Android Market - wreszcie dostepny z poziomu PC

Data: 2011-02-03 22:50:48
Autor: atm
Android Market - wreszcie dostepny z poziomu PC
W koncu mozna przegladac market na sensownej wielkosci ekranie.
Fajnie rozwiazali sposob instalacji aplikacji na urzadzeniu.

Data: 2011-02-03 23:06:44
Autor: G Nowak
Android Market - wreszcie dostepny z poziomu PC
>W koncu mozna przegladac market na sensownej wielkosci ekranie.
Fajnie rozwiazali sposob instalacji aplikacji na urzadzeniu.

Mozesz w telegraficznym skrocie ujac, jak powinno to przebiegac? U mnie chyba nie dziala - Galaxy S, Darky's 9.1.

--
Pozdr

Data: 2011-02-04 13:18:39
Autor: atm
Android Market - wreszcie dostepny z poziomu PC

Mozesz w telegraficznym skrocie ujac, jak powinno to przebiegac? U mnie
chyba nie dziala - Galaxy S, Darky's 9.1.

Jak dla mnie wazne sa dwie rzeczy:
1. wyszukiwanie na PC
2. instalacja programow z PC - na komputerze obok ikony aplikacji klikam "install", pojawia sie okno w ktorym wybieram urzadzenie
gdzie aplikacja ma sie znalezc i po wlaczeniu mojej Defy program jest
instalowany przez wifi. Calosc obywa sie bez kabli.

Data: 2011-02-04 17:25:41
Autor: TGor
On 2011-02-04 00:06, G Nowak wrote:
> [...]

Mozesz w telegraficznym skrocie ujac, jak powinno to przebiegac? U mnie
chyba nie dziala - Galaxy S, Darky's 9.1.

  ZTCW to guzik wciskasz i pewnie podczas aktualizacji danych wciska ci w telefon aplikacje. "Rewolucja". ;-)

"Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

Android Market - wreszcie dostepny z poziomu PC