Android / Orange / Aplikacja bądź proces zjada zasięg

Data: 2013-04-15 07:57:45
Autor: $heikh el $hah
Android / Orange / Aplikacja bądź proces zjada zasięg
(:zołówka,
mało mi ostatnio żyłka nie pękła, bo płacę niemały abonament, na mapce raczej bezproblemowe 3G no i wcześniej nie było problemu z zasięgiem.
Natomiast ostatnio (kilka dni wstecz) zniknął. Wychodziłem na pole/dwór i też 0. Nawet 2G. Nic. Zero. Null.
Na początku myślałem, że skoro wzięli się za infrastrukturę (światłowód wreszcie dociągnęli), to może to przejściowe zjawisko. Ale nie. Toteż chwilę pomyślałem, wziąłem telefon i zacząłem ubijać aplikacje/procesy.
Pomogło. Pełny zasięg. Jednak wciąż nie mogę dojść do tego, co dokładnie może być przyczyną. Teoretycznie powinno się to udać metodą eliminacji, ale ile by to trwało? Długo.
Może ktoś miał podobnie i wie, albo nie miał, lecz podejrzewa?
Zasięgu,
SeS

PS – Nowych aplikacji praktycznie nie doinstalowywałem, raczej przeciwnie, bo OS brandowy. Pacjentem to Sony Xperia. Obecna siła sygnału: -87 dBm, 13 asu. Android v.2.3.7 (Sony jeszcze nie udostępnia 4. dla tego modelu). Zauważyłem, że sygnał lubi mocno skakać, nawet przy różnicy 50 cm. W pomieszczeniu sporo sprzętu radiowego i potencjalnych źródeł pola magnetycznego, lecz jak pisałem: w ogrodzie problem również istniał.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-04-15 11:19:54
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-15 07:57, $heikh el $hah pisze:
[...]

Jakieś prace na nadajniku. Raczej nie ma to nic wspólnego z Twoim telefonem. A to że sygnał jest nierówny w domu świadczy o tym że po tych naprawach na nadajniku pogorszył się sygnał który odbierasz.

Data: 2013-04-15 12:34:49
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2013-04-15 11:19, Trybun pisze:
Jakieś prace na nadajniku. Raczej nie ma to nic wspólnego z Twoim telefonem.

Raczej to wykluczyłem. Nie było, nie było, pokosiłem procesy i nagle się pojawił. Ale że czekam na ważny telefon, to przełączyłem sobie na 2G i mogę dzwonić nawet z piwnicy. ;)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-04-15 12:04:06
Autor: Doman
Android / Orange / Aplikacja bd proces zjada zasig
mao mi ostatnio yka nie pka, bo pac niemay abonament,

Pacisz? Chyba twoi rodzice, woohooju. Bardzo mili panowie.

Wychodziem na pole/dwr

Chyba na pole buraczane. Miejsce burakw jest na polu buraczanym gbie.

Tote chwil pomylaem,

Nie prbuj tego wicej, bo ci rzeczywicie yka pknie.

Jednak wci nie mog doj

NTG.

Android / Orange / Aplikacja bądź proces zjada zasięg