Anatol!

Data: 2010-08-23 12:38:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Anatol!

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:63121471-ec11-49c2-aa53-71f3e14721dbx42g2000yqx.googlegroups.com...
czekam ciagle na sprawozdanie. Czekal bede jeszcze 2 lata. NIK dzisial
powiiedziala, ze 50% inwestycji drogowych jest zagrozonych.
i?
Ile dzisiaj Komoroski podpisal umow?

Fanatyzm uposledza zdolnosc myslenia.

--
J. Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"
"Jak nie wyladuje(my), to mnie zabije(ja)"

Data: 2010-08-23 12:43:25
Autor: cyc
Anatol!

Uzytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisal w wiadomosci news:4c724fc0$1news.home.net.pl...

[...]

Rozumiem , ze fanatyzm naszego przedpPiScy ? a takze , ze mimochodem powzialbyl on skrajnie nieodpowiednia forme zwracania sie o prezydencie Komorowskim ? .
Tak w istocie , fanatyzm miesza umysly .

cyc

Data: 2010-08-23 12:49:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Anatol!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i4tjfq$b59$1news.onet.pl...

[...]

W tym wypadku chodzi o podpisywanie umów związanych z inwestcjami drogowymi.

Anatol!