Android Market - jak dodać urządzenie ?

Data: 2011-12-07 17:43:25
Autor: Uni
Android Market - jak dodać urządzenie ?
Kupiłem właśnie telefonik Star A5000 z systemem Android 2.2.1.
Chciałbym zainstalować na nim Skype, ale do tego żeby go pobrać i zainstalować z witryny Android Market trzeba najpierw tam "podpiąć"
swój telefon, a nigdzie nie widzę przycisku ani linka do tego.
W sieci wyczytałem że trzeba mieć konto na google - ja mam - jego
login to adres mojej poczty na wp.pl - nie wiem czy o takie konto na Googlach chodzi. Poza tym doczytałem się że w swoim koncie na Google
trzema kliknąc "Konta i synchronizacja", czy jakoś podobnie,  no tak, ale gdzie to jest ? . Proszę o jaką pomoc w temacie.

Data: 2011-12-07 18:53:36
Autor: Piotr M
Android Market - jak dodać urządzenie ?

1. Kupujesz fajny telefon z Androidem
2. Zakładasz sobie konto Gmail o dowolnym wolnym loginie
3. Wprowadzasz sobie go w telefon
4. Na komputerku lub w telefonie logujesz się na Android Market
5. Ściągasz co chcesz

--
Pozdrawiam, Piotr M

"Google zachowuje się jak kobieta.
Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je dokończyć na tuzin sposobów."

Data: 2011-12-07 18:12:08
Autor: Uni
Piotr M napisał(a):

[...]
[..]

Dzięki za odpowiedź. Właśnie tak robię  i gdy kliknę już na : Skype: "zainstaluj" / po zalogowaniu się oczywiście / - interface wypisuje mi : "Brak telefonów z systemem Android powiązanych z tym kontem. Zaloguj się na inne konto"

Jak odpiszesz/odpiszecie - to dopiero jutro po południu będę mógł przeczytać i odpowiedzieć.

Data: 2011-12-07 19:57:01
Autor: Piotr M
Dnia 07-12-2011 o 19:12:08 Uni <universis@wp.pl> napisał(a):

Piotr M napisał(a):

[...]

No i co? Nie da się powiązać konta z Twoim telefonem? Coś chyba kiedyś  miałem taką sytuacje. Może spróbuj pierw zainstalowac sobie coś z pozycji  telefonu. Wiesz, wchodzisz na Android Market w telefonie, wtedy chyba robi  się automatycznie powiązanie konta z modelem fona.

Data: 2011-12-08 04:00:02
Autor: Uni
Android Market - jak dodać urządzenie ?
Piotr M napisał(a):
[..]
[...]

No właśnie  jak by coś się "robiło" to przypuszczalnie nie napisałbym tego postu. Nic się nie robi, a powiązać telefon z kontem to i owszem
chciałbym wiedzieć jak to zrobić.

Wobec powyższej sytuacji proszę grupowiczów o podanie mi linka - może być na priv'a  gzie można sciągnąć Skype'a dla Androida 2.2.1
- "normalnie" -  jeśli ktoś zna oczywiście.

Data: 2011-12-09 00:40:49
Autor: Jakub Danecki
Uni wrote:
No właśnie  jak by coś się "robiło" to przypuszczalnie nie napisałbym tego postu. Nic się nie robi, a powiązać telefon z kontem to i owszem
chciałbym wiedzieć jak to zrobić.

A dlaczego nie możesz tego zrobić z poziomu Android Market na samym
urządzeniu?

Jakub

Data: 2011-12-09 11:46:40
Autor: Uni

Jakub Danecki napisał(a):

[..]Nic się nie robi, a powiązać telefon z kontem to i owszem
> chciałbym wiedzieć jak to zrobić.

        A dlaczego nie możesz tego zrobić z poziomu Android Market na samym
urządzeniu?

Konto na Android Market utworzyłem przy pomocy telefonu, ale gdzie jest jaiś przycisk który poprowadził by mnie przez proces dodawania telefonu ?.

Data: 2011-12-09 13:01:37
Autor: atm

Mysle, ze tutaj szybko znajdziesz odpowiedz jak wyswietlic urzadzenie w Markecie na PC: http://tinyurl.com/cbl5n35

Data: 2011-12-10 12:32:49
Autor: Pszemol
"Uni" <universis@wp.pl> wrote in message news:4EE1F520.E8017CFEwp.pl...
Jakub Danecki napisał(a):

> [...]

Konto na Android Market utworzyłem przy pomocy telefonu, ale gdzie
jest jaiś przycisk który poprowadził by mnie przez proces dodawania

Jakie to wszystko zawiłe na tym Androidzie...
Gdybyś miał iPhone to wszedłbyś do AppStore i za minutę gadałbyś
przez Skype... a Tak to 2-3 dni się męczysz i rozwiązania dalej brak
na to aby trywialne zadanie doinstalowania Skype na telefon wykonać :)

Data: 2011-12-10 20:22:33
Autor: atm
[...]

Tak, tak:
1. Sprzet i soft Apple jest niezawodny.
2. Jesli jest inaczej: http://support.apple.com/kb/TS1538?viewlocale=pl_PL
patrz punkt 1. :P

Poza tym pytajacy chyba nie chce znalezc rozwiazania. Swego czasu Defy nie zostala rozpoznana w Markecie na PC. Chwila googlania i problem rozwiazalem momentalnie. Na tyle szybko, ze nie utkwilo mi to w pamieci, zeby podpowiedziec Uni.

Data: 2011-12-10 15:24:10
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:jc0bi0$jbb$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nikt tego nie twierdził tutaj. Ja tylko stwierdziłem że próby nawigacji
po Android Market skończyły się dla tego kolegi 2-3 dniowym fiaskiem
podczas gdy jak by miał produkt Apple to zainstalowałby Skype
w mniej niż jedną minutę i nie byłoby problemu ze znalezieniem
odpowiedniej wersji programu dla swojego telefonu w Appstore.

2. Jesli jest inaczej: http://support.apple.com/kb/TS1538?viewlocale=pl_PL
patrz punkt 1. :P

To co podałeś dotyczy wsparcia dla MS Windows i sterowników dla niej.
Co to ma do rzeczy z ładowaniem aplikacji na telefon z AppStore?

[...]

No ale po co jakieś googlanie? Czemu telefon sam dostając się do
Marketu miałby problemy z załadowaniem odpowiedniej wersji softu
i problemy z "rozpoznaniem" siebie pod obsługą SWOJEGO systemu
Android? Google z Googlami nie dają rady wspólpracować?

Data: 2011-12-10 22:34:47
Autor: atm
[...]

Aaa to prosze pana pytanie do tych gosci, ktorzy na tym zarabiaja.
Siedza gdzies znacznie blizej Twojej lokacji wiec mozesz ich zapytac ;]]

Jak wspomnialem wyzej: Uni nie nie wlozyl chyba minimalnego wysilku zeby samemu rozwiazac problem. Pytanie na grupie to jak sam zauwazyles kilka dni czekania i jak do tej pory nikt nie udzielil odpowiedzi w kilku zolnierskich slowach. Byla jednak sensowna rada, z ktorej mogl skorzystac Uni i sciagnac Skype w kilkadziesiat sekund: zalogowac sie
w Markecie z poziomu smartfona i byloby po klopocie (przynajmniej jesli chodzi o Skype).

Data: 2011-12-10 22:38:52
Autor: atm
On 2011-12-10 22:24, Pszemol wrote:
[...]

Z calym szacunkiem dla Uni, umiejetnosc zalogowania sie do Marketu czy iTunes z poziomu PC czy smartfona do podstawy.

[...]

Zdiagnozowales problem, dla innej osoby bedzie to bardzo zblizony efekt jak w przypadku Uni: mam smartfona, podlaczam do PC i nie widze mojego urzadzenia.

Data: 2011-12-15 09:16:17
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:jc0jhk$rlr$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie jest to zbliżony efekt, bo telefon z Androidem nie ma prawa
mieć żadnych problemów z logowaniem się do Android Marketu.

Data: 2011-12-15 16:32:09
Autor: atm
[...]

Wytlumacz to prosze telefonom, ktore nie znaja swoich praw i obowiazkow ;]

Data: 2011-12-16 19:12:21
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:jcd3tt$uqq$1node2.news.atman.pl...
[...]

No właśnie jest to wyraźne niedopracowanie systemu Android skoro
sam swojego urządzenia nie jest w stanie rozpoznać prawidłowo
w Android Market. Nie ma taki problemów z iOS i AppStore.

Data: 2011-12-20 08:56:14
Autor: atm

http://www.engadget.com/2011/12/20/iphones-ipod-touches-still-on-ios-3-1-3-cant-download-new-apps/

Data: 2011-12-17 23:51:37
Autor: atm
On 2011-12-15 16:16, Pszemol wrote:
[...]

iPhone zas ma do tego pelne prawo? :]
https://discussions.apple.com/thread/2478451?start=0&tstart=0

Data: 2011-12-18 11:20:43
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 17 Dec 2011 23:51:37 +0100, atm napisał(a):

On 2011-12-15 16:16, Pszemol wrote:
[...]

Znów go karmisz? Jakby nie był azbestowym betonem, to by wiedział, że
akurat w Androidzie jest to całkiem możliwe, że będzie problem z logowaniem
albo wręcz marketu nie będzie w ogóle. Żeby jakaś dystrybucja posiadała aplikacje Google (Maps, Mail, Market itp)
trzeba spełnić trochę warunków. Dlatego są urządzenia (głównie
głębokochińskie) które bazują na opensourcowej wersji Androida i Marketu
nie mają wcale tylko jakieś własne rozwiązania albo GetJar

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"G1 za 49zł to chyba dobry pomysl.  Tak tez i pomyslalem i kupilem a co" -

Data: 2011-12-11 15:35:58
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 10 Dec 2011 20:22:33 +0100, atm napisał(a):

[...]

Zazwyczaj działa hardreset i podanie danych konta w wizardzie
konfiguracyjnym.
W wielu telefonach wizarda da się odpalić bez HR - bo jest gdzieś w menu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-12-11 17:05:59
Autor: Uni
Android Market - jak dodać urządzenie ?
Dziękuję wszystkim za podpowiedzi i uwagi - również te krytyczne.
Może odniosę się do "moich wysiłków " w temacie których znikomoś mi zarzucacie  - sporo w necie spędziłem czasu w temacie instalacji tego skype'a na Androidzie, sfrustrowany niepowodzeniami w końcu postanowiłem poszukać instalacji skype'a bez strony Androida - jedna ze stronek skierowała mnie na skype.com/m  jak się tam zalogowałem telefonem to zostałem przekierowany na kolejną stronę microsoftu -  czyli Market Android - i o dziwo skype zaczął się ściągać, po czym zainstalował się. Mimo że na fonie mam internet wireless z AP w domu - Skype nie chce się zalogować - hasełko sprawdziłem - komp się z nim loguje normalnie - nie wiem - może skype jest przystosowany tylko do pracy poprzez sieć komórkową - poszedłem załadować telefon - ale póki co to jeszcze i telefon nie działa - muszę iść chyba do biura sieci "3" z której mam kartę SIM żeby może ją aktywowali czy  coś z tym zrobili, póki co to spieszę do pracy - nie każdy ma tak dobrze i wolną
niedzielę....

Odnosząc się do odpowiedzi na temat strony martket android to raczej wiadomo że Linux / android froyo - to chyba jego odmiana/ - jest konkurentem systemu windows, dbałość o skype na android i łatwośc pobierania tej aplikacji to nic innego jak pularyzacja systemu Linux - a kto jest właścicielem Skype'a ?.

Co do wypowiedzi w stylu " gdybyś miał iPhon'a to nie miał byś problemów i skype'a w  1 minutę" - to może napiszę że nie lubię Mac'a i Apple, a już to że za swoją piosenkę którą się posiada na CD - zeby ją mieć na IPhone to trzeba zapłacić to szczyt szczytów - ale swoją drogą to duże brawa dla marketingowców iPhone'a piszącym i na tym forum.

Data: 2011-12-11 18:53:55
Autor: atm
On 2011-12-11 18:05, Uni wrote:
[...]

Wg producenta skype na Androidze dziala takze na wifi:
http://www.skype.com/intl/pl/get-skype/on-your-mobile/download/skype-for-android/

Data: 2011-12-15 09:22:49
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:jc2qnq$5ua$1node2.news.atman.pl...
On 2011-12-11 18:05, Uni wrote:
[...]

Zwykle problemy były w drugą stronę - Skype ZAWSZE działał na wifi,
jednak czasem był blokowany na 3G przez umowy z operatorami...
Niedawno w USA dogadali się wreszcie i Skype działa też przez 3G.
Nasz kolega używa "3" więc pewnie siedzi gdzieś w UK - tam może być
dziwnie, ale nie sądzę - raczej kolega Uni jest jakiś dziwnie "sprytny".

Data: 2011-12-11 21:37:17
Autor: Maciej Bebenek
Android Market - jak dodać urządzenie ?
Uni <universis@wp.pl> wrote:

Skype nie chce się zalogować - hasełko sprawdziłem - komp się z nim loguje normalnie - nie wiem - moĹźe skype jest przystosowany tylko do pracy poprzez sieć komĂłrkową - poszedłem załadować telefon - ale pĂłki co to jeszcze i telefon nie działa - muszę iść chyba do biura sieci "3" z ktĂłrej mam kartę SIM Ĺźeby moĹźe ją aktywowali czy  coś z tym zrobili, pĂłki co to spieszę do pracy - nie kaĹźdy ma tak dobrze i wolną
niedzielę....

Trójka powiadasz? Brytyjska? To proponuję poczytać sobie stronę własnego
operatora. Dużo ciekawych rzeczy dowiesz się o Skypie :-)

Data: 2011-12-15 09:23:51
Autor: Pszemol
"Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> wrote in message news:227487347345325394.214382maciej_pmt-tpsa.waw.plnews.home.net.pl...
Uni <universis@wp.pl> wrote:

[...]

Nie chce mi się szukać - mają blokadę jak w USA do niedawna?

Data: 2011-12-15 09:20:45
Autor: Pszemol
"Uni" <universis@wp.pl> wrote in message news:4EE4E2F7.59A36106wp.pl...
[...]

:-))) Już wiem dlaczego nie lubisz Mac'a i Apple - bo lubisz mieć
problemy i lubisz je rozwiązywać przy braku czasu i braku niedzieli :-)

[...]

Ktoś Cię okłamał. Bez problemów mam zrzucone jakieś 4GB muzyki
z różnych źródeł, w tym mp3 i muzyka z CD na iTunes w pececie
i mój iPhone. Słuchasz jakichś głupot albo sam zmyślasz sobie
wymówki aby mieć  pretekst i iPhone nie kupić.

Data: 2011-12-15 16:39:35
Autor: atm
Android Market - jak dodać urządzenie ?

:-))) Już wiem dlaczego nie lubisz Mac'a i Apple - bo lubisz mieć
problemy i lubisz je rozwiązywać przy braku czasu i braku niedzieli :-)

tak, tak a swistak juz calego tira w papierki zapakowal. Ludzie na tym i innych forach pisza zupelnie z nudow bo sprzet im nie dostarcza zadnych nieprzewidzianych atrakcji ;]
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=329067
Zreszta jesli wpiszesz w google "iphone 4 mac os connect itunes problem"
znajdziesz wiecej sfrustrowanych wlascicieli jablkowego sprzetu, ktorym brakuje problemow znanych z Windowsa.

Data: 2011-12-16 19:14:46
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:jcd4bq$vhj$1node2.news.atman.pl...
[...]

O ile się orientuję w temacie to mówimy o kupieniu/ściągnięciu
aplikacji na telefon z Android Market lub App Store.

Data: 2011-12-17 22:59:46
Autor: atm
On 2011-12-17 02:14, Pszemol wrote:
[...]

Tak, poprzez podpiecie do komputera stacjonarnego, dlatego tez podalem linki do problemow ktore pojawiaja sie podczas podlaczenia iphone'a do macos jak i windowsa. Nie ma natomiast ZADNYCH mi znanych problemow podczas logowania sie i sciagania aplikacji na androida z poziomu telefonu. Ten problem zas o ktorym wspomnial Uni, na cztery czy piec urzadzen ktore posiadalem w przeciagu roku wystapil tylko JEDEN RAZ wiec nie demonizowalbym w tej kwestii.
Pszemol, kiedys wspomniales ze jestes swiadom niedostatkow Iphone'a.
Jednak powiem szczerze, iz nie przypominam sobie zebys gdzies o nich wspomnial. Kazdy ficzer jest w Twojej opinii swietnie dopracowany, lepszy niz u ktorejkolwiek konkurencji itd....
Koniec koncow Twoje spojrzenie na iP4 wydaje mi sie malo obiektywne ;P

Data: 2011-12-20 22:21:57
Autor: atm
Android Market - jak dodać urządzenie ?
Jeszcze jeden kwiatek z iOS5: