Anarchista - populista

Data: 2009-11-07 19:01:51
Autor: Włodek
Anarchista - populista
A jak się ogląda takie statystyki?
Pozdrawiam Włodek

Użytkownik <in_for@vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:424e.00000045.4af1da48@newsgate.onet.pl...

Ze zdumieniem przeanalizowałem statystyki FCS. Wynika z nich, że "rc"
(Demolant, Anarchista, Smok i Bóg jeden raczy wiedzieć kto jeszcze) swą
popularnością zdystansował wszystkie inne tematy związane z nurkowaniem. Post
o nim (Boys and their toys) objrzało:

ponad 30 proc. internautów więcej niż post o podwodnych atrakcjach,
blisko 100 proc. osób więcej niż post o informacjach dot. wyjazdu wrakowego,
podobnie z wątkiem dotyczącym testowania sucharów,
wreszcie 7 razy więcej (ile to w procentach) niż wątek dot. GUE.

Jeżeli uznać, że sensem dyskusji internetowych jest wymiana informacji, to
Rysiek cel ten realizuje najlepiej, wzbudzając największą ciekawość.

Pamiętam też jak kilka miesięcy temu rc był tu bluzgany (nie pozostając
zresztą dłużny, ja też boleśnie odczułem wymianę zdań z nim), a jego pomysły
(np. o użyciu noża w walce z prądem) wyśmiewane.

Duchu miał na tyle odwagi, by Ryśka zaprosić na piknik, a prezentowane tam
przez niego "zabawki" budziły nie mniejsze zainteresowanie niż Medycyna
Nurkowa podpisywana przez Jarka Krzyżaka, czy też ekspozycja skafandrów Santi.

Cieszę się też, że Ryśkowi język złagodniał i coraz rzadziej sięga
po "patentowe" argumenty w dyskusji.

Ryśku, gratuluję!

Jacek

--