Android 2.3 vs 4.x i podlaczenie do sieci

Data: 2012-09-13 11:06:57
Autor: Adramelech
Android 2.3 vs 4.x i podlaczenie do sieci
Slawek Kotynski <smieciarz@askar.com.pl> Odpowiedz na news:qaesh9-
akj.ln1@tower.askar.com.pl:

Zastanawiam się nad kupnem tableta GoClever Tab A73.
Głównie mi to potrzebne do czytania (Moon Reader)
Ale straszy mnie tu jeden znajomy, że pod Androida 4
nie ma jeszcze żadnego oprogramowania. Czy to prawda?

Pewniej jakieś believer rozdrobnienia androida;)))
Wszystkie aplikacje z 2.3 działają na 4.x
Tak samo apki z 2.1, a i zapewne z 1.6 zadziałają na 4.x

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Android 2.3 vs 4.x i podlaczenie do sieci