Android 4.0

Data: 2012-09-15 10:34:36
Autor: Tomek
Android 4.0

Użytkownik "Pat" <nie@spamuj.com> napisał:

Proszę o podanie adresu z opisem Androida 4.0
po polsku lub po angielsku.

http://lmgtfy.com//?q=opis+androida+4.0

Data: 2012-09-15 10:46:12
Autor: Pat
Android 4.0
Proszę o podanie adresu z opisem Androida 4.0
po polsku lub po angielsku.

http://lmgtfy.com//?q=opis+androida+4.0

Wyobraź sobie, że znam tę "metodę" i próbowałem.
I to nie tylko ze słowem opis, ale także podręcznik,
manual, tutorial, guide.
Na żadnej z wyszukanych stron nie ma opisu.
Są jakieś krótkie zachwyty lub wręcz przeciwnie,
ewentualnie porównania z czymś.
Mnie chodzi o opis użytkowania, funkcji itd.,
czyli o opis jaki to można znaleźć dla innych
systemów operacyjnych.

Pat

Data: 2012-09-15 11:14:22
Autor: Tomek
Android 4.0

Użytkownik "Pat" <nie@spamuj.com> napisał:

Mnie chodzi o opis użytkowania, funkcji itd.,
czyli o opis jaki to można znaleźć dla innych
systemów operacyjnych.

I oczywiście pomyślałeś, że trafiłeś w gniazdo wróżek i każdy będzie wiedział o co Tobie kaman. Super.
Czytając Twój post:

ale każdy opis może się przydać

dostałeś dokładnie to o co prosiłeś.

Data: 2012-09-15 11:31:23
Autor: Pat
Android 4.0
I oczywiście pomyślałeś, że trafiłeś w gniazdo wróżek
i każdy będzie wiedział o co Tobie kaman. Super.
Nie każdy, ktoś.

ale każdy opis może się przydać
dostałeś dokładnie to o co prosiłeś.
Zwróciłeś uwagę na słowo ALE?
To co podałeś było przede wszystkim złośliwe.
Napisałem "ale każdy opis może się przydać"
żeby nie ograniczać zakresu odpowiedzi.

Pat

Android 4.0