Android - Czy się da?

Data: 2017-12-28 11:01:11
Autor: z
Android - Czy się da?
Czy można na dzień dzisiejszy kazać urządzeniu z androidem uruchamiać się kiedy zostanie podłączone do ładowarki (znaczy kiedy na kablu pojawi się napięcie)?
Kiedyś wyczytałem że NIE bo to jest sprzeczne z założeniami androida?
Jak jest dziś?

Data: 2017-12-28 22:58:03
Autor: Alf/red/
Android - Czy się da?
W dniu 28.12.2017 o 11:01, z pisze:
uruchamiać się kiedy zostanie podłączone do ładowarki

Programy (niekoniecznie szpiegujące - nawet przeglądarka) mają możliwość odczytywać %% baterii. Ale nie umiem podać tytułu programu, który z tego czyni opisany użytek...

--
Alf/red/

Data: 2017-12-29 12:10:55
Autor: Marek
Android - Czy się da?
On Thu, 28 Dec 2017 11:01:11 +0100, z <z@z.pl> wrote:
Czy można na dzień dzisiejszy kazać urządzeniu z androidem uruchamiać się kiedy zostanie podłączone do ładowarki (znaczy kiedy na kablu pojawi się napięcie)?

Tak, da się jeśli masz roota. Szukaj pod hasłem playlpm.

--
Marek

Data: 2017-12-29 13:15:32
Autor: z
Android - Czy się da?
W dniu 2017-12-29 o 12:10, Marek pisze:
Tak, da się jeśli masz roota. Szukaj pod hasłem playlpm.

Myślisz że na tablecie Dell Venue z androidem 4.cośtam da się cokolwiek w kwestii systemu pogrzebać?

Android - Czy się da?