petersburg, po rewolucji nazwe ta podkradla Warszawka i w ten sposob Dzierzynski przysluzyl sie ojczyznie? A moze jeszcze w inny?

, a drudzy... no sam wiesz
| przecie..

Analogie