Android-PC - działający.....

Data: 2015-05-23 13:56:43
Autor: ToMasz
Android-PC - działający.....
witam
jest sobie projekt, którego celem jest umożliwienie uruchomienia androida na pc. Moim zdaniem super sprawa, dla dzieci, dziadków, dla hecy, albo dla samozadowolenia.
Można pobrać obraz iso, wpakować na pendriva i uruchomić andrioda na kompie. niestety, na tym się kończy. przesadziłem, można jeszcze uruchamiać programy które ma goły andriod, czyli kalkulator, internet i youtube. Udało mi się zainstalować co prawda jakieś gry ( z kategorii logiczne, żeby nie wymagały super grafiki), ale żadna się nie uruchamia.
Czy ktoś z Was używa takiego android-pc na EEE-PC? Bo właśnie na eeeepc jest to tworzone, i sterowniki grafiki chyba są tylko na intela915.
Czy na eeepc działa andek lepiej?
ToMasz

Android-PC - działający.....