Anatol!

Data: 2010-08-23 12:22:52
Autor: cyc
Anatol!

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:63121471-ec11-49c2-aa53-71f3e14721dbx42g2000yqx.googlegroups.com...
czekam ciagle na sprawozdanie. Czekal bede jeszcze 2 lata. NIK dzisial
powiiedziala, ze 50% inwestycji drogowych jest zagrozonych.
i?
Ile dzisiaj Komoroski podpisal umow?

A kto to jest Komoroski ? .
Nie bylo mnie dlugo w kraju wiec nie wiem . Czy to jakas nowa wschodzaca gwiazda polityki ? .
Zdolny jakis musi byc , skoro odpisuje codziennie jakies umowy .

cyc

Data: 2010-08-24 00:39:49
Autor: Jaksa
Anatol!

[...]