Android 2.3.3 - jak wyciągnąć zdjęcie przypisane do kontaktu?

Data: 2013-04-06 04:26:05
Autor: Gadacz
Android 2.3.3 - jak wyciągnąć zdjęcie przypisane do kontaktu?
HTC Desire z Androidem 2.3.3

Nie mogę zgrać zdjęcia przypisanego do kontaktu, w edycji kontaktu jest tylko opcja zmiany na inne. Wygląda na to, że jest jakoś przechowywane w pamięci telefonu, bo po wyciągnięciu karty SD zdjęcia dalej się wyświetlają.

Jak można takie przypisane zdjęcie do kontaktu zgrać na kartę?

Data: 2013-04-06 13:46:05
Autor: kakmar
Dnia 06.04.2013 Gadacz <javabegginer@gmail.com> napisał/a:
[...]

Jeśli samo się pojawiło to najprościej z któregoś serwera googleusercontent.com

--
kakmaragmaildotcom

Data: 2013-04-06 14:18:58
Autor: animka
W dniu 2013-04-06 13:26, Gadacz pisze:
[...]

Wejdź w folder tych swoich obrazków czy zdjeć w telefonie.

--
animka

Data: 2013-04-06 05:39:07
Autor: Gadacz
W dniu sobota, 6 kwietnia 2013 14:18:58 UTC+2 użytkownik animka napisał:

> Jak można takie przypisane zdjęcie do kontaktu zgrać na kartę?

Wejdź w folder tych swoich obrazków czy zdjeć w telefonie.

Jak/czym? Jaki folder?

--
Gadacz

Data: 2013-04-07 00:56:32
Autor: animka
W dniu 2013-04-06 14:39, Gadacz pisze:
[...]

Masz telefon, czy nie masz?

--
animka

Data: 2013-04-06 15:12:03
Autor: PlaMa
[...]

słabszej jakości powinno być na serwerach googla (kontakty gmail). No chyba, że nie synchronizujesz (można tak?).

Data: 2013-04-06 07:52:01
Autor: Gadacz
W dniu sobota, 6 kwietnia 2013 15:12:03 UTC+2 użytkownik PlaMa napisał:

> Jak można takie przypisane zdjęcie do kontaktu zgrać na kartę?

słabszej jakości powinno być na serwerach googla (kontakty gmail). No chyba, że nie synchronizujesz (można tak?).

Na pewno zdjęcie jak i kontakt są w telefonie, utworzyłem ręcznie kontakt na google i następnie w telefonie połączyłem kontaktem z telefonu z tym na google, ale samo zdjęcie się nie zsynchronizowało.

Dostępu do zdjęcia w telefonie też nie mam.

--
Gadacz

Data: 2013-04-06 20:43:08
Autor: JoteR

Użytkonik "Gadacz" napisał:

Dostępu do zdjęcia w telefonie też nie mam.

E tam.
Jakiś program do "print screen" w Androidzie chyba się znajdzie? ;->

JoteR

Data: 2013-04-11 16:19:16
Autor: m4rkiz
"Gadacz" <javabegginer@gmail.com> wrote in message news:ee791fcd-8ca9-412f-a32a-4f01ed793ca6googlegroups.com...
[...]

jezeli pojawilo sie samo to poszukac w gmailu w kontaktach

wzglednie wyeksportuj z telefonu do vcf na karcie

albo tak: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1676097

Data: 2020-06-09 07:41:17
Autor: witoldgalazka
W dniu sobota, 6 kwietnia 2013 13:26:05 UTC+2 użytkownik Gadacz napisał:
[...]

Awaryjnie można uzyskać "oryginał" zdjęcia przez eksport prawoklikiem z kontaku Google. W aplikacji Kontakty Google na przeglądarkę z dwóch możliwych opcji wybieramy format CSV Google.. Wszystkie dane wyeksportowanego kontaktu otwierają się w Excelu i w linii tych danych widać fragment z adresem internetowym do zdjęcia kontaktu. Adres ma postać: "https://lh4.googleusercontent.com/ciągi cyfr/photo.jpg". Kopiujemy i otwieramy w przeglądarce fotografię, którą można ściągnąć i zapisać np. na pulpit.

Data: 2020-06-09 18:24:30
Autor: Uncle Pete
Android 2.3.3 - jak wyciągnąć zdjęQ1|AȞŚźňŚ+çh’‰íjKnÝ
On 2020-06-09 16:41, witoldgalazka@gmail.com wrote:
[...]

Po siedmiu latach doczekał się odpowiedzi.

Data: 2020-06-09 21:13:00
Autor: mrvtktjv
W dniu 09.06.2020 o 18:24, Uncle Pete pisze:
On 2020-06-09 16:41, witoldgalazka@gmail.com wrote:
[...]

Co nie zmienia faktu, że osobiście szanuję takie podejście.

A nuż się komuś przyda albo zainspiruje do poszukiwań i znalezienia sposobu na coś analogicznego (nie mówię konkretnie o tym temacie, ale ogólnie). Sam wiele razy spotkałem się z sytuacją, w której spojrzenie na problem "na świeżo", sprawiło, że odnalazło się rozwiązanie, nawet, jeśli wcześniej poszukiwaliśmy go długo i bezowocnie.

Android 2.3.3 - jak wyciągnąć zdjęcie przypisane do kontaktu?