Andreas Lubitz byl chyba homoseksualista i mial zawód...

Data: 2015-03-26 14:07:03
Autor: Marek
Andreas Lubitz byl chyba homoseksualista i mial zawód...
....a zawód potrafi czlowieka do depresji doprowadzic.

Data: 2015-03-26 14:09:58
Autor: Marek
W dniu czwartek, 26 marca 2015 22:07:04 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
...a zawód potrafi czlowieka do depresji doprowadzic.

Podobno mial zwiazek z pilotem, ktory go odrzucil.

Data: 2015-03-26 14:17:08
Autor: Marek
W dniu czwartek, 26 marca 2015 22:09:59 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
W dniu czwartek, 26 marca 2015 22:07:04 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
> ...a zawód potrafi czlowieka do depresji doprowadzic.

Podobno mial zwiazek z pilotem, ktory go odrzucil.

Coz mozna zrobic innego, po odrzuceniu zalotow - chyba tylko zamknąć drzwi ?

Data: 2015-03-26 22:22:09
Autor: u2
W dniu 2015-03-26 o 22:17, Marek pisze:
[...]

bzdura, pedaly maja dziesiatki, a czasami setki przypadkowych "partnerow", latwo im przezyc odrzucenie konskich zalotow:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-03-26 23:25:29
Autor: MarkWoydak
paciuk "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5514787f$0$8369$65785112news.neostrada.pl...
[...]

 Spierdalaj!

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-03-26 14:17:38
Autor: kogutek444
Andreas Lubitz byl chyba homoseksualista i mial zawód...
W dniu czwartek, 26 marca 2015 22:07:04 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
...a zawód potrafi czlowieka do depresji doprowadzic.

Prośba. Nie opisuj jak sobie to robicie.

Data: 2015-03-26 14:23:00
Autor: Marek
W dniu czwartek, 26 marca 2015 22:17:39 UTC+1 użytkownik kogut...@gmail.com napisał:
W dniu czwartek, 26 marca 2015 22:07:04 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
> ...a zawód potrafi czlowieka do depresji doprowadzic.

Prośba. Nie opisuj jak sobie to robicie.

Mialem na mysli ciebie, pedale.

Data: 2015-03-26 14:32:39
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 26 marca 2015 22:23:01 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

Mialem na mysli ciebie, pedale.

Lotny jesteś jak płyta chodnikowa.

Data: 2015-03-26 22:41:09
Autor: u2
W dniu 2015-03-26 o 22:32, kogutek444@gmail.com pisze:
Lotny jesteś jak płyta chodnikowa.

a ty kogucik kapowales dla zydoubecji:)))

Data: 2015-03-26 14:52:31
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 26 marca 2015 22:41:08 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2015-03-26 o 22:32, kogutek444@gmail.com pisze:
> Lotny jesteś jak płyta chodnikowa.

a ty kogucik kapowales dla zydoubecji:)))

-- General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Pedał Marek tak twierdzi. Ja tam nie wiem. Czy można mu wierzyć? Teraz pedał Marek twierdzi że już nie jestem kablem i złodziejem tylko jak on pedałem. Pewno z niedożywienia tak mu się porobiło. Założył by białe kozaczki i łyknął w bramie trochę białka na kolację. Od razu by mu się lepiej myślało. Tak wiem to z myśleniem to mocno na wyrost i jest z czego ująć.

Data: 2015-03-26 23:13:15
Autor: u2
W dniu 2015-03-26 o 22:52, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

te kogucik to ty pedal marek ? niedawno przyznales sie, ze podpisales lojalke dla zydoubecji, a wiesz lojalka zobowiazuje:)))

Data: 2015-03-26 15:17:54
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 26 marca 2015 23:13:13 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

te kogucik to ty pedal marek ? niedawno przyznales sie, ze podpisales lojalke dla zydoubecji, a wiesz lojalka zobowiazuje:)))

Jak Kogutek a piętaszek pedał Marek to kto inny.

Data: 2015-03-27 00:43:38
Autor: ada
Andreas Lubitz byl chyba homoseksuali sta i mial zawĂłd...
W dniu 2015-03-26 o 22:07, Marek pisze:
...a zawĂłd potrafi czlowieka do depresji doprowadzic.

Z depresji nikt nie zabija innych, tylko siebie samego... Jeśli już, to był chory psychicznie.

Data: 2015-03-27 01:34:46
Autor: andal
On Fri, 27 Mar 2015 00:43:38 +0100, ada wrote:

W dniu 2015-03-26 o 22:07, Marek pisze:
...a zawĂłd potrafi czlowieka do depresji doprowadzic.

Z depresji nikt nie zabija innych, tylko siebie samego... Jeśli już, to
był chory psychicznie.

to wg psychologi kraju rad ?

Andreas Lubitz byl chyba homoseksualista i mial zawód...