Android: Java i Flash

Data: 2013-11-21 12:52:08
Autor: Stivi
Android: Java i Flash
Przymierzam się do kupna tabletu z Androidem.
Takie urządzenie spełnia większość moich wymagań, potrzebuję odtwarzacza  filmów i muzyki, przeglądarki zdjęć, pakietu biurowego, przeglądarki  internetowej, jednak podobno Android nie obsługuje w ogóle Javy i Flasha.  Dlaczego i czym to jest spowodowane? Co z w takim razie ze stronami  stworzonymi w tych technologiach, w ogóle ich nie zobaczę na takim  urządzeniu i nie wejdę np na czat? Co zrobić? Są jakieś "konwertery" stron  czy coś? Mógłby mi ktoś to wyjaśnić, a może lepszy Windows Phone, choć ten  system wydaję się być dopiero w powijakach.

Data: 2013-11-21 13:04:24
Autor: atm
Android: Java i Flash
On 2013-11-21 12:52, Stivi wrote:
[...]

Moze rozwaz Asusa z Windows 8?
http://antyweb.pl/asus-t100-w-porownaniu-do-chromebooka-i-ipada-czyli-komentarz-do-recenzji-tomasza/

Data: 2013-11-21 17:52:51
Autor: Stivi
Android: Java i Flash
On Thu, 21 Nov 2013 13:04:24 +0100, atm <_@vp.pl> wrote:

On 2013-11-21 12:52, Stivi wrote:
[...]

Fajnie, a coś w temacie? 8 to ja bym chciał żeby miał, ale cali mój  tablet, a ten Asus to 10''

Data: 2013-11-21 18:29:14
Autor: atm
Android: Java i Flash

[...]

W temacie jest to, ze osoby na codzien korzystajace ze stron VODowych, bazujacych na silverlight, flasha i javy beda mialby problemy zarowno pod Androidem jak rowniez iOS.
Apropos 8": http://www.vobis.pl/tablet-acer-iconia-w3-8-intel-atom-z2760-32gb-wifi-w8-2-123796.html

Data: 2013-11-21 23:51:42
Autor: Waldek Godel
Android: Java i Flash
Dnia Thu, 21 Nov 2013 18:29:14 +0100, atm napisał(a):

W temacie jest to, ze osoby na codzien korzystajace ze stron VODowych, bazujacych na silverlight, flasha i javy beda mialby problemy zarowno pod Androidem jak rowniez iOS.

Bo to jest jedna z niewielu rzeczy, w której Dżobs miał absolutną rację - Flash to jedna z największych zaraz internetu.
Natomiast Silverlight odniósł sukces tylko z dwóch powodów - da się go zainstalować na większości pecetów (bo większość pecetów ma Windows) i na razie nie daje się go spiracić (w sensie, żeby wydłubać z niego strumień, choć pewne sposoby istnieją)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2013-11-22 01:10:17
Autor: Zakonspirowany
Android: Java i Flash
W dniu 22-11-2013 00:51, Waldek Godel pisze:
Flash to jedna z największych zaraz internetu.

YouTube teĹź? :>

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-11-22 18:29:31
Autor: PlaMa
Android: Java i Flash
W dniu 2013-11-22 01:10, Zakonspirowany pisze:

Flash to jedna z największych zaraz internetu.
YouTube teĹź? :>

też. Google spaprał yt jak tylko można. niemniej jest wersja html5 yt przecież.

Data: 2013-11-22 21:17:55
Autor: Zakonspirowany
Android: Java i Flash
W dniu 22-11-2013 18:29, PlaMa pisze:
W dniu 2013-11-22 01:10, Zakonspirowany pisze:

Flash to jedna z największych zaraz internetu.
YouTube teĹź? :>

też. Google spaprał yt jak tylko można. niemniej jest wersja html5 yt
przecieĹź.

No ale nie samym YT człowiek żyje. Pecet dobry, niezaśmiecony, lecący na konfiguracji Turbo (by TuneUp), VDSL w najwyższej działającej u mnie opcji (40/4), a strony ładują się żałośnie wolno. Oczywiście mowa o tych zrobionych przez debili. Dla przykładu: http://www.tvn24.pl/ ładuje się (do 100%) w ok. 10 s, a http://edition.cnn.com/EUROPE/ w niespełna 2 s. Naturalnie mam adblocka (Chrome) i zupełnie "czyste" strony ładują się w ułamek sekundy (http://new.meteo.pl/). :|

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-11-22 02:05:16
Autor: J.F.
Android: Java i Flash
Dnia Thu, 21 Nov 2013 23:51:42 +0000, Waldek Godel napisał(a):
[...]

Aczkolwiek ... juz widac ze jakis jezyk programowania stron bedzie tak
przydatny ze czesto uzywany - co za roznica, Flash, Java, C#, ActiveX

J.

Data: 2013-11-22 09:54:13
Autor: sqlwiel
Android: Java i Flash
W dniu 2013-11-22 00:51, Waldek Godel pisze:

[...]

Bądź łaskaw wycofać się z określenia "spiracić".
Jeśli coś oglądam z netu, skoro i tak trafia to do mojego komputera, to zachowanie tego na moim dysku w żadnym wypadku nie jest "piraceniem".

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-22 09:58:56
Autor: Waldek Godel
Android: Java i Flash
Dnia Fri, 22 Nov 2013 09:54:13 +0100, sqlwiel napisał(a):

Bądź łaskaw wycofać się z określenia "spiracić".
Jeśli coś oglądam z netu, skoro i tak trafia to do mojego komputera, to zachowanie tego na moim dysku w żadnym wypadku nie jest "piraceniem".

Ja tez tak uwazam, ale korporacje maja na ten temat inne zdanie. I dlatego
uzywaja Silverlighta, ich mać

Data: 2013-11-22 13:11:07
Autor: J.F
Android: Java i Flash
Użytkownik "sqlwiel"  napisał w wiadomości grup
[...]

Ale ma trafic do karty graficznej, a nie do dysku :)

Dalej pytanie czy zaplaciles za prawo nagrania i pozniejszego ogladania, czy nie zaplaciles, ale musisz porcje reklam obejrzec :-)

J.

Data: 2013-11-22 15:31:15
Autor: sqlwiel
Android: Java i Flash
W dniu 2013-11-22 13:11, J.F pisze:

Jeśli coś oglądam z netu, skoro i tak trafia to do mojego komputera,
to zachowanie tego na moim dysku w żadnym wypadku nie jest "piraceniem".

Ale ma trafic do karty graficznej, a nie do dysku :)

Spoko... już linuksiarze wymyślą jakieś "tee". Przecież jedną z największych zalet digitalizacji jest możliwość bezstratnego kopiowania i powielania.

Dalej pytanie czy zaplaciles za prawo nagrania i pozniejszego ogladania,
czy nie zaplaciles, ale musisz porcje reklam obejrzec :-)

No to jak raz obejrzałem, to mogę sobie zapisać ;)

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-22 18:17:45
Autor: J.F
Android: Java i Flash
[...]

Nie wymysla - za tym naprawde duze pieniadze stoja i juz wymyslili ze powinno zaszyfrowane leciec az do karty graficznej.
I nikt nie poda linuksiarzom kodow, ani zaden nastolatek ich z programu nie wydebuguje :-)

Dalej pytanie czy zaplaciles za prawo nagrania i pozniejszego ogladania,
czy nie zaplaciles, ale musisz porcje reklam obejrzec :-)

No to jak raz obejrzałem, to mogę sobie zapisać ;)

Nie, porcja reklam za kazdym obejrzeniem :-P

J.

Data: 2013-11-21 14:34:47
Autor: Mirek Ptak
Android: Java i Flash
Dnia 2013-11-21 12:52,  *Stivi* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Flash zainstalujesz nawet do 4.4 z archiwów Adobe dla andka 4.1.
Java niestety nie działa i działać nie będzie - sprawy patentowe, czy coś w tym stylu :)
Java script działa jak mi się zdaje.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2013-11-21 13:38:00
Autor: Waldek Godel
Android: Java i Flash
Dnia Thu, 21 Nov 2013 14:34:47 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

Java niestety nie działa i działać nie będzie - sprawy patentowe, czy coś w tym stylu :)

ROTFL!!!!
Java nie działa z tego samego powodu, dla którego nie da się jechać
samochodem w jadącym samochodzie.

Data: 2013-11-21 17:53:51
Autor: Stivi
Android: Java i Flash
On Thu, 21 Nov 2013 14:38:00 +0100, Waldek Godel <nospam@orangegsm.info>  wrote:

[...]

Jeśli dobrze rozumiem analogię, to chodzi Ci o to, że Android jest już  Javą, w takim razie aplikacje w tej technologii powinny być dla niego  natywne, a nie są i nie działają, więc dlaczego? O co w tym biega?

Data: 2013-11-21 17:13:25
Autor: Waldek Godel
Android: Java i Flash
Dnia Thu, 21 Nov 2013 17:53:51 +0100, Stivi napisał(a):

Jeśli dobrze rozumiem analogię, to chodzi Ci o to, że Android jest już  Javą, w takim razie aplikacje w tej technologii powinny być dla niego  natywne, a nie są i nie działają, więc dlaczego? O co w tym biega?

Z tego samego powodu dla którego aplikacje Ubuntu napisane w C++
skompilowane pod x86 nie pójdą pod WIndows x86 mimo, ze winda uzywa C++ -
musza uzywac API odpowiedniego dla systemu. I byc napisane zgodnie z
wymogami systemu.

Data: 2013-11-22 02:07:21
Autor: J.F.
Android: Java i Flash
Dnia Thu, 21 Nov 2013 17:13:25 +0000, Waldek Godel napisał(a):
[...]

Ale to nie tlumaczy czemu andoidowa przegladarka nie ma kompatybilnego
srodowiska ..

J.

Data: 2013-11-22 08:24:41
Autor: Waldek Godel
Android: Java i Flash
Dnia Fri, 22 Nov 2013 02:07:21 +0100, J.F. napisał(a):

Ale to nie tlumaczy czemu andoidowa przegladarka nie ma kompatybilnego
srodowiska ..

Przeglądarka? Serio?

Data: 2013-11-22 09:41:16
Autor: J.F.
Android: Java i Flash
Dnia Fri, 22 Nov 2013 08:24:41 +0000, Waldek Godel napisał(a):
Dnia Fri, 22 Nov 2013 02:07:21 +0100, J.F. napisał(a):
Ale to nie tlumaczy czemu andoidowa przegladarka nie ma kompatybilnego
srodowiska ..

Przeglądarka? Serio?

Skoro to standard przegladarek, to przegladarka.
Owszem, mozna w system.

[...]

A jak chcesz tetrisa na stronie to nie jest serio ?
Symulator lotu, obsluge pralki ... a nawet migajace reklamy.

I tylko obsluga banku przez Flasha to jest zaraza :-)

J.

Data: 2013-11-22 09:58:56
Autor: Waldek Godel
Android: Java i Flash
Dnia Fri, 22 Nov 2013 09:41:16 +0100, J.F. napisał(a):

Przeglądarka? Serio?

Skoro to standard przegladarek, to przegladarka.
Owszem, mozna w system.

Java? Przegladarek? Serio?

Data: 2013-11-22 20:15:31
Autor: J.F
Android: Java i Flash
Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomości
Dnia Fri, 22 Nov 2013 02:07:21 +0100, J.F. napisał(a):
Ale to nie tlumaczy czemu andoidowa przegladarka nie ma kompatybilnego
srodowiska ..
Przeglądarka? Serio?

Serio.
Potrzebna ta java do ogladania stron internetowych ?
No to przegladarka powinna umozliwiac ogladanie :-P

W system wbudujesz, i co, bedziesz aplety recznie odpalal ?

J.

Data: 2013-11-22 19:50:17
Autor: Waldek Godel
Android: Java i Flash
Dnia Fri, 22 Nov 2013 20:15:31 +0100, J.F napisał(a):

Przeglądarka? Serio?

Serio.

No cóż.. miałem nadzieję, że żartujesz.

Potrzebna ta java do ogladania stron internetowych ?

Tak. Jest niezbędna. Marupy zwrotne też.

Data: 2013-11-22 17:46:45
Autor: Stivi
Android: Java i Flash
On Thu, 21 Nov 2013 18:13:25 +0100, Waldek Godel <nospam@orangegsm.info>  wrote:

[...]

To jakiś kiepski ten system, z "JADami" radziły sobie nawet historyczne  już telefony, dlaczego więc Android nie może tych plików obsługiwać?  Widzę, że wiele serwisów typu VOD, Ipla ma dedykowane wersję na Andro, ale  co ze stronami we fleszu i javie? Nie wejdę w takim urządzeniu na czat,  czy na kurnik.pl?

Data: 2013-11-22 17:10:21
Autor: Waldek Godel
Android: Java i Flash
Dnia Fri, 22 Nov 2013 17:46:45 +0100, Stivi napisał(a):

To jakiś kiepski ten system, z "JADami" radziły sobie nawet historyczne  już telefony, dlaczego więc Android nie może tych plików obsługiwać?

taa.. i dlatego zapewne były oddzielne pliki na Nokię i SonyEricssony..

Widzę, że wiele serwisów typu VOD, Ipla ma dedykowane wersję na Andro, ale  co ze stronami we fleszu i javie? Nie wejdę w takim urządzeniu na czat,  czy na kurnik.pl?

Strony w javie? Serio?

Data: 2013-11-23 11:27:17
Autor: J.F.
Android: Java i Flash
Dnia Fri, 22 Nov 2013 17:10:21 +0000, Waldek Godel napisał(a):
[...]

Bylo tez wiele, ktore sobie radzily na jednych i drugich.
I trzecich, i czwartych i prawie na wszystkich.

Widzę, że wiele serwisów typu VOD, Ipla ma dedykowane wersję na Andro, ale  co ze stronami we fleszu i javie? Nie wejdę w takim urządzeniu na czat,  czy na kurnik.pl?
Strony w javie? Serio?

Cala strona to niezbedne naglowki i jeden aplet w javie ?

J.

Data: 2013-11-23 12:04:30
Autor: Waldek Godel
Android: Java i Flash
Dnia Sat, 23 Nov 2013 11:27:17 +0100, J.F. napisał(a):

Cala strona to niezbedne naglowki i jeden aplet w javie ?

W Javie? Serio? Gdzie?

Data: 2013-11-23 15:38:12
Autor: J.F.
Android: Java i Flash
Dnia Sat, 23 Nov 2013 12:04:30 +0000, Waldek Godel napisał(a):
Dnia Sat, 23 Nov 2013 11:27:17 +0100, J.F. napisał(a):
Cala strona to niezbedne naglowki i jeden aplet w javie ?

W Javie? Serio? Gdzie?

U tych, co takie rzeczy w javie pisali.

J.

Data: 2013-11-23 15:10:56
Autor: Waldek Godel
Android: Java i Flash
Dnia Sat, 23 Nov 2013 15:38:12 +0100, J.F. napisał(a):

W Javie? Serio? Gdzie?

U tych, co takie rzeczy w javie pisali.

Gdzie? Pokażesz?

Data: 2013-11-22 18:12:55
Autor: J.F
Android: Java i Flash
Użytkownik "Stivi"  napisał w wiadomości
[...]

Bo to jest nowoczesny telefon i nie obsluguje historycznych plikow :-P

Widzę, że wiele serwisów typu VOD, Ipla ma dedykowane wersję na Andro, ale  co ze stronami we fleszu i javie? Nie wejdę w takim urządzeniu na czat,  czy na kurnik.pl?

Zalezy jak zrobiony ... ale nie.
Wielcy tego swiata zadecydowali ze Flasha kasuja ... i ja ich popieram.
Naduzywany byl :-P

J.

Data: 2013-11-22 17:15:18
Autor: Waldek Godel
Android: Java i Flash
Dnia Fri, 22 Nov 2013 18:12:55 +0100, J.F napisał(a):

Wielcy tego swiata zadecydowali ze Flasha kasuja ... i ja ich popieram.
Naduzywany byl :-P

Problemem jest to, że w ogóle był używany. Fakt, przez pewien czas nie było
innych rozwiązań, ale to jeszcze nie powód, tak samo jak brak wódki nie
jest powodem, żeby pić zawartość szamba

Data: 2013-11-23 11:24:39
Autor: J.F.
Android: Java i Flash
Dnia Fri, 22 Nov 2013 17:15:18 +0000, Waldek Godel napisał(a):
[...]

Ale jak chcesz na stronie np symulator ruchu planet umiescic, to co
proponujesz ?

J.

Data: 2013-11-23 12:06:08
Autor: Waldek Godel
Android: Java i Flash

http://wolf3d.atw.hu/

Data: 2013-11-23 15:33:26
Autor: J.F.
Android: Java i Flash
Dnia Sat, 23 Nov 2013 12:06:08 +0000, Waldek Godel napisał(a):
Dnia Sat, 23 Nov 2013 11:24:39 +0100, J.F. napisał(a):
Ale jak chcesz na stronie np symulator ruchu planet umiescic, to co
proponujesz ?
http://wolf3d.atw.hu/

-pisales cos o latach, a tu HTML5 ..

-wielokrotnie narzekales na wydajnosc, a tu java script ... to dopiero
bylaby zaraza :-)

-a jak pisalem ze przegladarka powinna srodowisko udostepnic, to
pisales "serio ?" :-P

J.

Data: 2013-11-23 15:13:08
Autor: Waldek Godel
Android: Java i Flash
Dnia Sat, 23 Nov 2013 15:33:26 +0100, J.F. napisał(a):

-wielokrotnie narzekales na wydajnosc, a tu java script ... to dopiero
bylaby zaraza :-)

wydajność javascriptu zależy od przeglądarki, niektóre mają to całkiem
szybkie

-a jak pisalem ze przegladarka powinna srodowisko udostepnic, to
pisales "serio ?" :-P

Problem w tym, że nigdzie nie pisałeś o przeglądarce i javascripcie.

Data: 2013-11-23 16:37:25
Autor: J.F.
Android: Java i Flash
Dnia Sat, 23 Nov 2013 15:13:08 +0000, Waldek Godel napisał(a):
[...]

Mozna to pre-kompilowac, ale dawniej to nie mialem czterech procesorow
po 2.4GHz do dyspozycji, wiec i szybkosc byla bardziej zauwazalna :-)

-a jak pisalem ze przegladarka powinna srodowisko udostepnic, to
pisales "serio ?" :-P

Problem w tym, że nigdzie nie pisałeś o przeglądarce i javascripcie.

O javascripcie nie pisalem, tym niemniej przegladarka powinna
powszechnie uzywane standardy obslugiwac.

No dobra - Flasha skreslamy z listy powszechnych standardow, Java wczesniej spadla sama.

J.

Data: 2013-11-23 15:47:08
Autor: Waldek Godel
Android: Java i Flash
Dnia Sat, 23 Nov 2013 16:37:25 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

Dobra, bo to się już robi nudne. Chciałem delikatnie zasugerować, żebyś się
zreflektował jakie brednie pociskasz przez cały wątek i doczytał albo co,
ale przecież podobno "mądrej głowie dość dwie słowie", więc kilkanaście to
grubo za dużo.
W dodatku jakiś laik mógłby się tymi debilizmami zasugerować.

Bądź łaskaw douczyć się jaka jest różnica pomiędzy Javą a javascriptem i
dlaczego to ma tak mało ze sobą wspólnego.  Będzie mniej żenująco.
Póki co przebijasz w głupocie wypowiedzi Pszemola z Enuelem razem wziętych.

Data: 2013-11-23 16:56:32
Autor: PlaMa
Android: Java i Flash
W dniu 2013-11-23 16:47, Waldek Godel pisze:

Bądź łaskaw douczyć się jaka jest różnica pomiędzy Javą a javascriptem

mnie uczyli, że java ma tyle wspólnego z javascriptem co gwałt w samochodzie z samogwałtem w chodzie :D

Data: 2013-11-23 17:02:34
Autor: Waldek Godel
Android: Java i Flash
Dnia Sat, 23 Nov 2013 16:56:32 +0100, PlaMa napisał(a):

Bądź łaskaw douczyć się jaka jest różnica pomiędzy Javą a javascriptem

mnie uczyli, że java ma tyle wspólnego z javascriptem co gwałt w samochodzie z samogwałtem w chodzie :D

albo krzesło z krzesłem elektrycznym. Ale niektórzy to uparcie ignorują

Data: 2013-11-23 17:12:18
Autor: J.F.
Android: Java i Flash
[...]

I to z punktu widzenia Javy, byla prawda.

Ale jesli sie w tym daje Wolfensteina napisac ... J.

Data: 2013-11-23 20:45:28
Autor: J.F.
Android: Java i Flash
Dnia Sat, 23 Nov 2013 15:47:08 +0000, Waldek Godel napisał(a):
Dnia Sat, 23 Nov 2013 16:37:25 +0100, J.F. napisał(a):
Bądź łaskaw douczyć się jaka jest różnica pomiędzy Javą a javascriptem i
dlaczego to ma tak mało ze sobą wspólnego.  Będzie mniej żenująco.

Znam roznice dobrze. Tylko co z tego.
Kiedys Java(aplety) byla w www uzywana. Nadal bywa, ale rzadziej.
Flash byl i jest. Przegladarka bez javy i flasha ... ulomna jest.
Z jednej strony przyznaje ci racje - zaraza, ktora chetnie bym
zlikwidowal, bo tylko reklamy wyswietla. Z drugiej - nie tylko. Czasem chce sie wlaczyc. A reklamy i tak sie
beda wyswietlac, juz gugiel o to zadba.

Decyzja Google co do flasha wiec z jednej strony zrozumiala, z drugiej
... produkt jakis taki ulomny jest.

Decyzja o likwidacji Javy - z jednej strony zrozumiala, bo z tych
samych przyczyn, i w ogole mniej dokuczliwa, bo malo juz tych stron z
apletami. Z drugiej - troche dziwi w systemie o Jave opartym. Java niby inna,
ale sie chwala mozliwoscia konwersji pomiedzy obiema VM. P.S. Na Samsungu S2 ten Wolf cos nie chodzi. A na S4 chodzi, ale grac
sie nie da, bo klawiatury nie ma.
Ulomny jakis ten produkt, trzeba poczekac na HTML5.1 :-)

PPS. nowy interfejs mbanku sie otworzyl z telefonu, a drugi raz nie
chce. ECMA/Javascript - kolejna zaraza internetu ?

J.

Data: 2013-11-23 00:44:16
Autor: John Kołalsky
Android: Java i Flash

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

[...]

A java script nie jest nadużywany ? A HTML5 nie będzie ?

Data: 2013-11-23 10:25:21
Autor: J.F.
Android: Java i Flash
Dnia Sat, 23 Nov 2013 00:44:16 +0100, John Kołalsky napisał(a):
[...]

Troche, ale to jest prawie standard :-)

A HTML5 nie będzie ?

Zalezy co i gdzie. Ale to tez standard ... tylko sie juz nie da tych
grajacych i migajacych stron zablokowac :-) J.

Data: 2013-11-25 12:27:01
Autor: Mirek Ptak
Android: Java i Flash
Dnia 2013-11-21 14:38,  *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Nie wiem z jakiego powodu nie działa, zapewne z tego powodu, że nie działa :) - nie zagłębiałem się detale i przyczyny tego stanu.
Wiem, że kiedyś potrzebowałem, ale znalazłem informację, że nie działa i działać nie będzie. I nie zagłębiaj się w detale co jest "Javą", co apletem javy, co to JRE itp., bo ja się na tym nie znam i nie ma to żadnego znaczenia dla zadającego pytanie.
Twój rechot miałby podstawy gdybym napisał, że działa, a tak to wygląda jakbyś na moje nie działa zaprotestował stanowczym - NIE DZIAŁA!!! :)

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2013-11-25 12:10:05
Autor: Waldek Godel
Android: Java i Flash

http://en.wikipedia.org/wiki/Dalvik_(software)

Data: 2013-11-23 12:02:33
Autor: Trybun
Android: Java i Flash
W dniu 2013-11-21 14:34, Mirek Ptak pisze:

[...]

Ale jak to zrobić? Mam zainstalowanego flasha 11.1 w Andku 2.2  na tablecie, ale ani w Operze ani w żadnej z innych wypróbowywanych przegladarek flesh nie zaznacza swojej obecności. Teraz, niedawno kupilem przystawkę do telewizora "Smart TV", opartą na Andku 4.0. Tu w momencie pierwszego uruchomienia przegladarki instalator zapytał czy chcę zainstalować flasha, wyraziłem zgodę, no i sie zainstalował, w tej przeglądarce jest flash, natomiast w doinstalowanej Operze flesha nie ma.. A więc jak go zainstalować żeby był w każdej przeglądarce?

Data: 2013-11-25 12:17:37
Autor: Mirek Ptak
Android: Java i Flash
Dnia 2013-11-23 12:02,  *Trybun* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Tu znajdziesz najnowszego Flasha do 4.9
http://download.macromedia.com/pub/flashplayer/installers/archive/android/11.1.115.81/install_flash_player_ics.apk
Da się go zainstalowac też na wyższych wersjach systemu, ale oczywiście w Google Play go nie znajdziesz.
Co do tego czy przeglądarka będzie uruchamiać flasha to już bardziej od niej jest uzależnione - Firefox wyświetla flasha, Opery nie używam, ale mogę sobie wyobrazić, że ich nie wyświetla nawet przy obecności Flasha w systemie.

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2013-11-22 11:20:26
Autor: Chris
Android: Java i Flash

[...]