Anatol!

Data: 2010-08-23 03:18:48
Autor: DJ MC Donald Musk
Anatol!
czekam ciagle na sprawozdanie. Czekal bede jeszcze 2 lata. NIK dzisial
powiiedziala, ze 50% inwestycji drogowych jest zagrozonych.
i?
Ile dzisiaj Komoroski podpisal umow?

Data: 2010-08-23 12:22:52
Autor: cyc
Anatol!

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:63121471-ec11-49c2-aa53-71f3e14721dbx42g2000yqx.googlegroups.com...
czekam ciagle na sprawozdanie. Czekal bede jeszcze 2 lata. NIK dzisial
powiiedziala, ze 50% inwestycji drogowych jest zagrozonych.
i?
Ile dzisiaj Komoroski podpisal umow?

A kto to jest Komoroski ? .
Nie bylo mnie dlugo w kraju wiec nie wiem . Czy to jakas nowa wschodzaca gwiazda polityki ? .
Zdolny jakis musi byc , skoro odpisuje codziennie jakies umowy .

cyc

Data: 2010-08-24 00:39:49
Autor: Jaksa
Anatol!
On Mon, 23 Aug 2010 12:22:52 +0200, cyc <ja@ja.pl> wrote:

[...]

Kwa kwa kwa, konus.

Jaksa

Data: 2010-08-23 12:38:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Anatol!

[...]

Fanatyzm uposledza zdolnosc myslenia.

--
J. Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"
"Jak nie wyladuje(my), to mnie zabije(ja)"

Data: 2010-08-23 12:43:25
Autor: cyc
Anatol!

Uzytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisal w wiadomosci news:4c724fc0$1news.home.net.pl...

[...]

Rozumiem , ze fanatyzm naszego przedpPiScy ? a takze , ze mimochodem powzialbyl on skrajnie nieodpowiednia forme zwracania sie o prezydencie Komorowskim ? .
Tak w istocie , fanatyzm miesza umysly .

cyc

Data: 2010-08-23 12:49:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Anatol!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i4tjfq$b59$1news.onet.pl...

[...]

W tym wypadku chodzi o podpisywanie umów związanych z inwestcjami drogowymi.

Data: 2010-08-23 13:17:24
Autor: Anatol
Z frontu inwestycji drogowych - 23.08.2010

[...]

Raport dotyczy lat 2008-2009 i nic nie zmienia w zakresie obecnego stanu realizacji obietnic wyborczych. Po 2 latach rzadów, w 2008 rzeczywiscie byly duze zaleglosci - poza odcinkami A2  Kulczyka i A4 GTC przygotowanymi jeszcze za AWS i SLD prawie nic nie bylo przygotowane do uruchomienia budowy czy chocby samych przetargów.

Ile dzisiaj Komoroski podpisal umow?

W ostatnich tygodniach rozstrzygnieto przetargi na ok. 100 km kolejnych km A i S wiec niedlugo beda umowy o czym poinformuje.

W miedzyczasie ruszyly natomiast prace na nowych odcinkach :

 A4 Debica-Rzeszów 32,8 km (umowa podpisana 10.05.2010) :

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=289754&page=54

A4 Jaroslaw - Radymno 25 km (umowa "Zaprojektuj i Zbuduj" podpisana 29.10.2009) :

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=328111&page=52

A1 Kotliska-Sójki 15,2 km (umowa podpisana 18.06.2010)

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=389562&page=120

S3 Sulechów-Miedzyrzecz - 43 km (umowa podpisana 23.07.2010)

http://gorzow.gazeta.pl/gorzow/1,35211,8277017,Trasa_S3_sie_buduje__Nastepna_lopata_wbita.html

Czyli w kategorii rozpoczetych budów uruchomiono budowy na 116 km - do uruchomienia pozostalo 884 km w 450 dni.

W kategorii podpisanych umów - bez zmian czyli pozostaje do podspisania 839,5 km.

Anatol

Anatol!