Android 4.2.2 i App2SD

Data: 2014-06-02 19:22:12
Autor: Paweł Muszynski
Android 4.2.2 i App2SD
W dniu 2014-06-02 09:36, radekp@konto.pl pisze:
Sądziłem, że po upływie dwóch generacji Andka jakoś problem RAM-u został
rozwiązany... ale chyba jest jeszcze gorzej.

Mam 1GB wewnętrznej + jakieś 6GB "nośnika USB" (cokolwiek to jest, nie jest to
karta bo jej nie ma).

Ponieważ wewnętrzna się skończyła, to sądziłem że przeniosę sobie aplikacje i
problem się rozwiąże... ale nie, nie ma takiej opcji jak App2SD.

WTF? Jest to jakoś przenaszalne, muszę koniecznie dołożyć jeszcze kartę SD?

Ściągnąłęm aplikację Link2SD, niby opcja jest, ale generuje jakiś błąd (z
pamięci coś "Container failure").

Masz root?

P.

Data: 2014-06-03 09:28:06
Autor: radekp@konto.pl
Android 4.2.2 i App2SD
Mon, 02 Jun 2014 19:22:12 +0200, w <lmibs3$je8$1@usenet.news.interia.pl>, Paweł
Muszynski <pmuch.nospam@bolinko.wytnijto.org> napisał(-a):

> [...]
> rozwiązany... ale chyba jest jeszcze gorzej.
> karta bo jej nie ma).
> problem się rozwiąże... ale nie, nie ma takiej opcji jak App2SD.

Teoretycznie mam. To Navroad Nexo Smart, fabrycznie z rootem.
Zainstalowałem Supersu (dwa inne jakoś nie bardzo chciały zadziałać), testery
też informują, że mam roota.

Bawiłem się Folder Mount, ale jakoś brakuje w nim automatyki.

LinkSD natomiast nie obsługuje przenoszenia App2SD, jeżeli z systemu jest to
wycięte (a chyba jest).

Data: 2014-06-06 10:00:07
Autor: radekp@konto.pl
Android 4.2.2 i App2SD
Tue, 03 Jun 2014 09:28:06 +0200, w
<e4uqo9hpogg33v9e2lcmi1uvk5it184qcg@4ax.com>, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> napisał(-a):

> [...]

Bawiłem się Folder Mount, ale jakoś brakuje w nim automatyki.

LinkSD natomiast nie obsługuje przenoszenia App2SD, jeżeli z systemu jest to

Nikt nie poratuje? :)

Data: 2014-06-06 12:40:55
Autor: semi
Android 4.2.2 i App2SD