Android 4.4.2 - niedorobiony?

Data: 2015-08-13 07:01:01
Autor: Budzik
Android 4.4.2 - niedorobiony?
No to przesiadłem się z mojego starenkiego samsunga galaxy s plus nowy tel.

Kupiłem goclever insignia 500 i jak na razie spełnia moje wszystkie wymagania.
Duza bateria 4000 to rewelacja, cały dzien pracy, ze 20 punktów wyszukiwanych przez GPS, telefony i bateria starcza.
Przy ograniczonym uzywaniu bateria starczy na 3 dni.
A jak potrzebuje smuklejszy telefno to zmieniam baterie na mała 1700 i voila - cieniutki telefon.

Ale ja nie o tym...

Mam kilka problemów z androidem.

Wyszukiwanie kontaktów.
Jest takies dziwne. Z jednej strony wstukanie np. 6262 powoduje ze nie tylko wyszukaja sie ciągi znaków jak MAMA ale równiez kontakty typu (M)am (A)dama (M)ałego (A)ntka
Dzieki temu wyników wyszukiwania jest zbyt duzo.
Z drugiej strony, nie wiem dlaczego niektorych ciągów, pomimo tego, ze mam to w kontaktach on wyszukiwać nie chce. Ktos ma jakis pomysł skąd moze wynikac niechec do wyszukiwania? Jakies znaki go blokuja? Nie znajduje ich w dialerze ale za to znajduje w "osobach".
Mam np. taki wpis Slawek Robak (zm Tomek) Retro GO50 i wpisujac w dialerze cyfry odpowiadajace za ciąg znaków:
- slawek
- robak
- retro
nnie znajduje mi tego kontaktu. W sms tez jakies dziwadła. W polu odbiorcy wpisuje pierwsze litery imienia kogos i znajduje ale juz jak dam + i tam wybieram osoby to niektorych nie znajduje.

WTF?
Ten android jest jakis popierniczony i trzeba wgrac jakis lepszy dialer czy moze ja mam coś zrypane?

Dodatkowo przenosiłem kontakty programem SuperBackup i teraz wiele kontaktów mam zdublowanych. Jak wchodze w edycje to mam kontakt i pod spodem drugi, taki sam. Oczywiście przy wyszukiwaniu pokazuja sie jako dwa wpisy...

Dlaczego tak sie stało (czyzby pomimo tego, ze sobie je przeniosłem to google wiedziało lepiej i samo sobie tez zsynchronizowało?) i co wazniejsze - jak sie tego pozbyc?
Reczna edycja odpada ze wzgledu na ilosc wpisów...

Kolejna sprawa to nieodebrane polaczenie.
Wchodze, widze na samej górze kto do mnie dzwonił, oddzwaniam.
Ale ten numer nadal wisi jako nieodebrany bo pod spodem mam przycisk (1 nieodebrane polaczenie) i musze tam wejsc (lub do historii kontaktów) - wtedy dopiero powiadomienie znika. Da sie jakos ustawić tak, zeby wejscie w nieodebrane polaczenia było jednocesnie od razu wejsciem w historie polaczen?

Ostatnio uzywałem systemu 4. cyjanogen i on miał pare spraw rozwiazanych zdecydowanie lepiej, miał np. powiadomienia o nieodebranych powodujace mruganie diody pod przyciskiem - szkoda ze w oficjalnym 4,4,2 nie ma takich rzeczy. Dograłem sobie Prof Reminder - przypomina właczajac ekran, wydajac dzwiek, wibrujac czy mrugajac dioda led ale mrugania diodami klawiszowymi nie widze.

Data: 2015-08-13 18:26:09
Autor: ToMasz
Android 4.4.2 - niedorobiony?
W dniu 13.08.2015 o 09:01, Budzik pisze:
No to przesiadłem się z mojego starenkiego samsunga galaxy s plus nowy tel.

i używasz innych programów. Ściągnij sobie takie same jak miałeś na samsungu albo znajdź podobne w sklepie Playa

ToMasz

Data: 2015-08-14 07:00:45
Autor: Budzik
Android 4.4.2 - niedorobiony?
Użytkownik ToMasz tomasz@poczta.fm.com.pl ...

 No to przesiadłem się z mojego starenkiego samsunga galaxy s plus
 nowy tel. i używasz innych programów. Ściągnij sobie takie same jak miałeś na samsungu albo znajdź podobne w sklepie Playa

w samsungu miałem najpierw jakiegos dogranego dialera ale potem, po przesiadce na androida 4.x codygen dialer defaultowy dawał radę.

Pewnie bede musiał poszukać.

Ale co np. ze zdublowanymi wpisami?

Data: 2015-08-14 09:33:15
Autor: Pawel Muszynski
Android 4.4.2 - niedorobiony?
W dniu 2015-08-13 o 09:01, Budzik pisze:
[...]

I pewnie dlatego masz problemy jak wyżej

[...]

Z mojego doświadczenia - njwygodniej mieć kontakty w googlu i nie używać innych programów - Android sam się z Twoim kontem google zsynchronizuje i je zaciągnie.

Pawel

Android 4.4.2 - niedorobiony?