Android

Data: 2012-10-14 18:18:37
Autor: Trybun
Android
Pytanie techniczne - jak mo偶na uruchomi膰 aplikacj臋 z folderu w kt贸rym si臋 ten program si臋 znajduje. Mam tak膮 sytuacj臋, postanowi艂em zaktualizowa膰 program GpMapa. No i po aktualizacji okaza艂o si臋 偶e nowa mapa jest o wiele mniej dok艂adna ni偶 ta stara. A wi臋c chcia艂bym do tego starego programu i mapy wr贸ci膰. Stara mapa nie zosta艂a usuni臋ta z folderu android ->image, a nowa zainstalowana w zupe艂nie innym folderze. Gdy klikam na skr贸t GpMapa to uruchamia si臋 ta nowa, po aktualizacji. Og贸lnie wygl膮da na to 偶e 偶e z tej starej zosta艂 usuni臋ty tylko skr贸t inicjuj膮cy program. A wi臋c mam pytanie, czy jest  mo偶liwo艣膰 uruchomienia tej starej wersji GpMapy?

Data: 2012-10-15 08:58:09
Autor: Marek
Android
On Sun, 14 Oct 2012 18:18:37 +0200, Trybun <rg@yahuoo.com> wrote:
[...]

W skr贸cie - nie da si臋. W Androidzie jest  inny model aplikacyjny, aplikacje i ich upgrady maja co艣 w rodzaju pokrewie艅stwa. Je艣li jest upgrade do aplikacji to po instalacji nowa zast臋puje stara, w systemie mo偶e by膰 zainstalowana tylko jedna aplikacja pokrewna. Po prostu usu艅 nowa i zainstaluj stara wersj臋 (np. z backupu)

--
Marek

Data: 2012-10-16 18:49:33
Autor: Trybun
Android
W dniu 2012-10-15 08:58, Marek pisze:
[...]

Aha, to tak sprawy wygl膮daj膮.
  Ale nie bardzo wiem sk膮d wzi膮膰 ten backup, nie widz臋 jakiego艣 folderu, ani funkcji z tak膮 opcj膮. A poza tym czy taka operacja przywr贸ci star膮 wersj臋 Gpmapy?

Data: 2012-10-17 01:05:52
Autor: Marek
Android
On Tue, 16 Oct 2012 18:49:33 +0200, Trybun <rg@yahuoo.com> wrote:
  Ale nie bardzo wiem sk膮d wzi膮膰 ten backup, nie widz臋 jakiego艣
folderu,

Dobre :). O backup trzeba zadba膰 samemu (wcze艣niej). S膮 do tego aplikacje np.astro.
Nic nie szukaj w folderach. Masz jakie艣 przyzwyczajenia z pc 偶eby "grzeba膰" w folderach :).

--
Marek

Android