Android 2.3 - start - krotkie pytanie

Data: 2014-12-30 17:10:43
Autor: Trybun
Android 2.3 - start - krotkie pytanie
W dniu 2014-12-29 o 14:59, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Czy w Androidzie 2.3 mozna jakos ograniczyc liczbe aplikacji
uruchamiajacych sie przy starcie?
Czy ten system tak ma, ze dziala automagicznie i uzytkownik nie ma to
wplywu?
:-(

W wersji 2.2 można to zrobić w ten sposób: ustawienia->aplikacje->uruchomione usługi, i tu można aplikacje które nie są ci potrzebne wyłączać. Nic złego się nie stanie, po prostu gdy taka aplikacja będzie potrzebna to wystarczy kliknąć na jej ikonę i program będzie dostępny, sam nigdy się nie włączy.
  Może w Andku 2.3. jest podobnie..

Data: 2014-12-31 03:03:38
Autor: Titus Atomicus
Android 2.3 - start - krotkie pytanie
In article <54a2ce7d$0$21553$65785112@news.neostrada.pl>,
 Trybun <ilih@jachu.ru> wrote:

> [...]

W wersji 2.2 można to zrobić w ten sposób: ustawienia->aplikacje->uruchomione usługi, i tu można aplikacje które nie są ci potrzebne wyłączać. Nic złego się nie stanie, po prostu gdy taka aplikacja będzie potrzebna to wystarczy kliknąć na jej ikonę i program będzie dostępny, sam nigdy się nie włączy.

E, chyba jednak sie wlaczy.
Najpoznej po restarcie.
--
TA

Data: 2014-12-31 15:02:18
Autor: Trybun
W dniu 2014-12-31 o 03:03, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

[...]
W 2.2 nie włączy. Po wyłączeniu nawet jest stosowny komunikat że chcąc korzystać z wyłączonej aplikacji musisz uruchomić ją ręcznie. Ponad to za eksperymentowałem osobiście z dwoma najbardziej wszędobylskimi aplikacjami - Open Signal i Hi Space, obie już nie startują z systemem.

Android 2.3 - start - krotkie pytanie