Anarchista - populista

Data: 2009-11-04 20:47:20
Autor: in for
Anarchista - populista

Ze zdumieniem przeanalizowałem statystyki FCS. Wynika z nich, że "rc" (Demolant, Anarchista, Smok i Bóg jeden raczy wiedzieć kto jeszcze) swą popularnością zdystansował wszystkie inne tematy związane z nurkowaniem. Post o nim (Boys and their toys) objrzało:

ponad 30 proc. internautów więcej niż post o podwodnych atrakcjach,
blisko 100 proc. osób więcej niż post o informacjach dot. wyjazdu wrakowego,
podobnie z wątkiem dotyczącym testowania sucharów,
wreszcie 7 razy więcej (ile to w procentach) niż wątek dot. GUE.

Jeżeli uznać, że sensem dyskusji internetowych jest wymiana informacji, to Rysiek cel ten realizuje najlepiej, wzbudzając największą ciekawość.

Pamiętam też jak kilka miesięcy temu rc był tu bluzgany (nie pozostając zresztą dłużny, ja też boleśnie odczułem wymianę zdań z nim), a jego pomysły (np. o użyciu noża w walce z prądem) wyśmiewane.

Duchu miał na tyle odwagi, by Ryśka zaprosić na piknik, a prezentowane tam przez niego "zabawki" budziły nie mniejsze zainteresowanie niż Medycyna Nurkowa podpisywana przez Jarka Krzyżaka, czy też ekspozycja skafandrów Santi.

Cieszę się też, że Ryśkowi język złagodniał i coraz rzadziej sięga po "patentowe" argumenty w dyskusji.

Ryśku, gratuluję!

Jacek

Data: 2009-11-04 20:17:35
Autor: jacekplacek
Anarchista - populista
in_for@vp.pl napisał(a):

Ze zdumieniem przeanalizowałem statystyki FCS. Wynika z nich, że

...wklejenie porniolka jeszcze bardziej je podniesie.

Data: 2009-11-04 13:20:10
Autor: toja siepytam
Anarchista - populista
On 4 Lis, 21:17, " jacekplacek" <jaceki...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
in_...@vp.pl napisał(a):

> Ze zdumieniem przeanalizowałem statystyki FCS. Wynika z nich, że

..wklejenie porniolka jeszcze bardziej je podniesie.

Pracuj, jacku pracuj .. na forach... może i Ty któregoś pięknego dnia
zostaniesz taki "sławny" ... choć, szczerze mówiąc to wątpię - brakuje
Ci zarówno  charakteru, jak i osobowości, a przede wszystkim wiedzy
aby doścignąć swojego największego adwersarza :)

P.S. Nie zachlap sobie klawiatury.

Data: 2009-11-04 22:54:03
Autor: in for
Anarchista - populista

> ..wklejenie porniolka jeszcze bardziej je podniesie.
P.S. Nie zachlap sobie klawiatury.

No to się, kurdę, na koniec uśmiałem do rozpuku :DDD.

i.

Data: 2009-11-05 07:01:12
Autor: jacekplacek
Anarchista - populista
in_for@vp.pl napisał(a):

> P.S. Nie zachlap sobie klawiatury.

No to się, kurdę, na koniec uśmiałem do rozpuku :DDD.

To rozbaw i nas: ilu nowych użytkowników zyskałeś? Wejść, zobaczyć małpę, wyjść nie oznacza: zostać. W każdym razie, fajnie, że znalazł sobie gdzieś miejsce: ma tam przyjaciół i podobnie myślących ludzi. Gratulacje Jacku.

Data: 2009-11-05 07:34:37
Autor:
Anarchista - populista
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> [...]
> To rozbaw i nas: ilu nowych użytkowników zyskałeś? Wejść, zobaczyć małpę, wyjść nie oznacza: zostać. W każdym razie, fajnie, że znalazł sobie gdzieś miejsce: ma tam przyjaciół i podobnie myślących ludzi. Gratulacje Jacku.

Na X konferencji PTMiTH widzę wchodzi na salę "Honzo", jest miło zaskoczony.
Potem prezentuje swój materiał badawczy, jako jeden z niewielu ma polemikę
merytoryczną po prezentacji. Umie posługiwać się tylko suchym do wyważania w
nurkowaniach jaskiniowych. Przebywanie w takim towarzystwie jest dużo przyjemniejsze, niż osób które nie
rozumieją tekstu pisanego, nawet z zakresu szkoły średniej.

pozdrawiam rc

Data: 2009-11-07 12:52:41
Autor: in for
Anarchista - populista

To rozbaw i nas: ilu nowych użytkowników zyskałeś?
Jacek, sam zobacz, na moje rozbawienie reagujesz atakiem...

Wejść, zobaczyć małpę
....i znowu atakiem.

wyjść nie oznacza: zostać.

Oznacza! Mam podłączone statsy informujące o średnim czasie oglądania podstron. W przypadku tamtego wątku wynosi on coś koło 4 minut, jak wiadomo na necie to bardzo długo. Więc Twoje założenie nie znalazło potwierdzenia w zachowaniach czytelników.

W każdym razie, fajnie, że znalazł sobie gdzieś miejsce: ma tam przyjaciół i podobnie myślących ludzi.

Znów nie masz racji. Z dwóch powodów. Po pierwsze "rc" jest użytkownikiem wielu forów, nadal pisuje na sekcie i nic tego nie zmieni, nie musi więc szukać sobie jakiegoś szczególnego miejsca.

Po drugie komiczne jest stwierdzenie o ludziach podobnie myślących... Ktoś nazwał sektę - "spluwaczką". Jak nazwać wtedy piszących tu autorów, przyjaciół, "podobnie myślących ludzi", w tym także i Ciebie?

Niestety, Jacku, nie odpiszę. Śmigam właśnie do Egiptu, wygrzać dupcię :).

Jacek

Data: 2009-11-08 07:53:41
Autor: jacekplacek
Anarchista - populista
in_for@vp.pl napisał(a):
 > To rozbaw i nas: ilu nowych użytkowników zyskałeś?
Jacek, sam zobacz, na moje rozbawienie reagujesz atakiem...

> Wejść, zobaczyć małpę
....i znowu atakiem.

> [...]

na
necie to bardzo długo. Więc Twoje założenie nie znalazło potwierdzenia w zachowaniach czytelników.

Źle się wyraziłem: ilu nowych członków forum zyskałeś, dzięki obecności klakiera?

> [...]

Znów nie masz racji. Z dwóch powodów. Po pierwsze "rc" jest użytkownikiem wielu forów, nadal pisuje na sekcie i nic tego nie zmieni, nie musi więc szukać sobie jakiegoś szczególnego miejsca.

Nie, nie jest. Zapisuje się wszędzie, to fakt. A w których go zostawiono?
- forum DiW: wyleciał za obrażanie ludzi
- F-N: wyleciał za obrażanie ludzi, robiąc z siebie męczennika, usiłując wrócić w innych wcieleniach. Do tego kłamie gdzie popadnie, że nie może tam czytać.
- forum rebreatherowe: wyleciał za obrażanie ludzi
To są trzy najpoważniesze, najbardziej poczytne polskie fora nurkowe. Na innych, mniej "uczęszczanych" jest tylko kwestią czasu, że zrobi to samo. Z sekty go nie wywalą, bo nie ma jak. I jest to jedyny powód, dla którego może tu bredzić. Ale jakie są tego żałosne efekty? Kto z instruktorów tu pisze? Wymienię: Ty, Curzydło, Włodek Kołacz, Szarmdajwer. Jak chodzi o mnie, z tego towarzystwa szanuję(jako merytoryczne wyważone teksty) tylko Włodka. Maciek i Ty, to wyłacznie jednostronne PADI reklamy, wymierzone w mocno początkujących. Natomiast o Szarmdajwerze można gadać wyłącznie w formie anegdot: ani rozumu, ani reklam, za to duża porcja jadu i kompleksów. Klakier drążył tak długo aż nie został tu praktycznie nikt poważny.

Po drugie komiczne jest stwierdzenie o ludziach podobnie myślących... Ktoś nazwał sektę - "spluwaczką". Jak nazwać wtedy piszących tu autorów, przyjaciół, "podobnie myślących ludzi", w tym także i Ciebie?

Jak? Trudno powiedzieć. Takie "dyskusje" jak ostatnio moja z na szybko powołanym kretynem " toja siepytam" miała na celu osiągnięcia dna i tak się stało. To, że ja się dałem sprowokować: tak mam. Ale, że inni się w tym gównie bawili, to już kompletna żenada. Ani Ty, ani Maciek, poza płytką reklamą, nie macie w nurkowaniu nic ciekawego do powiedzenia. Im dłużej będzie tu pisał klakier, tym dłużej potrwa kryzys sekty. Ponieważ wszyscy są zgodni, co do osoby szarmdajwera, pozostało wam pokąsać Włodka: będziecie królami na pustyni. Powodzenia.

Data: 2009-11-08 10:12:55
Autor:
> [...]

Źle się wyraziłem: ilu nowych członków forum zyskałeś, dzięki obecności klakiera?

Wpisałem się z nr 13 teraz jest 28 użytkowników. Ponieważ jest tam "Honzo" to
dowiedz się kim on jest, dodam że umie tylko suchym się posługiwać w
wyważaniu. Czego nie opanowałeś do tej pory, czego uczą też w PADI.
Złość i małość przez Ciebie przemawia, mam zgłoszenia, budowałem sprzęt w
czasach gdy Twoi guru nie wiedzieli do czego jeszcze fiutek służy.

> [...]

To są trzy najpoważniesze, najbardziej poczytne polskie fora nurkowe. Na innych, mniej "uczęszczanych" jest tylko kwestią czasu, że zrobi to samo. Z sekty go nie wywalą, bo nie ma jak. I jest to jedyny powód, dla którego może tu bredzić.

Znowu emocje, Co wiesz o zapleczu działania DIW, był czas gdy cenzurowano 90
%postów "scaner", potem złożył samokrytykę i pisze mało merytorycznie.
Coś możesz powiedzieć jak działa nasyłanie szczekaczy i kasowanie twoich
postów ? Lub jak pisane są posty pod odpowiedzi konkretnych osób ?

HD CCR to było jeszcze zabawniejsze wylecieć z forum za rozmowę na FN, miałem
nie mówić prawdy że dr inż robotyk nie odróżnia SCR z laminarnym oporem od
układu ze zliczaniem wentylacji ? Że kwas węglowy wypala dziury w płucach ?
Z tego samego forum wylecieli też Robert Klein z żoną Izabelą, powodów możesz
się domyślać niektórzy je znają, wtedy wychodzi "piękny obraz moralności" tych
którzy siedzieli cicho. Z tego powodu i w tym towarzystwie to zaszczyt, wylecieć z forum "lizydup"
Potem zrobiłem kolejne zgłoszenie, zawodowy światek je zna łącznie z opisem,
lecz bez zastrzeżeń patentowych. Coś możesz powiedzieć o tym rozwiązaniu ?

FN niedawno pisałeś że sam zrezygnowałem, teraz że wywalono to zdecyduj się na
wersję jedną. Po to żeby to zrobić złamano własny regulamin, miałem jedynie 2
ostrzeżenia przyznane przez "Radek" i "KasiaK", przypomnij kim oni są.

Nie zauważyłeś że każde Twoje przypomnienie to kolejne pokazywanie jak
działają fora nurkowe, bardziej wiązałbym to z wpisem na sekcie o czytaniu PW
jaka jest na forach. Skoro mogą znikać PW nawet te zapisane, pojawiać się
edycje profilu ("Wojtek Potoczak" i ja) lub można włączyć ignorowanie kogoś
tak odgórnie po UBecku.

[...]

Kilka razy postawiłem pewne problemy, nigdy nie odważyłeś się podać rozwiązań.
Oznacza to tylko tyle że nie masz nic do powiedzenia. Gdybyś był kulturalnym
człowiekiem, mogło by to oznaczać że nie chcesz powiedzieć. Niestety agresja
oszczerstwa eliminują tą możliwość.

[...]

Nie zauważyłeś że chamówę to tu uskuteczniasz największą. Masz nikłą gruntowną wiedzę, tylko slogany. Agresją można obdzielić
kilkanaście osób.
"tomek Siennicki" zwracał Tobie uwagę już jakiś czas temu że straciłeś kontakt
z rzeczywistością.

pozdrawiam rc

Data: 2009-11-08 15:00:47
Autor: jacekplacek
Anarchista - populista
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > Oznacza! Mam podłączone statsy informujące o średnim czasie oglądania > > podstron. W przypadku tamtego wątku wynosi on coś koło 4 minut, jak

http://żal.pl/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=5&func=listcat&catid=1

Data: 2009-11-08 17:53:21
Autor:
Anarchista - populista
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Im dłużej będzie tu pisał klakier, tym dłużej potrwa kryzys sekty.

Komu miałbym robić aplauz ? Temu od jedynie słusznej konfiguracji ? Czy temu
który niczego nie zgłosił ? Używaj słów ze zrozumieniem znaczenia.

Mogę Tobie przypomnieć jak blokowałeś przywołanie wpisu "Hubert68". Bo PP wychodził na wściekłego, mijającego się z faktami dyskutanta.
Co do Włodka Kołacza to z tego co pamiętam, Twoje guru jego nie cierpi, znowu
wyszedłeś na koniunkturalną łachudrę, u jednego straciłeś u drugiego nie
zyskałeś. pozdrawiam rc

Data: 2009-11-08 20:23:57
Autor: jacekplacek
Anarchista - populista
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Im dłużej > będzie tu pisał klakier, tym dłużej potrwa kryzys sekty.

Komu miałbym robić aplauz ? Temu od jedynie słusznej konfiguracji ? Czy temu
który niczego nie zgłosił ? Używaj słów ze zrozumieniem znaczenia.
Nie żartuj.

Mogę Tobie przypomnieć jak blokowałeś przywołanie wpisu "Hubert68". Bo PP wychodził na wściekłego, mijającego się z faktami dyskutanta.

Dawałem link, cytat mogłeś sam wkleić: byłeś w tym czasie na F-N pod co najmniej dwoma innymi wcieleniami: do dziś aktywne.

Co do Włodka Kołacza to z tego co pamiętam, Twoje guru jego nie cierpi,
znowu
wyszedłeś na koniunkturalną łachudrę, u jednego straciłeś u drugiego nie
zyskałeś.

Nie roztrząsam tego pod kątem zysków i strat: ani nie "bronię" Pawła, ani polemizuję z Włodkiem. Obu szanuje za wiedzę, merytorycznośc, dorobek etc. Ciebie nie mam za co. Natomiast spore gratulacje dla KasiK za intuicję.

Data: 2009-11-08 21:28:59
Autor:
Anarchista - populista
> który niczego nie zgłosił ? > Używaj słów ze zrozumieniem znaczenia.

Nie żartuj.

To nie żarty to zimna ocena.

> [...]

Dawałem link, cytat mogłeś sam wkleić: byłeś w tym czasie na F-N pod co najmniej dwoma innymi wcieleniami: do dziś aktywne.

To jest trudne dla Ciebie do ogarnięcia lecz powtórzę, jest blokada na moje IP.
"DarekS" nie kasuje użytkowników bo ma większe forum. "Zostałeś wyrzucony z tego forum
Skontaktuj się z webmasterem lub administratorem forum jeżeli chcesz wyjaśnić
tą sytuację."
To komunikat który się pojawia, rżniesz nie zorientowanego (podawałem już
nieraz), czy znowu komuś w tyłek włazisz ?

> [...]
> zyskałeś. Nie roztrząsam tego pod kątem zysków i strat: ani nie "bronię" Pawła, ani polemizuję z Włodkiem. Obu szanuje za wiedzę, merytorycznośc, dorobek etc.

Niewiele rozumiesz z tego o czym oni mówią. Zwłaszcza jak mają rozbieżne
poglądy. Polemizuję, nawet nie wiesz co to słowo znaczy co najwyżej możesz
nabluzgać. Typowo zasuniesz slogan.

Ciebie nie mam za co. Natomiast spore gratulacje dla KasiK za intuicję.

To osoba która bez żenady dopisuje się w nie swoje posty, gówno moralne
przedniego gatunku, dodatkowo posłuszne. Już przy pierwszej bytności jako
moderatorka czytała PW użytkowników forum. Tak jak Ty nie rozumie wielu spraw.
Dlatego możecie się porozumieć.

pozdrawiam rc

Data: 2009-11-08 18:31:21
Autor: Wojtek B
Anarchista - populista

Użytkownik " jacekplacek" <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hd6meu$5er$1inews.gazeta.pl...
 <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

http://żal.pl/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=5&func=listcat&catid=1

--

Jesteś wyjątkową gnidą.
Tak by powiedział mój dobry kolega instruktor LW.

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4580 (20091106) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-11-04 20:43:04
Autor:
Anarchista - populista
in_for@vp.pl napisał(a):
Cieszę się też, że Ryśkowi język złagodniał i coraz rzadziej sięga po "patentowe" argumenty w dyskusji.

http://www.portalnurkowy.pl/forum/viewtopic.php?f=31&t=207
6109 osób obejrzało, jeden odważył się zbudować sprężarkę.
http://www.portalnurkowy.pl/forum/viewtopic.php?f=52&t=275
330 osób obejrzało (podobna ilość na FN) i nie było żadnego który podjął by
dyskusję.
Lubię takie tematy, to pokazuje faktyczne zrozumienie (brak zrozumienia)
środowiska.

pozdrawiam rc

Data: 2009-11-07 19:01:51
Autor: Włodek