Android 2.3 vs 4.x i podlaczenie do sieci

Data: 2012-09-08 20:11:03
Autor: Slawek Kotynski
Android 2.3 vs 4.x i podlaczenie do sieci
Zastanawiam siÄ™ nad kupnem tableta GoClever Tab A73.
Głównie mi to potrzebne do czytania (Moon Reader)
Ale straszy mnie tu jeden znajomy, że pod Androida 4
nie ma jeszcze żadnego oprogramowania. Czy to prawda?

Pytanie 1: Czy unikać jeszcze Androida 4?

Poza tym najchętniej bym z tego tableta korzystał
w połączeniu z telefonem (Samsung, Android 2.3)
jako modemem, ale jakoś nie widzę, jak to ze sobą połączyć :/

Pytanie 2: Czy to w ogóle da się zrealizować i ewentualnie
na co zwrócić uwagę przy kupowaniu?

mjk

Data: 2012-09-08 21:23:05
Autor: JoteR
"Slawek Kotynski" napisał:

Poza tym najchętniej bym z tego tableta korzystał
w połączeniu z telefonem (Samsung, Android 2.3)
jako modemem, ale jakoś nie widzę, jak to ze sobą połączyć :/

Ustawić tego Samsunga (cokolwiek to jest) jako router Wi-Fi?

JoteR

Data: 2012-09-08 22:13:19
Autor: P.B.
On Sat, 08 Sep 2012 20:11:03 +0200, Slawek Kotynski <smieciarz@askar.com.pl> wrote:
Zastanawiam siÄ™ nad kupnem tableta GoClever Tab A73.
Głównie mi to potrzebne do czytania (Moon Reader)
Ale straszy mnie tu jeden znajomy, że pod Androida 4
nie ma jeszcze żadnego oprogramowania. Czy to prawda?

Nieprawda. Jest mnóstwo aplikacji pod ICS. Sam używam A73 - miałem zmodyfikowany ROM Fatuma, teraz mam oryginalnego Androida 4.0.4 od GoClever. Jest Angry Birds, Firefox, czytnik RSS i mnóstwo innych. Sprzęt jest tani i chiński, ale używalny. Ja do ebooków używam Cool Reader.

--
Pozdrawiam, P.B.

Data: 2012-09-08 22:16:34
Autor: Iksiński

Użytkownik "Slawek Kotynski" <smieciarz@askar.com.pl> napisał w wiadomości news:qaesh9-akj.ln1tower.askar.com.pl...
Zastanawiam siÄ™ nad kupnem tableta GoClever Tab A73.
Głównie mi to potrzebne do czytania (Moon Reader)

Ale straszy mnie tu jeden znajomy, że pod Androida 4
nie ma jeszcze żadnego oprogramowania. Czy to prawda?

Bzdura. Nie słuchaj znajomych, którzy nie mają pojęcia o czym mówią.

Pytanie 1: Czy unikać jeszcze Androida 4?

Nie unikać.

Poza tym najchętniej bym z tego tableta korzystał
w połączeniu z telefonem (Samsung, Android 2.3)
jako modemem, ale jakoś nie widzę, jak to ze sobą połączyć :/

Hasło: tethering

Pytanie 2: Czy to w ogóle da się zrealizować i ewentualnie
na co zwrócić uwagę przy kupowaniu?

Da siÄ™.
Ja bym nie brał nic poniżej matrycy IPS. Jest teraz tak duży wybór, że nie ma sensu brać nic gorszego.
Zresztą sam zobacz na żywo jak wygląda matryca IPS i ta np. z A73, a sam stwierdzisz, że warto te 100-150zł dołożyć.

Data: 2012-09-13 00:55:18
Autor: Titus Atomicus
Android 2.3 vs 4.x i podlaczenie do sieci
In article <k2g933$an5$1@node1.news.atman.pl>,
 Iksi(R)Åski <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:

U¿ytkownik "Slawek Kotynski" <smieciarz@askar.com.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> Pytanie 2: Czy to w ogóle da siê zrealizowaæ i ewentualnie
> na co zwróciæ uwagê przy kupowaniu?

Da siê.
Ja bym nie bra³ nic poni¿ej matrycy IPS. Jest teraz tak du¿y wybór, ¿e nie ma sensu braæ nic gorszego.
Zreszt± sam zobacz na ¿ywo jak wygl±da matryca IPS i ta np. z A73, a sam stwierdzisz, ¿e warto te 100-150z³ do³o¿yæ.

A jest jeszcze jakis budzetowy tablet z aluminiowa obudowa, jak A73?
--
TA

Data: 2012-09-13 08:50:08
Autor: Iksiñski
Android 2.3 vs 4.x i podlaczenie do sieci

U¿ytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisa³ w wiadomo¶ci news:Titus_Atomicus-F4197C.00551713092012news.atman.pl...

A jest jeszcze jakis budzetowy tablet z aluminiowa obudowa, jak A73?

Nie mam pojêcia. To dla mnie jeden z najmniej istotnych elementów, nie sprawdza³em które modele spe³niaj± ten warunek.

Data: 2012-09-13 11:06:57
Autor: Adramelech
Android 2.3 vs 4.x i podlaczenie do sieci
Slawek Kotynski <smieciarz@askar.com.pl> Odpowiedz na news:qaesh9-
akj.ln1@tower.askar.com.pl:

Zastanawiam siê nad kupnem tableta GoClever Tab A73.
G³ównie mi to potrzebne do czytania (Moon Reader)
Ale straszy mnie tu jeden znajomy, ¿e pod Androida 4
nie ma jeszcze ¿adnego oprogramowania. Czy to prawda?

Pewniej jakie¶ believer rozdrobnienia androida;)))
Wszystkie aplikacje z 2.3 dzia³aj± na 4.x
Tak samo apki z 2.1, a i zapewne z 1.6 zadzia³aj± na 4.x

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Android 2.3 vs 4.x i podlaczenie do sieci