And the "Ballhog of the year" goes to....

Data: 2011-02-01 15:25:39
Autor: wiLQ
And the "Ballhog of the year" goes to....
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Ballhog nie powinno oznaczac "nie chce jej oddawac chociaz dla dobra
druzyny jak najbardziej powinien bo ma komu"?
Bo wydaje mi sie, ze to co opisales to raczej cos pomiedzy "nie potrafi
podawac", a "dla dobra druzyny nie powinien podawac".

Dane wziąłem z basketball-reference.com, za ten sezon, ale żeby
ograniczyć ilość analizowanych zawodników przyjąłem wartość minimalną
8 fga/g. Ot interesowali mnie tylko zawodnicy mający stosunkowo dużą
rolę w ofensywie druzyny.

Ale tez przez minuty umknelo Ci pare perelek jak Okafor czy Ibaka ;-)

No to bracia Gasol wymiatają. Ciekawe jaki wpływ miało na to (zapewne)
wdrukowane w dzieciństwie i wyniesione z domu "No Pau/Mareczku -
podziel się z bratem ciastkiem/cukierkami/
transformersem" (niepotrzebne skreslic) - powtarzane pewnie z milion
razy w ciągu doby ;-)

Wlasnie zignorowales drobiazg, ze pewnie duza wiekszosc ligi ma
rodzienstwo [zwlaszcza uwzgledniajac kolor skory] ;-)

--
pzdr
wiLQ

And the "Ballhog of the year" goes to....