Android - MMS do wielu odbiorcow?

Data: 2019-09-19 09:05:53
Autor: Mirek Ptak
Android - MMS do wielu odbiorcow?
On 2019-09-18 21:39, Marcin wrote:
Ktos tu uzywa MMSow jeszcze, mial podobny problem i znalazl rozwiazanie?

Ano, Whatsup :) - jakość zdjęć wysyłanych przez MMS z zasady jest zła z racji powszechnego limitu 300 kB.

Pozdarwiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2019-09-19 22:36:45
Autor: Marcin
W dniu 2019-09-19 o 09:05, Mirek Ptak pisze:

Ktos tu uzywa MMSow jeszcze, mial podobny problem i znalazl rozwiazanie?

Ano, Whatsup :)

Niestety muszę zostać przy MMS. Nie wszyscy odbiorcy mają smartfony. I nie ma możliwości by jeden komunikator obsłużył wszystkich, więc bym musiał instalować paczkę komunikatorów...

- jakość zdjęć wysyłanych przez MMS z zasady jest zła z
racji powszechnego limitu 300 kB.

Tak. Ale w tych 300 KB aplikacja Wiadomości potrafi zrobić tak by jakość u odbiorców była akceptowalna a Go SMS Pro kompresuje jpga w  dużo gorszej jakości...
Zeby Wiadomosci umialy wyslac do kilku odbiorcow jednoczesnie - z czym do pewnego momentu nie bylo probelmu. Moze aktualizacja do Android 10 rozwiaze problem - nadzieja umiera ostatnia ;)

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2019-09-20 11:54:39
Autor: radekp@konto.pl
Android - MMS do wielu odbiorcow?
Thu, 19 Sep 2019 22:36:45 +0200, w <5d83e6e3$0$540$65785112@news.neostrada.pl>,
Marcin <nomail@nospam.com> napisał(-a):

> [...]

Zeby Wiadomosci umialy wyslac do kilku odbiorcow jednoczesnie - z czym do pewnego momentu nie bylo probelmu. Moze aktualizacja do Android 10 rozwiaze problem - nadzieja umiera ostatnia ;)

Wszystkie aplikacje z serii Go, które miałem, to były zasobożerne kichy.
Sprawdź inne apki, np. Mood.

Android - MMS do wielu odbiorcow?