Android PC Suite

Data: 2013-04-02 09:38:47
Autor: dizel
Android PC Suite
Podepnę się pod wątek. Może ktoś ma jakiś sposób/program do edycji
kontaktów na karcie sim pod androida, bardziej chodzi o usuwanie
pojedyńczych kontaktów z karty sim w telefonie z androidem. Od razu
napiszę że wiem że w niektórych telefonach można to robić z pozycji
telefonu, u mnie niestety nie ma takiej możliwości.
Sprawdzałem już copy to sim card i contact2sim ale one tylko potrafią
skopiować na kartę sim co prawda opcja usuwania jest ale jak się
usunie to i tak kontakt na karcie sim zostaje. Korzystałem też z go contact i my phone exlorer ale nie ma w ogóle
dostępu do karty sim. Jakiś pomysł?

Pozdrawiam

Android PC Suite