Android 2.3 - start - krotkie pytanie

Data: 2014-12-29 14:59:00
Autor: Titus Atomicus
Android 2.3 - start - krotkie pytanie
Witam,
Czy w Androidzie 2.3 mozna jakos ograniczyc liczbe aplikacji uruchamiajacych sie przy starcie?
Czy ten system tak ma, ze dziala automagicznie i uzytkownik nie ma to wplywu?
:-(
--
TA

Data: 2014-12-29 15:22:17
Autor: ALEX Alpha MR
W dniu 2014-12-29 o 14:59, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Jakiś ubijacz aplikacji trzeba zainstalować. Np. Advanced Task Manager (z tym że ten znam z 4.4). Albo zrootować, i samemu zrobić porządek z aplikacjami.

--
ALEX Alpha MR
Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2014-12-29 15:57:48
Autor: Titus Atomicus
Android 2.3 - start - krotkie pytanie
In article <54a1639c$0$2656$65785112@news.neostrada.pl>,
 ALEX Alpha MR <kill@spamers.us> wrote:

> [...]
> uruchamiajacych sie przy starcie?
> Czy ten system tak ma, ze dziala automagicznie i uzytkownik nie ma to

Jaki¶ ubijacz aplikacji trzeba zainstalować. Np. Advanced Task Manager (z tym że ten znam z 4.4). Albo zrootować, i samemu zrobić porz±dek z aplikacjami.

No tak, ale mi nie chodzi o to zeby ubijac, tylko zeby sie w ogole nie ladowaly.
Przy starcie laduje mi sie 30-40 aplikacji i zanim sie zaladuje task manager i je ubije to telefon niemal stoi.
--
TA

Data: 2014-12-29 17:47:01
Autor: Tomek
Użytkownik Titus_Atomicus napisał:

No tak, ale mi nie chodzi o to zeby ubijac, tylko zeby sie w ogole nie
ladowaly.

Root i ręcznie usuń niechciane aplikacje. Od razu poczujesz ulgę.

Data: 2014-12-29 18:19:51
Autor: Titus Atomicus
In article <m7s0i5$2c4$1@node1.news.atman.pl>, "Tomek" <nie@odpisuj.pl> wrote:

Użytkownik Titus_Atomicus napisał:

> No tak, ale mi nie chodzi o to zeby ubijac, tylko zeby sie w ogole nie
> ladowaly.

Root i ręcznie usuń niechciane aplikacje. Od razu poczujesz ulgę.

A w Androidzie (2.3) nie mozna miec zainstalowanych aplikacji, ale ladowac je wtedy kiedy sie chce,  a nie automatycznie?
--
TA

Data: 2014-12-30 20:34:46
Autor: Jeffrey
<nie@odpisuj.pl> wrote:

[...]

przecież to android, ładuje wszystko co zainstalowałe¶ i co jaki¶ czas uruchamia to co ubiłe¶
w assistant for android (aaron) może uda ci się ubić na etapie uruchamiania

Data: 2014-12-30 21:58:52
Autor: Titus Atomicus
Android 2.3 - start - krotkie pytanie
In article <54a2fe58$0$8737$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Jeffrey" <spass.wyciep@wycieptopoczta.onet.pl> wrote:

Użytkownik wrote:

> A w Androidzie (2.3) nie mozna miec zainstalowanych aplikacji, ale
> ladowac je wtedy kiedy sie chce,  a nie automatycznie?

przecież to android, ładuje wszystko co zainstalowałe¶ i co jaki¶ czas uruchamia to co ubiłe¶
No wlasnie widze.

w assistant for android (aaron) może uda ci się ubić na etapie uruchamiania
OK, poszukam, sprawdze.
--
TA

Data: 2015-01-01 18:38:00
Autor: Titus Atomicus

Użytkownik wrote:

> [...]

w assistant for android (aaron) może uda ci się ubić na etapie uruchamiania

Sciagnalem, zainstalowalem.
Niestety w praktyce dziala jak kazdy inne tego typu programy.
Aplikacji googlowych nie potrafi ubic. Wciaz po starcie mam dziesiatki niepotrzebnych systemowych (i nie tylko) rzeczy.
--
TA

Data: 2015-01-03 21:26:41
Autor: Marek
On Thu, 01 Jan 2015 18:38:00 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Wciaz po starcie mam dziesiatki niepotrzebnych systemowych (i nie
tylko)
rzeczy.

Może Tobie niepotrzebnych, ale Android je potrzebuje bo są częścią funkcjonalności systemu.

--
Marek

Data: 2015-01-04 22:09:54
Autor: Titus Atomicus
Android 2.3 - start - krotkie pytanie
In article <almarsoft.1358044304239023607@news.icm.edu.pl>,
 Marek <fake@fakeemail.com> wrote:

On Thu, 01 Jan 2015 18:38:00 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
> Wciaz po starcie mam dziesiatki niepotrzebnych systemowych (i nie tylko) > rzeczy.

Może Tobie niepotrzebnych, ale Android je potrzebuje bo s± czę¶ci± funkcjonalno¶ci systemu.

No, skoro ten Android taki madry, to powinien wiedziec ze ma tylko 512MB RAMu. --
TA

Data: 2015-01-04 23:51:34
Autor: Marek
On Sun, 04 Jan 2015 22:09:54 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
No, skoro ten Android taki madry, to powinien wiedziec ze ma tylko
512MB
RAMu.

Dla 2.3 to jest aĹĽ nadto.
Pod warunkiem, ĹĽe faktycznie tyle ma a nie  cześć z tych 512 zarezerwowana dla video.

--
Marek

Data: 2015-01-05 16:47:07
Autor: Jeffrey
Marek wrote:
[...]

ze 200 skasowane dla systemu :)

Data: 2014-12-29 22:51:39
Autor: masti
> [...]

Przy starcie laduje mi sie 30-40 aplikacji i zanim sie zaladuje task manager i je ubije to telefon niemal stoi.

to co to za telefon? bo nawet na moim archaicznym HTC z 200MB RAMu nie
było problemu. bardziej masz problem z brakiem miejsca na dane. wywal
czę¶ć aplikacji to ci się poprawi.

Generalnie samo startowanie aplikacji nie ma znaczenia bo system robi to
kiedy chce i ubija kiedy potrzebuje. Tak jest skonstruowany Android.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-12-30 00:40:30
Autor: Titus Atomicus
In article <m7sltr$2hj$1@dont-email.me>, masti <gone@to.hell> wrote:

> [...]

to co to za telefon? bo nawet na moim archaicznym HTC z 200MB RAMu nie

Motorola Defy Plus
bardziej masz problem z brakiem miejsca na dane. wywal
czę¶ć aplikacji to ci się poprawi.

Ale ja wiekszosci z tych aplikacji tych potrzebuje od czasu do czasu.
I chyba nie chodzi o 'miejsce na dane' bo mam wolne 327MB

Generalnie samo startowanie aplikacji nie ma znaczenia bo system robi to
kiedy chce i ubija kiedy potrzebuje. Tak jest skonstruowany Android.
To chyba tylko w teorii, bo ten moj tego nie potrafi.
--
TA

Data: 2014-12-30 00:30:36
Autor: animka
W dniu 2014-12-29 14:59, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]
Przy pierwszym uruchomieniu powyĹ‚Ä…czaj sobie to co pobiera sobie internet (nawet GPS jak w danej chwili nie potrzebny) oraz  Dane komĂłrkowe (wĹ‚Ä…czasz wtedy kiedy Ci internet potrzebny. Jak masz darmowe Wifi to Ĺ‚Ä…cz siÄ™ z internetem przez Wifi.
Aplikacje pracujące w tle też możesz zatrzymać w/g swojego uznania.

--
animka

Data: 2014-12-30 15:58:53
Autor: Titus Atomicus
Android 2.3 - start - krotkie pytanie
In article <m7so7p$vtf$1@node1.news.atman.pl>,
 animka <animka@tonieja.wp.pl> wrote:

> [...]
> uruchamiajacych sie przy starcie?
> Czy ten system tak ma, ze dziala automagicznie i uzytkownik nie ma to
Przy pierwszym uruchomieniu powył±czaj sobie to co pobiera sobie internet (nawet GPS jak w danej chwili nie potrzebny) oraz  Dane komórkowe (wł±czasz wtedy kiedy Ci internet potrzebny. Jak masz darmowe Wifi to ł±cz się z internetem przez Wifi.
Aplikacje pracuj±ce w tle też możesz zatrzymać w/g swojego uznania.

E, nie zrozumialas.
Ja po prostu nie chce zeby mi sie to wszytsko ladowalo.
A sie laduje. To ze nie mam wylaczony transfer danych i kilka innych rzeczy, to oczywiste, ale to nie zalatwia sprawy.
--
TA

Data: 2014-12-30 17:10:43
Autor: Trybun
[...]

W wersji 2.2 można to zrobić w ten sposób: ustawienia->aplikacje->uruchomione usługi, i tu można aplikacje które nie s± ci potrzebne wył±czać. Nic złego się nie stanie, po prostu gdy taka aplikacja będzie potrzebna to wystarczy klikn±ć na jej ikonę i program będzie dostępny, sam nigdy się nie wł±czy.
  Może w Andku 2.3. jest podobnie..

Data: 2014-12-31 03:03:38
Autor: Titus Atomicus
Android 2.3 - start - krotkie pytanie
In article <54a2ce7d$0$21553$65785112@news.neostrada.pl>,
 Trybun <ilih@jachu.ru> wrote:

> [...]

W wersji 2.2 można to zrobić w ten sposób: ustawienia->aplikacje->uruchomione usługi, i tu można aplikacje które nie s± ci potrzebne wył±czać. Nic złego się nie stanie, po prostu gdy taka aplikacja będzie potrzebna to wystarczy klikn±ć na jej ikonę i program będzie dostępny, sam nigdy się nie wł±czy.

E, chyba jednak sie wlaczy.
Najpoznej po restarcie.
--
TA

Data: 2014-12-31 15:02:18
Autor: Trybun
W dniu 2014-12-31 o 03:03, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

[...]
W 2.2 nie wł±czy. Po wył±czeniu nawet jest stosowny komunikat że chc±c korzystać z wył±czonej aplikacji musisz uruchomić j± ręcznie. Ponad to za eksperymentowałem osobi¶cie z dwoma najbardziej wszędobylskimi aplikacjami - Open Signal i Hi Space, obie już nie startuj± z systemem.

Android 2.3 - start - krotkie pytanie