Android 4.2.2 i App2SD

Data: 2014-06-02 16:00:49
Autor: semi
Android 4.2.2 i App2SD

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:c4aoo9996q3n4avfkk9pnupttejrb7ldvb4ax.com...
Sądziłem, że po upływie dwóch generacji Andka jakoś problem RAM-u został
rozwiązany... ale chyba jest jeszcze gorzej.

Mam 1GB wewnętrznej + jakieś 6GB "nośnika USB" (cokolwiek to jest, nie jest to
karta bo jej nie ma).

Ponieważ wewnętrzna się skończyła, to sądziłem że przeniosę sobie aplikacje i
problem się rozwiąże... ale nie, nie ma takiej opcji jak App2SD.

WTF? Jest to jakoś przenaszalne, muszę koniecznie dołożyć jeszcze kartę SD?

Ściągnąłęm aplikację Link2SD, niby opcja jest, ale generuje jakiś błąd (z
pamięci coś "Container failure").

W moim telefonie  brakowało mi miejsca w pamięci operacyjnej.
Jest taki program, który zabiera z pamięci wbudowanej pamięć do operacyjnej.
Czy o to chodzi ?

Data: 2014-06-03 09:26:03
Autor: radekp@konto.pl
Android 4.2.2 i App2SD
Mon, 2 Jun 2014 16:00:49 +0200, w <lmi12c$tpv$1@mx1.internetia.pl>, "semi"
<semi@bazar.com.pl> napisał(-a):

W moim telefonie  brakowało mi miejsca w pamięci operacyjnej.
Jest taki program, który zabiera z pamięci wbudowanej pamięć do operacyjnej.
Czy o to chodzi ?

Tak.

Data: 2014-06-03 10:51:05
Autor: semi
Android 4.2.2 i App2SD

<semi@bazar.com.pl> napisał(-a):

W moim telefonie  brakowało mi miejsca w pamięci operacyjnej.
Jest taki program, który zabiera z pamięci wbudowanej pamięć do operacyjnej.
Czy o to chodzi ?

Tak.

A więc tu masz opis programu którym to załatwiłem:
http://www.needrom.com/mobile/android-4-2-2/comment-page-5/#comments

Zaczyna się od Memory repartition:

A tu program anzhuo365.apk

http://d-h.st/ra0

Testowane na Lenovo P770, ale myślę, że pójdzie też na innych sprzętach.

Po instalacji trzeba wejść do Recovery TWRP i zrobić "Wipe" aby operacja odniosła skutek.
Oczywiście od nowa instalacja programów itp. lub przywrócenie z backup-a

Telefon po tej operacji nie krzyczy już o braku miejsca !!!

Dodatkowo dołożyłem pamięć na karcie sd i mam teraz super sprzęt.

Data: 2014-06-10 13:58:26
Autor: radekp@konto.pl
Android 4.2.2 i App2SD

<semi@bazar.com.pl> napisał(-a):

> [...]

Telefon po tej operacji nie krzyczy już o braku miejsca !!!
Dodatkowo dołożyłem pamięć na karcie sd i mam teraz super sprzęt.

Dopiero teraz dojrzałem ten post...
Tego nie znałem, ale z opisu Twojego wynika, że robi +/- to samo co LinkSD, ale
więcej zachodu.
LinkSD ma tą wadę, że potrzebuje karty SD, a chciałbym ten slot zostawić sobie
wolny. W sumie ciekawe czy da się spartycjonować pamięć, może wówczas LinkSD by
zadziałał...

Android 4.2.2 i App2SD