Android 2.1 a obsługa certyfikatów .crt

Data: 2011-07-02 12:31:54
Autor: OMSON
Android 2.1 a obsługa certyfikatów .crt
Mam Samsunga Spice GT-i5700 z Androidem 2.1-update1 (jądro 2.6.29) i problem z instalacją certyfikatu głównego EDUROAM (.crt). Polega on na tym, że Android "nie widzi go" na karcie SD. Certyfikat osobisty (.p12) jest "widoczny" i instaluje się bezproblematycznie... W czym tkwi problem?

Pzdr, OMSON

P.S. To nie jest pytanie jak zainstalować w ogóle certyfikaty eduroam.
P.P.S. Na forum androida podpowiedziano mi, aby przekonwertować .crt na ..der - sytuacja nie zmieniła się (dlatego upatruję problemu po stronie Androida - w netbooku DELL z Win7SE, certyfikaty instalują się normalnie i na 100% są poprawne).

Data: 2011-07-04 09:35:49
Autor: OMSON
Android 2.1 a obsługa certyfikatów .crt
Ok. Nie otrzymałem tutaj pomocy ale być może, ktoś inny będzie borykać się z podobnym problemem... Ta strona będzie pomocna:

http://www.realmb.com/2010/01/android-certificate-installer/

Pzdr, OMSON

Android 2.1 a obsługa certyfikatów .crt