Android

Data: 2014-02-08 19:27:57
Autor: Trybun
Android
I jego śmieszny sklep ktory można porównać do lamusa. Wydawałoby sie że na te paręset sztuk programów do obsługi aparatów foto powinien być chociaż jeden który spałnia kilka warunków - w moim przypadku potrzebuję taki który ma przycisk zoom-owania, przełącznik aparatu na przód-tył i nagrywa video w full HD. Po sprawdzeniu kilkudziesięciu aplikacji pod tym kątem mam duże wątpliwości czy coś takiego w ogóle znajdą na Google Play.

Data: 2014-02-08 19:38:03
Autor: atm
Android
On 2014-02-08 19:27, Trybun wrote:
[...]

Przypomnij prosze co bylo nie tak z "A Better Camera"?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.almalence.opencam_plus

Data: 2014-02-08 19:43:00
Autor: Trybun
Android
W dniu 2014-02-08 19:38, atm pisze:
On 2014-02-08 19:27, Trybun wrote:
[...]

Jednak nie funkcji nagrywania filmów w full HD.

Data: 2014-02-08 19:50:14
Autor: atm
Android
On 2014-02-08 19:27, Trybun wrote:
[...]

W video settings mam m.in. 1080p...

Data: 2014-02-08 20:04:35
Autor: Trybun
Android
On 2014-02-08 19:27, Trybun wrote:
[...]

To chyba musisz mieć jakiś inny A Better Camera, u mnie są tylko dwie opcje 176/144 (konferencyjne) i 480p.

Data: 2014-02-08 20:09:15
Autor: atm
Android

[...]

Mam dokladnie ten z linka powyzej, uruchomiony na SGS2.

Data: 2014-02-08 20:13:25
Autor: Trybun
Android
W dniu 2014-02-08 20:09, atm pisze:

[...]

No tak, wersja płatna. Ale co najdziwniejsze moja wersję można doposażyć w kilka gadżetów, ale nie widzę możliwości zakupienia funkcji nagrywania w HD.

Data: 2014-02-08 20:17:28
Autor: atm
Android
On 2014-02-08 20:13, Trybun wrote:
[...]

No ale jesli wydasz dyche bedziesz mial wszystko :]
Jesli Twoja komorka obsluguje 1080p oczywiscie. Dla mnie jedna z najwazniejszych opcji tego programu jest ustawienie co sie resetuje a co zostaje zapamietane po wylaczeniu aplikacji. Poza tym kontrola ostrosci na kilka roznych sposobow jest tez swietna no i calosc podana moze w niezbyt piekny sposob ale za to bardzo funkcjonalny.

Data: 2014-02-09 15:25:07
Autor: Trybun
Android
W dniu 2014-02-08 20:17, atm pisze:

[...]

A swoja drogą jak to oni kalkulują, u mnie w wersji próbnej każda opcja kosztuje 2,99 Euro, full wypas 6,99 €, a gdy od razu się kupi to zapłaci się niecałe 10zł?

Tak, to był jeden z warunków zakupu telefonu - nagrywanie video w full HD. Jednak ktoś się nie postarał i nie dołożył jakiegoś dobrego programu do obsługi aparatu foto. Masa idiotycznych gadżetów w stylu możliwość wysyłania fotek na Facebooka, czy scenerii do fotek, ale nie pomyślał o tym żeby dodać przycisk zoom-owania.
Tak, oczywiÅ›cie jak siÄ™ okaże że naprawdÄ™ nie ma darmowego programu do aparatu foto speÅ‚niajÄ…cego te cztery warunki  to kupiÄ™ tego A Bettera.

Data: 2014-02-09 17:12:27
Autor: J.F.
Android
Dnia Sun, 09 Feb 2014 15:25:07 +0100, Trybun napisa³(a):
W dniu 2014-02-08 20:17, atm pisze:
No tak, wersja p³atna. Ale co najdziwniejsze moja wersjê mo¿na doposa¿yæ
w kilka gad¿etów, ale nie widzê mo¿liwo¶ci zakupienia funkcji nagrywania
[...]

Ale dlaczego nie ma tej  wysokiej rozdzielczo¶ci wyszczególnionej w opcjach do wykupienia? Jeste¶ na 100% pewny ¿e filmiki da siê nagrywaæ w full HD?

A jestescie pewni ze ten program cokolwiek robi sam, poza ustawieniem
parametrow kamery ? Ani kompresja video, ani analiza ostrosci obrazu
nie wydaja mi sie zadaniami dla programu w javie.

Jest w API setFocusAreas, jest setFocusMode, ale cala robota to imo
kamera lub jej driver.

Tak, to by³ jeden z warunków zakupu telefonu - nagrywanie video w full HD. Jednak kto¶ siê nie postara³ i nie do³o¿y³ jakiego¶ dobrego programu do obs³ugi aparatu foto. Masa idiotycznych gad¿etów w stylu mo¿liwo¶æ wysy³ania fotek na Facebooka, czy scenerii do fotek, ale nie pomy¶la³ o tym ¿eby dodaæ przycisk zoom-owania.

Wiele aparatow na to nie pozwala. Z czyms im widac koliduje.
A tu pewnie zoom cyfrowy, i rozdzielczosc kamery niekoniecznie pozwala
na zoow w HD.

J.

Data: 2014-02-10 19:17:21
Autor: Trybun
Android
W dniu 2014-02-09 17:12, J.F. pisze:

[...]

Pewnym nie mo¿na byæ niczego. Co mogê powiedzieæ u¿ywaj±c wersji free. Fotki robi do¶æ dobre. Natomiast filmy to tragedia, na ekranie telewizora (46") to istna pikseloza. Ale w tej darmowej wersji maksimum rozdzielczo¶ci jak± mo¿na wybraæ to 480p.

[...]

Mo¿na wywo³aæ zoom w trakcie nagrywania video ful hd, poprzez multidotyk, a wiêc jedyna przyczyna dlaczego w programie nie ma przycisku do zoom-owania wydaje siê niedbalstwo producenta telefonu.

Data: 2014-02-09 15:47:38
Autor: Habeck Colibretto
Android
Dnia 08.02.2014, o godzinie 20.13.25, na pl.misc.telefonia.gsm, Trybun
napisa³(a):

[...]

To chyba musisz mieæ jaki¶ inny A Better Camera, u mnie s± tylko dwie
[...]

Zerknij tutaj:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2484586

W dyskusji masz linki do apk. Swoj± drog± wiele fajnych programów nie ma na Google Play, ale s± na XDA -
tam te¿ warto szukaæ.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-02-09 18:35:19
Autor: ToMasz
Android

Zerknij tutaj:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2484586

tam s± linki do google play i do wersji..  ¼ród³owej. Czy z tej wersji da siê zrobiæ program.apk na sgs2 bez wiedzy tajemnej?

ToMasz

Data: 2014-02-09 18:50:49
Autor: Habeck Colibretto
Android
Dnia 09.02.2014, o godzinie 18.35.19, na pl.misc.telefonia.gsm, ToMasz
napisa³(a):

[...]

Przecie¿ s± linki do apk. Pisa³ ¿em, ¿e trza w dyskusjê wej¶æ.

Data: 2014-02-09 18:54:16
Autor: ToMasz
Android
W dniu 09.02.2014 18:50, Habeck Colibretto pisze:
[...]

s±, ale w niej informacja ¿e "unlock hdr" kosztuje 2.99usd. natomiast da siê w³±czyæ hdr i dzia³a. Dzia³a robi±c 3 fotografie, zajmuje to 5 sekund wiêc nadaje sie tylko do martwej natury

ToMasz

Data: 2014-02-09 21:52:04
Autor: Habeck Colibretto
Android
Dnia 09.02.2014, o godzinie 18.54.16, na pl.misc.telefonia.gsm, ToMasz

Do sprawdzenia jak w sam raz, co nie?

Data: 2014-02-16 23:51:56
Autor: Marek
Android
W dniu 2014-02-09 18:54, ToMasz pisze:

 Dzia³a robi±c 3 fotografie, zajmuje to 5
sekund wiêc nadaje sie tylko do martwej natury

Ale¿ maruda. Telefon to nie aparat fotograficzny.

Marek

Data: 2014-02-10 19:19:29
Autor: Trybun
Android
W dniu 2014-02-09 15:47, Habeck Colibretto pisze:

[...]

Z tego co widzê to jest to ta sama wersja co w Sklepie Google. :-(

Data: 2014-02-10 20:34:54
Autor: atm
Android
On 2014-02-10 19:19, Trybun wrote:
[...]

Sory, ale nie moge pojac o co to zamieszanie. Program w pelnej wersji kosztuje 9,99zl. Masz 15 minut na testy. Jesli cos bedzie nie tak zwracasz i po klopocie. Poza tym 10zl to az taki maj±tek?

Przy okazji, ostatnio Google udostepnia w swoim sklepie niektore ksiazki za darmo. Kosztuja ZERO zlotych, jedyny warunek jaki trzeba spelnic, zeby je pobrac to podac dane karty platniczej. Zapewne chodzi o to aby klient wykonal krok, ktory w przyszlosci ulatwi dokonywanie zakupow platnych tresci. Poza tym ograniczy troche "go³±" dzieciarnie.
Z jaki spotkalo sie to odzewem? Przypominam, te ksiazki sa calkowicie darmo:

"Beznadziaja Po co karta jak jest za darmo :-(

BEZNADZIEJA Poprostu ¿enada niby za free a trzeba karte podac Trace wiare w ludzi

NIGDY! Nie podam numeru swojej karty! NIGDY. Zw³aszcza gdy chce pobraæ co¶ co jest za darmo. Zwykle wy³udzanie! Po co wam to? "

Na szczescie niektorzy wykazuja sie rozsadkiem:
"Super Opowiadania ok. Do imbecyli narzekajacych ze zaplacili: 4zl sciagnelo wam z karty przy dodawaniu karty do sklepu google(weryfikacja). Sama ksiazka jest darmowa . Oszusci to was w szkolach ucza bo przechodzicie do nastepnych klas bez podstawowej wiedzy. "

Wspomniana ksiazka to:
https://play.google.com/store/books/details/Polscy_Fani_Uniwersum_Metro2033_W_blasku_ognia?id=DNifAgAAQBAJ&hl=pl

Data: 2014-02-10 23:44:28
Autor: Alf/red/
Android
On 10/02/14 20:34, atm wrote:
Przypominam, te ksiazki sa calkowicie darmo:

Nie ma darmowego obiadu.
A oni maj± racjê.

--
Alf/red/

Data: 2014-02-11 10:13:41
Autor: atm
Android
On 2014-02-10 23:44, Alf/red/ wrote:
On 10/02/14 20:34, atm wrote:
Przypominam, te ksiazki sa calkowicie darmo:

Nie ma darmowego obiadu.
A oni maj± racjê.

Ok, w jaki zatem sposob placisz za nie?

Data: 2014-02-11 23:50:01
Autor: Alf/red/
Android
On 11/02/14 10:13, atm wrote:
Ok, w jaki zatem sposob placisz za nie?

Masz proste pojmowanie ¶wiata. OK, tak ³atwiej.
Ale zastanów siê - fejsbuk jest "za darmo", ale jednak Zuckerberg ma tyle hajsu, ¿e mo¿e go rozdawaæ. Sk±d?? Google Mail, Docs, Maps i sto kolejnych us³ug te¿ s± "za darmo" (dla usera koñcowego), a jednak firma kosi kasê na prawo i lewo. Za co? Za te ad-wordy? Nie roz¶mieszaj mnie...
*Musisz* w jaki¶ sposób tym firmom "p³aciæ", ¿eby im siê chcia³o nakrêcaæ takie maszyny. Oni to co¶ zamieniaj± na prawdziw± kasê od innych firm. No to czym im p³acisz?

No chyba ¿e wierzysz, ¿e wszystkie serwerownie Googla i Fejsbuka te¿ s± zbudowane za darmo. I pr±d maj± za darmo.

--
Alf/red/

Data: 2014-02-12 00:03:52
Autor: atm
Android
On 2014-02-11 23:50, Alf/red/ wrote:
On 11/02/14 10:13, atm wrote:
[...]

Wiedzialem, ze ten argument padnie :]
I masz w tym sporo racji, zreszta sam to przyznalem wspominajac o tym, ze jesli wprowadzisz do swojego uzytkownika dane karty to podczas nastepnych odwiedzin sklepu znacznie latwiej bedzie dokonac realnego zakupu - wystarczy jedno tapniecie i juz kasa wyplywa z konta. Wlasnie tutaj upatrywalbym w tym przypadku "zysku" Googla.

Jesli chcesz uniknac jakichkolwiek powiazan mozesz przeciez do konta podlaczyc nieimienna karte prepaid i po zawodach.

Nawet jesli podlaczysz typowa karte to nie zrobisz nic wiecej ponad to co robisz na codzien - korzystasz z karty w Mc, stacji paliw, sklepie realnym, internetowym, bookujesz bilety itd. Wszystkie te instytucje maja dane Twojej karty i to, ze podasz je rowniez Googlowi niewiele tutaj zmieni.

Data: 2014-02-15 14:03:09
Autor: John Ko³alsky
Android

U¿ytkownik "atm" <_@vp.pl>

[...]

Oj oj oj, zmieni choæby to, ¿e jest powi±zana z Tob±. Mo¿na np zweryfikowaæ w innym miejscu, ¿e to Ty i np najpierw pozwaæ a potem zaproponowaæ adwokata, w dwu ró¿nych firmach, których nie skojarzysz. Taka prosta manipulacja, których mo¿na wymy¶leæ bez liku by zarobiæ na Tobie.

St±d w³a¶nie co¶ takiego jak Bitcoin, którym mo¿na p³aciæ a nie da siê ju¿ powi±zaæ z konkretnymi osobami.

Data: 2014-02-12 06:32:41
Autor: Michal Tyrala
Android
On Tue, 11 Feb 2014 23:50:01 +0100, Alf/red/ wrote:
 On 11/02/14 10:13, atm wrote:
> Ok, w jaki zatem sposob placisz za nie?

 [...] No to czym im p³acisz?

Mog³by¶ przynajmniej pospekulowaæ ;-)

--
Micha³

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2014-02-12 15:12:46
Autor: Trybun
Android
W dniu 2014-02-10 20:34, atm pisze:
On 2014-02-10 19:19, Trybun wrote:
[...]

O dobry darmowy program ( a w³a¶ciwie jego brak w sklepie który ma setki programów do tego przeznaczonych) do obs³ugi aparatu w telefonie.
A co do ksi±¿ek, no póki co ksi±¿ki w telefonie zupe³nie mnie nie interesuj±, przynajmniej te z Sklepu Google.. Mam chyba kilkana¶cie audiobooków (darmowych) na tablecie, ale nie pochodz± one z GP.

Data: 2014-02-12 15:29:57
Autor: atm
Android

[...]

Wiesz jak to jest z dobrymi i tanimi lub darmowymi rzeczami...
W kazdym razie niewiele tego.
Byc moze znajdziesz cos "darmowego" na zasadzie reklam, okrojona wersje lub produkt pasjonata, ktory czesto daleki jest od tego co oferuja produkty komercyjne.

Data: 2014-02-12 15:59:54
Autor: Trybun
Android

[...]

Ale w moim przypadku naprawdê nie chodzi o jakie¶ super kombajny. W wielu z tych darmowych  programach w GP  brakuje tylko przycisku do zoom-owania, albo obs³ugi nagrywania video w full HD.

Data: 2014-02-12 16:18:30
Autor: atm
Android
On 2014-02-12 15:59, Trybun wrote:
[...]

Mi zas przewaznie brakowalo nagrywania video i opcji makro w zdjeciach w jednym programie.
Koniec koncow wszystko znalazlem w A Better Camera.

Data: 2014-02-24 15:58:59
Autor: Trybun
Android
W dniu 2014-02-12 16:18, atm pisze:
On 2014-02-12 15:59, Trybun wrote:
[...]

Znalaz³em wreszcie i ja darmowy  program który spe³nia moje oczekiwania. Gdyby¶ by³ chêtny do wypróbowania - "lgcamera". Ma tak¿e makro i bardzo ciekaw± opcjê - mo¿liwo¶æ dodawanie do wykonanej fotki czasu i daty. Do jakich¶ pami±tkowych fotek, opcja jak znalaz³.

Data: 2014-02-24 15:42:45
Autor: masti
Android
Dnia pięknego Mon, 24 Feb 2014 15:58:59 +0100 osobnik zwany Trybun
napisał:

ZnalazÅ‚em wreszcie i ja darmowy  program który speÅ‚nia moje oczekiwania.
Gdybyś był chętny do wypróbowania - "lgcamera". Ma także makro i bardzo
ciekawą opcję - możliwość dodawanie do wykonanej fotki czasu i daty. Do
jakichś pamiątkowych fotek, opcja jak znalazł.

przecież te dane są w exifie. straasznie nie lubię zdjęć z naświetloną datą

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-24 19:25:52
Autor: Trybun
Android
napisał:

[...]
datÄ…

Tak są, ale takie szczególne fotki to warto wydrukować i mogą leżeć w klasycznym albumie.

Data: 2014-02-24 18:48:16
Autor: masti
Android

napisał:

[...]

jedynie gdzie mogę sobie wyobrazić te nadruki to dokumentacja budowy czy miejsca zbrodni. Nie wyobrażam ich sobie na zdjęciach z wakacji

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-24 20:02:38
Autor: Trybun
Android

napisał:

[...]

A niby dlaczego nie z wakacji, a także (moim zdaniem) data jest wskazana  na fotkach z nowo poznanÄ… sympatiÄ…, z narodzinami dziecka, urodzinami/imieninami żony itp. wartymi pamiÄ™tania zdarzeniami?.

Data: 2014-02-09 17:55:42
Autor: masti
Android
Dnia pięknego Sat, 08 Feb 2014 19:27:57 +0100 osobnik zwany Trybun
napisał:

I jego śmieszny sklep ktory można porównać do lamusa. Wydawałoby sie że
na te paręset sztuk programów do obsługi aparatów foto powinien być
chociaż jeden który spałnia kilka warunków

to weź i napisz.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Android