Android 2.3 - start - krotkie pytanie

Data: 2014-12-30 00:30:36
Autor: animka
Android 2.3 - start - krotkie pytanie
W dniu 2014-12-29 14:59, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Czy w Androidzie 2.3 mozna jakos ograniczyc liczbe aplikacji
uruchamiajacych sie przy starcie?
Czy ten system tak ma, ze dziala automagicznie i uzytkownik nie ma to
wplywu?
:-(
Przy pierwszym uruchomieniu powyłączaj sobie to co pobiera sobie internet (nawet GPS jak w danej chwili nie potrzebny) oraz  Dane komĂłrkowe (włączasz wtedy kiedy Ci internet potrzebny. Jak masz darmowe Wifi to łącz się z internetem przez Wifi.
Aplikacje pracujące w tle też możesz zatrzymać w/g swojego uznania.

--
animka

Data: 2014-12-30 15:58:53
Autor: Titus Atomicus
Android 2.3 - start - krotkie pytanie
In article <m7so7p$vtf$1@node1.news.atman.pl>,
 animka <animka@tonieja.wp.pl> wrote:

> [...]
> uruchamiajacych sie przy starcie?
> Czy ten system tak ma, ze dziala automagicznie i uzytkownik nie ma to
Przy pierwszym uruchomieniu powyłączaj sobie to co pobiera sobie internet (nawet GPS jak w danej chwili nie potrzebny) oraz  Dane komórkowe (włączasz wtedy kiedy Ci internet potrzebny. Jak masz darmowe Wifi to łącz się z internetem przez Wifi.
Aplikacje pracujące w tle też możesz zatrzymać w/g swojego uznania.

E, nie zrozumialas.
Ja po prostu nie chce zeby mi sie to wszytsko ladowalo.
A sie laduje. To ze nie mam wylaczony transfer danych i kilka innych rzeczy, to oczywiste, ale to nie zalatwia sprawy.
--
TA

Android 2.3 - start - krotkie pytanie