Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna"!

Data: 2014-03-22 08:05:44
Autor: yerine.ictimai
Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna"!
Obecnie "minimalna" jasność ekranu w tablecie "daje po oczach" aż boli (nie da się zmniejszyc jasności bardziej to najniższa wartość) a jednocześnie ekran (przy tej nieznośnej najmniejszej jasności) konsumuje ponad 90% energii wytrzepując baterię niemiłosiernie szybko.
Czyli KOMPLETNY BEZSENS!

Pytanie: nie da się zmajstrowac jakiegoś moda systemowego w Androidzie żeby jasność dało się zmniejszyć poniżej tego na co pozwoliła fabryka?

Data: 2014-03-22 16:42:25
Autor: atm

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.haxor

Data: 2014-03-22 11:33:47
Autor: yerine.ictimai
Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna" !

| https://play.google.com/store/apps/details?id=com.haxor Ale to jest FILTR!
A więc NIE rzeczywiste zmniejszenie jasności świecenia podświetlenia ekranu lecz manipulacja kolorami aby uzyskać ZŁUDZENIE mniejszej jasności!

Owszem, może daje odpoczynek oczom lecz NIE OSZCZĘDZA ENERGII!

Więc naprawdę NIC nie da się zrobić aby LEDy w ekranie świeciły MNIEJ?

Data: 2014-03-22 19:42:03
Autor: DanW
W dniu 2014-03-22 19:33, yerine.ictimai@gmail.com pisze:

> [...]

Owszem, może daje odpoczynek oczom lecz NIE OSZCZĘDZA ENERGII!

Więc naprawdę NIC nie da się zrobić aby LEDy w ekranie świeciły MNIEJ?

Czujnik światła wyłączyłeś przed zmniejszeniem jasności?

Data: 2014-03-22 11:50:15
Autor: yerine.ictimai
Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna" !
DanW:

Data: 2014-03-22 11:52:05
Autor: yerine.ictimai

Data: 2014-03-23 00:05:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna"!

<yerine.ictimai@gmail.com> 7b3dedcc-2149-4c41-9867-15005d5ac9f8@googlegroups.com

|A jak to się robi?
|A masz może na myśli automatyczną regulację jasności?

: Ponieważ przecież kiedy "ręcznie" regulujesz jasność
: ekranu to "automatyczna" sama przez się się "wyłącza"

Różnie bywa. Może być tak, że automatyczna jest zależna
od ręcznej, czyli ręcznie nastawiasz, ile chcesz przy
danej jasności a automatyka koryguje natężenie przy
innych jasnościach okolicznych.

I aby było jasne ;) -- widziałem taki smartfon.

A może być tak (jak w nieszczęsnym Monsterze) że
automatyczna nastawa wyłącza ręczną.

Data: 2014-03-23 00:23:40
Autor: Habeck Colibretto
Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna"!
Dnia 22.03.2014, o godzinie 19.33.47, na pl.misc.telefonia.gsm,
yerine.ictimai@gmail.com napisał(a):

> [...]

Owszem, może daje odpoczynek oczom lecz NIE OSZCZĘDZA ENERGII!

Więc naprawdę NIC nie da się zrobić aby LEDy w ekranie świeciły MNIEJ?

Pisałeś: Obecnie "minimalna" jasność ekranu w tablecie "daje po oczach" Rozumiem, że chciałbyś oszczędność energii i brak "dawania po oczach", ale
jak nie ma się co się lubi, to się lubi co się ma.

Zerknij jeszcze na to:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vitocassisi.luxlite

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-03-23 08:52:17
Autor: yerine.ictimai
Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna" !
| Zerknij jeszcze na to:
| https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vitocassisi.luxlite Własnie zerkam, i to także filtr, manipuluje kolorami żeby dać wrażenie przyciemnienia, pomijając "navigation bar".
Owszem, daje ciemniejszy ekran ale "leczy objawowo", diody LED ekranu pewnie pracują z dużą mocą i nie zmniejsza zużycie energii. Więcej: CurrentWidget pokazuje nawet niewielkie zwiększenie poboru energii - pewnie owa manipulaja kolorami wymaga dodatkowej mocy obliczeniowej..

Więc nadal POMYŁKA!

Jak wiemy, największa bolączkę tabletów stanowi szybkie wyczerpywanie baterii - podczas
 gdy mamy zbyt jasny ekran którego nie da się wydatnie przyciemnić i który zużywa prawie CAŁOŚĆ energii!  Czy nie da się zmodyfikować czegoś w bebechach Androida żeby LEDy ekranu świeciły
 RZECZYWIŚCIE mniej?

W HTC HD2 Leo można sobie zainstalować zmodowane ROMy, niektóre z nich mają mniejszą a niektóre większą minimalną jasność ekranu. Więcej, te co mają naprawdę małą minimalną jasność ekranu zużywają naprawdę mało energii i bateria starcza na naprawde dłużej (przy owym minimalnym ustawieniu). A autorzy tychże ROMów podkreślają tę właśnie cechę jako swoje szczególne osiągnięcie. Więc DA SIĘ tak zrobić, trzeba jednak pokopać GŁĘBIEJ we wnętrznościach Androida. Chyba bodajże potrzeba edytować jakimś heksem któryś z binarnych plików systemowych...
Proszę o wskazówki jeżeli ktoś tutaj wie jak...

Data: 2014-03-23 18:46:52
Autor: Marcin Szumilas
Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna"!
Quoted:
yerine.ictimai@gmail.com (yerine.ictimai@gmail.com) in news:000fcf1b-fe97-4985-a6f2-ba8d624fd214googlegroups.com

CurrentWidget  pokazuje nawet niewielkie zwiększenie poboru energii -

Na jakim telefonie CurrentWidget pokazuje pobór w mA? Miałem to kiedyś w Symbianie i chciałbym kupić taki telefon z Androidem.
A, Twój to jest tablet. Ale i tak ciekawe, która firma montuje te czujniki.

Czy nie da się zmodyfikować czegoś w bebechach Androida żeby LEDy
ekranu świeciły RZECZYWIŚCIE mniej?

A jak to jest zrobione, że LED-y świecą tak samo mocno, a człowiek widzi że słabiej?

Moim zdaniem jeśli widać że świeci ciemniej, to musi mniej energii pobierać. Co zresztą sprawdziłem doświadczalnie, bo używałem wspomnianego tu programu Screen Filter. Na AMOLEDzie.

Pozdrawiam,
Marcin Sz.

Data: 2014-03-23 19:29:44
Autor: J.F.
Dnia Sun, 23 Mar 2014 18:46:52 +0100, Marcin Szumilas napisał(a):
[...]

No wlasnie, na amoled, a nie na typowym wyswietlaczu LCD z
podswietleniem LED. Gdzie sciemnienie pikseli nie zmienia jasnosci led
z tylu.

odpowiednie funkcje w Androidzie sa, pozostaje poszukac w ustawieniach
lub aplikacjach.

J.

Data: 2014-03-23 19:34:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna"!

"Marcin Szumilas" 532f1e1e$0$2374$65785112@news.neostrada.pl

A jak to jest zrobione, że LED-y świecą tak samo mocno, a człowiek widzi że słabiej?

Moim zdaniem jeśli widać że świeci ciemniej, to musi mniej energii pobierać.

Gdy zamkniesz/zmrużysz swoje oczy -- Słońce
zaoszczędzi przez to na energii? ;)

Data: 2014-03-23 22:24:33
Autor: Marcin Szumilas
Eneuel Leszek Ciszewski (prosze@czytac.fontem.lucida.console) in news:lgn9g7$pru$1node2.news.atman.pl

[...]

Z obecnych rozważań wynika, że ekran może być przyciemniony na dwa sposoby: albo normalnie przyciemniony i pobiera mniej energii, albo przyciemniony poprzez jakiś tajemniczy "filtr", kiedy to pobiera tyle samo energii. Ciekawe co wtedy z tą energią robi. Grzeje się? Może się nie znam, ale to dla mnie brzmi absurdalnie.

Pozdrawiam,
MSz

Data: 2014-03-24 00:03:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna"!

"Marcin Szumilas" 532f5119$0$2357$65785112@news.neostrada.pl

samo energii. Ciekawe co wtedy z tą energią robi. Grzeje się?

Grzeje się i grzeje otoczenie. Wszystko zamienia się w ciepło.

  http://pl.wikipedia.org/wiki/Entropia

-=-

Co to znaczy, że coś grzeje się czy ogrzewa?
Podnosi się temperatura tego czegoś. Co to
znaczy? Rośnie nieuporządkowana kinetyczna
energia wewnętrzna. A co to znaczy?... ;)

[to znaczy, że grzeje się]

Data: 2014-03-23 23:04:50
Autor: ToMasz
Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna"!

CurrentWidget  pokazuje nawet niewielkie zwiększenie poboru energii -

Na jakim telefonie CurrentWidget pokazuje pobór w mA?
sony ericsson arc S - tak, SGS2- nie pokazuje

ToMasz

Data: 2014-03-23 23:13:04
Autor: Marcin Szumilas
ToMasz (news.neostrada.pl@news.neostrada.pl) in news:532f5a81$0$2146$65785112news.neostrada.pl

CurrentWidget  pokazuje nawet niewielkie zwiększenie poboru energii -

Na jakim telefonie CurrentWidget pokazuje pobór w mA?
sony ericsson arc S - tak, SGS2- nie pokazuje

Dzięki. Może ktoś wie o nowych Sony: Xperia Z, Z1?

MSz

Data: 2014-03-24 05:57:36
Autor: Michal Tyrala
On Sun, 23 Mar 2014 18:46:52 +0100, Marcin Szumilas wrote:
> [...]

 A, Twój to jest tablet. Ale i tak ciekawe, która firma montuje te  czujniki.

Battery Monitor Widget pokazywał prąd na: HTC Sensation, Sensation XE,
Galaxy S4A, Galaxy Tab 7.7.
Nie działało to na Huaweiu U8500, więc z mojego punktu widzenia mógłbys
raczej spytać gdzie nie działa ;-)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2014-03-24 12:27:48
Autor: Marcin Szumilas
Michal Tyrala (wiesiu@bdm.com.pl) in news:slrnliviag.1pe.wiesiuhydra.ck.polsl.pl

[...]

Więc na S2 nie działa a na S4 (prawdopodobnie) działa. No proszę. :)

MSz

Data: 2014-03-24 13:06:12
Autor: J.F
Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna"!
Użytkownik "Marcin Szumilas"  napisał
[...]

To przede wszystkim jest sprawa sprzetowa - stosowny miernik musi gdzies w telefonie byc.

Jak widac w systemie Android przewidziane to jest, ale oprocz sprzetu trzeba jeszcze odpowiedni driver w systemie.

J.

Data: 2014-03-25 08:28:31
Autor: Michal Tyrala
On Mon, 24 Mar 2014 12:27:48 +0100, Marcin Szumilas wrote:

> [...]
> raczej spytać gdzie nie działa ;-)

 Więc na S2 nie działa a na S4 (prawdopodobnie) działa. No proszę. :)
                                  ^^^^^^^^^^^^^^
Bez podkreslenia. Działa i już. Ale żeby na S2 nie działał? Jak kumpel z pracy jeszcze ma, to aż sprawdzę.

Data: 2014-03-25 13:17:32
Autor: Michal Tyrala
On Tue, 25 Mar 2014 08:28:31 +0000 (UTC), Michal Tyrala wrote:

                                   ^^^^^^^^^^^^^^
 Bez podkreslenia. Działa i już.  Ale żeby na S2 nie działał? Jak kumpel z pracy jeszcze ma, to aż sprawdzę.

BMW jak najbardziej pokazuje prąd na S2.

Data: 2014-03-25 18:11:00
Autor: Marcin Szumilas
Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna"!
Quoted:
Michal Tyrala (wiesiu@bdm.com.pl) in news:slrnlj30fc.1pe.wiesiuhydra.ck.polsl.pl

BMW jak najbardziej pokazuje prąd na S2.

Battery Monitor Widget? A sprawdź może też CurrentWidget.
ToMasz w tym wątku napisał, że na S2 nie działa.

MSz

Data: 2014-03-26 07:40:57
Autor: Michal Tyrala
On Tue, 25 Mar 2014 18:11:00 +0100, Marcin Szumilas wrote:
> BMW jak najbardziej pokazuje prąd na S2.

 Battery Monitor Widget? A sprawdź może też CurrentWidget.

Telefon jest w uzytkowaniu syna kolegi z pracy, za duzo kombinowania.
(wczoraj mi kolega przypomnial, ze sprawdzalismy ładowanie na roznych
ladowarkach i na stowe ten BMW na S2 działał).

Data: 2014-03-25 18:08:26
Autor: Marcin Szumilas
Michal Tyrala (wiesiu@bdm.com.pl) in news:slrnlj2fhf.1pe.wiesiuhydra.ck.polsl.pl

[...]

Napisałeś że działa na S4A (rozumiem że Active), a nie na S4.

MSz

Data: 2014-03-26 07:43:43
Autor: Michal Tyrala
On Tue, 25 Mar 2014 18:08:26 +0100, Marcin Szumilas wrote:
 Napisałeś że działa na S4A (rozumiem że Active), a nie na S4.

One się roznia obudowa, radiem i rodzajem wyswietlacza. Na moja
odpowiedzialnosc mozesz przyjac, ze BMW na S4 bez dopiskow tez bedzie
dzialac :-)

Data: 2014-03-23 19:47:03
Autor: J.F.
Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna"!
Dnia Sat, 22 Mar 2014 08:05:44 -0700 (PDT), yerine.ictimai@gmail.com
Obecnie "minimalna" jasność ekranu w tablecie "daje po oczach" aż boli (nie da się zmniejszyc jasności bardziej to najniższa wartość)

a zobacz te aplikacje (kilka ich tam)
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.phoeniix.backlight&hl=pl

ciekawe czy potrafia zejsc ponizej systemu.

Moze masz cos uszkodzone ... tylko w sofcie czy w sprzecie ...

J.

Data: 2014-03-26 03:14:16
Autor: yerine.ictimai
Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna" !
J.F
> [...]

|https://play.google.com/store/apps/details?id=com.phoeniix.backlight&hl=pl

|ciekawe czy potrafia zejsc ponizej systemu.

Sprawdzam własnie GravityBox [JB] (moduł do Xposed) i on ma rozbudowane funkcje
 przyciemniania, kiedy ustawiam slider w "settings" poniżej "20%" to informuje
 mnie że wartość znajduje się poniżej "HARDWARE MINIMUM" i informuje że ekran
 może nie zaświecić w ogóle i wtedy trzeba przytrzymać przez kilka sekund klawisz
 pogłaśniania (żeby przywrócić poprzednie usatwienie).
Jednak po ustawieniu np. 9% ekran świeci dalej ale z jasnością nadal niezmienioną
 względem "fabrycznego minimum". | Moze masz cos uszkodzone ... tylko w sofcie czy w sprzecie ... Wiesz, tableta mam od paru dni, dopiero rozpakowany (jako dodatek do abonamentu ;))
Poza tym ekran może świecić JAŚNIEJ! (Cholera wie po co?)  Regulacja działa, problem
 w tym, że "fabryczne minimum" zostało przewidziane do pracy chyba w pełnym słońcu  w południe na Saharze...

CZY TO MOŻLIWE, że istnieje jakieś "backlight HARDWARE MINIMUM" i nie ma
 możliwości ustawienia mniejszego prądu czy napięcia dla podświetlania ekranu? (To znaczy
 jak jakiś soft nawet ustawi poniżej tego minimum to wyświetlacz nie zaświeci
 w ogóle zamiast po prostu CIEMNIEJ?)
O co tu biega?

Aha, dodam, że wyświetlacz to IPS...

Data: 2014-03-27 00:37:33
Autor: J.F
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:01151806-0659-42af-8cc6-76a5309b7f20@googlegroups.com...
[...]

No przeciez musi tam byc jakis uklad sterowania jasnoscia podswietlenia, ma jakis zakres regulacji, ma przewidzianych iles krokow ... i nic wiecej.

J.

Data: 2014-04-02 12:37:27
Autor: yerine.ictimai
Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna" !
 J.F.:
|No przeciez musi tam byc jakis uklad sterowania jasnoscia
|podswietlenia, ma jakis zakres regulacji, ma przewidzianych iles
|krokow ... i nic wiecej. Więc wreszcie co z tego wynika - czy da się szeroko rozumianie softwareowo (a więc przede wszystkim w poprzez hackowanie/modowanie systemu i sterowników) zadać dowolnie niski poziom podświetlenia?

(Przypominam że mówimy o wyświetlaczach IPS)

Data: 2014-04-02 22:05:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna"!

<yerine.ictimai@gmail.com> a1d12624-fe02-43e3-a286-c2cd2f86bd32@googlegroups.com

: Obecnie "minimalna" jasność ekranu w tablecie "daje
: po oczach" aż boli (nie da się zmniejszyc jasności
: bardziej to najniższa wartość) a

Jaki to tablet?

Data: 2014-04-02 13:39:27
Autor: yerine.ictimai
Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna" !
Eneuel Leszek Ciszewski:

> [...]
|: Obecnie "minimalna" jasność ekranu w tablecie "daje
|: po oczach" aż boli (nie da się zmniejszyc jasności

Jaka różnica - w salonie GSM personel zgodnie wyznaje że KAŻDY model ma ekspresowe zjadanie baterii i ZA DUŻE MINIMUM jasności ekranu...

Data: 2014-04-03 03:30:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna"!

<yerine.ictimai@gmail.com> a0ab9f6f-9395-4b5c-a5ec-04ccc4d727cc@googlegroups.com

|Jaki to tablet?

: Jaka różnica - w salonie GSM personel zgodnie wyznaje
: że KAŻDY model ma ekspresowe zjadanie baterii i ZA
: DUŻE MINIMUM jasności ekranu...

Więc ja mam inne zdanie na temat jasności.

Data: 2014-04-03 06:29:28
Autor: yerine.ictimai
> [...]
|: że KAŻDY model ma ekspresowe zjadanie baterii i ZA
|: DUŻE MINIMUM jasności ekranu...

|Więc ja mam inne zdanie na temat jasności.

Ale problem w tym żebyś sobie MÓGŁ WYREGULOWAĆ!

Jak ci za ciemno to sobie rozjaśnij, jak za jasno to przyciemnij - jasne? :)

Problem że tego przyciemniania to własnie się nie da BEZ FILTRÓW - a szkoda BATERII - jasne? :)

Data: 2014-04-03 15:50:13
Autor: Chris
Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna"!
yerine.ictimai@gmail.com nabazgrał(a):

[...]

Co to za model bo andek w standardzie ma regulację jasności ..

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-04-03 23:59:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna"!

"Chris" lhjoul$qva$1@node2.news.atman.pl

Co to za model bo andek w standardzie ma regulację jasności ..

Ale nie do zera. :)

Data: 2014-04-03 23:58:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna"!

<yerine.ictimai@gmail.com> e41c0349-0b76-4fe4-8547-c2b1ad440f11@googlegroups.com

|Więc ja mam inne zdanie na temat jasności.

: Ale problem w tym żebyś sobie MÓGŁ WYREGULOWAĆ!

Nie mogę -- gdy jest najjaśniej, to dla mnie jest nadal za ciemno.

: Jak ci za ciemno to sobie rozjaśnij,
: jak za jasno to przyciemnij - jasne? :)

Jasne, że jak jest za jasno, to można ściemnić. ;)
Co tu wyjaśniać? ;)

: Problem że tego przyciemniania to własnie się
: nie da BEZ FILTRÓW - a szkoda BATERII - jasne? :)

To też jasne, ale u mnie można ściemnić tak mocno, iż
najjaśniejsze partie są tak ciemne, że aż niewidoczne. :)

-=-

Dla mnie tablet jest potrzebny zazwyczaj tam,
gdzie jest dostęp do ,,ściany'' z gniazdkiem
elektrycznym.

Data: 2014-04-04 01:03:26
Autor: yerine.ictimai
Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna" !
Eneuel Leszek Ciszewski:
|To też jasne, ale u mnie można ściemnić tak mocno, iż
|najjaśniejsze partie są tak ciemne, że aż niewidoczne. :)

O, to coś dla mnie! Jaki to model?

Akurat najczęściej bawię się tabletem po ciemku, i wolę nie
 przeszkadzać innym co właśnie śpią...

-=-

|Dla mnie tablet jest potrzebny zazwyczaj tam,
|gdzie jest dostęp do ,,ściany'' z gniazdkiem
|elektrycznym. Żeby chociaż jakis PRZEDŁUŻACZ do ładowarki można dokupić!
Kabelek od zasilacza wydaje się zdecydowanie za krótki...

Poza tym pytanie jak długo wytrzyma gniazdko mikroUSB w urządzeniu
 jak ciągle kabelek szarpie na lewo i prawo...

Data: 2014-04-04 10:25:51
Autor: Chris
[...]

Sony, Samung, ipad nie ma z tym problemu ..

Żeby chociaż jakis PRZEDŁUŻACZ do ładowarki można dokupić!
Kabelek od zasilacza wydaje się zdecydowanie za krótki...

Jak USB to jest to zwykły kabel, można kupić wszędzie ..

Poza tym pytanie jak długo wytrzyma gniazdko mikroUSB w urządzeniu
 jak ciągle kabelek szarpie na lewo i prawo...

No-name od tygodnia do HGW kiedy ....

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-04-04 02:18:07
Autor: yerine.ictimai
Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna" !
 Chris:
|No-name od tygodnia do HGW kiedy .... Oj jak bardzo chcesz mnie zmusić do kupienia jakiegoś DROGIEGO badziewnia!
:P

Data: 2014-04-04 11:46:58
Autor: Chris
[...]

Mam z tym doświadczenie i widzę ile wraca tego właśnie na uszkodzone gniazda zasilania.

ps. W firmowym jeszcze się nie spotkałem z czymś takim jak podnięte gniazdo zasilania :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-04-04 23:39:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna"!

<yerine.ictimai@gmail.com> 351a25a3-26f6-4b1a-9012-629dc1557de2@googlegroups.com

: O, to coś dla mnie! Jaki to model?

  http://www.skapiec.pl/site/cat/20/comp/8429074
  Overmax Solution 10 II

Data: 2014-04-04 13:51:46
Autor: Trybun
W dniu 2014-03-22 16:05, yerine.ictimai@gmail.com pisze:
[...]

Czyli coś masz nie tak, mój tablet a`la 7" ekran pobiera  w najgorszym przypadku do 20 procent zasobów baterii. I też nie mam sposobu aby odpowiednie przyciemnić ekran, w nocy to wręcz oślepia, ale jak widać nie przekłada się to zbyt mocno na zużywanie baterii. Znacznie większe zapotrzebowanie na prąd ma np. obsługa karty GSM, i to zarówno w stanie używania jak i spoczynku...

Data: 2014-04-05 10:50:45
Autor: yerine.ictimai
Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna" !
Trybun:
> [...]
|używania jak i spoczynku... Podałbyś ile mA pobiera urządzenie podczas włączonego ekranu?

Odczyt jakiegoś Current Widget albo cos podobnego...

Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna"!