Android - MMS do wielu odbiorcow?

Data: 2019-09-18 21:39:35
Autor: Marcin
Android - MMS do wielu odbiorcow?
Witam

Wraz z wymiana telefonu na duzo nowszego Androida w aplikacji Wiadomosci nie moge wyslac MMS do wielu odbiorcow. Z szuakania w Googlu wychodzi, ze usunieto taka mozliwosc na "zyczenie" operaorow. Przy probie wyslania MMS grupowego przez Wiadomosci pokazuje info zeby zmienic w ustawieniach opcje dla MMS Grupowy. Problem w tym, ze nie ma takiej opcji ;)

Uzywam zamiennik w postaci Go SMS Pro ale jakosc zdjec jest duzo gorsza niz w przypadku wyslania przez Wiadomosci. Za to moge wyslac bez przeszkod od razu do wielu uzytkownikow. Ma tez problemy z ponownym pobraniem wiadomosci jezeli mu sie nie uda tego dokonac po otrzymaniu informacji o nadchodzacym MMS (np. roaming czy kiepsko dzialajacy Internet)
Textra podobnie jak Go SMS Pro.

Ktos tu uzywa MMSow jeszcze, mial podobny problem i znalazl rozwiazanie?

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2019-09-19 09:05:53
Autor: Mirek Ptak
On 2019-09-18 21:39, Marcin wrote:
Ktos tu uzywa MMSow jeszcze, mial podobny problem i znalazl rozwiazanie?

Ano, Whatsup :) - jakość zdjęć wysyłanych przez MMS z zasady jest zła z racji powszechnego limitu 300 kB.

Pozdarwiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2019-09-19 22:36:45
Autor: Marcin
W dniu 2019-09-19 o 09:05, Mirek Ptak pisze:

Ktos tu uzywa MMSow jeszcze, mial podobny problem i znalazl rozwiazanie?

Ano, Whatsup :)

Niestety muszę zostać przy MMS. Nie wszyscy odbiorcy mają smartfony. I nie ma możliwości by jeden komunikator obsłużył wszystkich, więc bym musiał instalować paczkę komunikatorów...

- jakość zdjęć wysyłanych przez MMS z zasady jest zła z
racji powszechnego limitu 300 kB.

Tak. Ale w tych 300 KB aplikacja Wiadomości potrafi zrobić tak by jakość u odbiorców była akceptowalna a Go SMS Pro kompresuje jpga w  dużo gorszej jakości...
Zeby Wiadomosci umialy wyslac do kilku odbiorcow jednoczesnie - z czym do pewnego momentu nie bylo probelmu. Moze aktualizacja do Android 10 rozwiaze problem - nadzieja umiera ostatnia ;)

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2019-09-20 11:54:39
Autor: radekp@konto.pl
Android - MMS do wielu odbiorcow?
Thu, 19 Sep 2019 22:36:45 +0200, w <5d83e6e3$0$540$65785112@news.neostrada.pl>,
Marcin <nomail@nospam.com> napisał(-a):

> [...]

Zeby Wiadomosci umialy wyslac do kilku odbiorcow jednoczesnie - z czym do pewnego momentu nie bylo probelmu. Moze aktualizacja do Android 10 rozwiaze problem - nadzieja umiera ostatnia ;)

Wszystkie aplikacje z serii Go, które miałem, to były zasobożerne kichy.
Sprawdź inne apki, np. Mood.

Data: 2019-09-21 09:07:03
Autor: Marek
On Wed, 18 Sep 2019 21:39:35 +0200, Marcin <nomail@nospam.com> wrote:
[...]

Wysyłając zdjęcie mmsem nie można dopuścić do tego by aplikacja do MMS  sama je zmniejszyla pod kątem rozmiaru pliku (max 300kB)  bo w większości przypadków aplikacje robia to w taki sposób że jakość  drastycznie spada.
Masz dwie możliwości, pierwsza to  przed wysłaniem zdjęcia zmniejszyć jego rozmiary i/lub kompresję w jakieś aplikacji do edycji zdjęć tak aby plik nie przekraczał 300kB w sposób kontrolowany lub do wysylania użyć handcent  SMS, ta aplikacja w miarę dobrze zachowuje jakość dostosowując zdjęcia oraz ich nie modyfikuje jeśli nie przekraczają 300kB.

--
Marek

Android - MMS do wielu odbiorcow?