Android 4.4 - znikaj?ce skróty z pulpitu

Data: 2014-02-04 09:18:37
Autor: Mirek Ptak
Android 4.4 - znikaj?ce skróty z pulpitu
Dnia 2014-02-03 22:58,  *Marek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Witam,

Czy ktoś z Was zaobserwował, że dość często, ale nie zawsze znikają z
pulpitu ikony programów po ich zaktualizowaniu się? Czy jest jakiś
sposób aby zostały one tam, gdzie je pieczołowicie umieściłem?
Wkurzające jest to, że chcę napisać SMS i nagle okazuje się, że go
aplikacja zniknęła i muszę jej szukać po całym systemie. Itp.

Jeszcze mi żadna nie zniknęła - Nexus 4 and. v4.4.2

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2014-02-04 14:11:42
Autor: Marek
W dniu 2014-02-04 09:18, Mirek Ptak pisze:

Jeszcze mi żadna nie zniknęła - Nexus 4 and. v4.4.2

Ludzie skarżą się, że to dotyczy konkretnych aplikacji i tylko na 4.4 jak wyczytałem. Sliding Message, jakaś gra Gem Miner 2 i jeszcze jakieś z użytkowych, których nie zapamiętałem. Inne, mimo aktualizacji, przetrwały.

Marek

Data: 2014-02-05 11:19:08
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2014-02-04 14:11,  *Marek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Może tak być.
Ja w zasadzie na pulpicie trzymam tylko to:
http://imageshack.com/a/img691/9347/znr.png
http://imageshack.com/a/img560/4461/xlps.png

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2014-02-05 14:51:31
Autor: Marek
W dniu 2014-02-05 11:19, Mirek Ptak pisze:
Może tak być.
Ja w zasadzie na pulpicie trzymam tylko to:
http://imageshack.com/a/img691/9347/znr.png
http://imageshack.com/a/img560/4461/xlps.png

Z pierwszego ekranu mam większość na pulpicie również. Z drugiego ekranu żadnej. Wszystkie one wytrzymują próbę aktualizacji, choć chyba zegar mi zniknął - tego już na 100% nie pamiętam. Z całą pewnością, regularnie mi znika Sliding messaging - to najbardziej upierdliwe jest gdyż po parę razy dziennie używam  tej aplikacji. Owszem, jest widget ale to widget a one nie dają się dodać do wspólnej części.

Więc jednak to KitKet się wali ... :-(

Marek

Android 4.4 - znikaj?ce skróty z pulpitu