Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna"!

Data: 2014-03-23 19:47:03
Autor: J.F.
Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna"!
Dnia Sat, 22 Mar 2014 08:05:44 -0700 (PDT), yerine.ictimai@gmail.com
Obecnie "minimalna" jasność ekranu w tablecie "daje po oczach" aż boli (nie da się zmniejszyc jasności bardziej to najniższa wartość)

a zobacz te aplikacje (kilka ich tam)
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.phoeniix.backlight&hl=pl

ciekawe czy potrafia zejsc ponizej systemu.

Moze masz cos uszkodzone ... tylko w sofcie czy w sprzecie ...

J.

Data: 2014-03-26 03:14:16
Autor: yerine.ictimai
Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna" !
J.F
> [...]

|https://play.google.com/store/apps/details?id=com.phoeniix.backlight&hl=pl

|ciekawe czy potrafia zejsc ponizej systemu.

Sprawdzam własnie GravityBox [JB] (moduł do Xposed) i on ma rozbudowane funkcje
 przyciemniania, kiedy ustawiam slider w "settings" poniżej "20%" to informuje
 mnie że wartość znajduje się poniżej "HARDWARE MINIMUM" i informuje że ekran
 może nie zaświecić w ogóle i wtedy trzeba przytrzymać przez kilka sekund klawisz
 pogłaśniania (żeby przywrócić poprzednie usatwienie).
Jednak po ustawieniu np. 9% ekran świeci dalej ale z jasnością nadal niezmienioną
 względem "fabrycznego minimum". | Moze masz cos uszkodzone ... tylko w sofcie czy w sprzecie ... Wiesz, tableta mam od paru dni, dopiero rozpakowany (jako dodatek do abonamentu ;))
Poza tym ekran może świecić JAŚNIEJ! (Cholera wie po co?)  Regulacja działa, problem
 w tym, że "fabryczne minimum" zostało przewidziane do pracy chyba w pełnym słońcu  w południe na Saharze...

CZY TO MOŻLIWE, że istnieje jakieś "backlight HARDWARE MINIMUM" i nie ma
 możliwości ustawienia mniejszego prądu czy napięcia dla podświetlania ekranu? (To znaczy
 jak jakiś soft nawet ustawi poniżej tego minimum to wyświetlacz nie zaświeci
 w ogóle zamiast po prostu CIEMNIEJ?)
O co tu biega?

Aha, dodam, że wyświetlacz to IPS...

Data: 2014-03-27 00:37:33
Autor: J.F
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:01151806-0659-42af-8cc6-76a5309b7f20@googlegroups.com...
[...]

No przeciez musi tam byc jakis uklad sterowania jasnoscia podswietlenia, ma jakis zakres regulacji, ma przewidzianych iles krokow ... i nic wiecej.

J.

Data: 2014-04-02 12:37:27
Autor: yerine.ictimai
Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna" !
 J.F.:
|No przeciez musi tam byc jakis uklad sterowania jasnoscia
|podswietlenia, ma jakis zakres regulacji, ma przewidzianych iles
|krokow ... i nic wiecej. Więc wreszcie co z tego wynika - czy da się szeroko rozumianie softwareowo (a więc przede wszystkim w poprzez hackowanie/modowanie systemu i sterowników) zadać dowolnie niski poziom podświetlenia?

(Przypominam że mówimy o wyświetlaczach IPS)

Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna"!