Android a Facebook

Data: 2012-06-28 10:51:49
Autor: radekp@konto.pl
Android a Facebook
Jakim cudem aplikacje publikują coś na mojej tablicy? :)
Gdybym nie zalogował się w końcu, to nie wiedziałbym o tym...
Na fonie nie mam żadnego Facebook Mobile, na PC też.

A jednak Program TV i konkurs "Ty i Sync" jakoś mają zezwolenia.

Jak to kontrolować (a najlepiej wysłać w niebyt tą całą funkcjonalność).

PS. Wiem, że mogę usunąć konto na fejsie :).

Data: 2012-06-28 11:33:18
Autor: ToMasz
Android a Facebook
W dniu 28.06.2012 10:51, radekp@konto.pl pisze:

Jak to kontrolować (a najlepiej wysłać w niebyt tą całą funkcjonalność).
usunąć facebooka  z androida. zezwalać na komunikacje wifi/gsm tylko wybranym programom.
ToMasz
PS jaki to telefon?

Data: 2012-06-28 12:44:35
Autor: radekp@konto.pl
Android a Facebook
Thu, 28 Jun 2012 11:33:18 +0200, w <jsh81m$c9q$1@inews.gazeta.pl>, ToMasz
<twitek4@nospam.gazeta.pl> napisał(-a):

W dniu 28.06.2012 10:51, radekp@konto.pl pisze:

> Jak to kontrolować (a najlepiej wysłać w niebyt tą całą funkcjonalność).
usunąć facebooka  z androida.

"Na fonie nie mam żadnego Facebook Mobile".
Miałem, ale odinstalowałem.

zezwalać na komunikacje wifi/gsm tylko wybranym programom.

Stosuję, ale na programy online nie pomoże, ale nie chcę blokować, tylko usunąć
funkcjonalność.

ToMasz
PS jaki to telefon?

Blade.

Data: 2012-06-28 12:17:03
Autor: z
[OT] Facebook jak to wyłączyć
W dniu 2012-06-28 10:51, radekp@konto.pl pisze:

Jak to kontrolować (a najlepiej wysłać w niebyt tą całą funkcjonalność).

PS. Wiem, że mogę usunąć konto na fejsie :).

Ja tam się nie znam bo nigdy nie widziałem powodu "fejsowania" ale słyszałem że to już jest nie trendy :-)
Czy istnieje jakiś "kill fejs" który za jednym zamachem powyłącza w przeglądarkach internetowych te durne wyskakujące fejsowskie zakładki?
ABP w Chrome np. można każdą pojedynczo.

Data: 2012-06-28 12:24:40
Autor: Jasio
[OT] Facebook jak to wyłączyć
W dniu 2012-06-28 12:17, z pisze:
[...]

abp:subscribe?location=https%3A%2F%2Fadversity.googlecode.com%2Fhg%2FAntisocial.txt&title=Antisocial

Data: 2012-07-02 06:48:33
Autor: J.F.
[OT] Facebook jak to wyłączyć
Dnia Thu, 28 Jun 2012 12:24:40 +0200, Jasio napisał(a):
[...]

A na komorkach to dziala ?

J.

Data: 2012-06-28 12:26:59
Autor: J.F
Android a Facebook
Użytkownik  napisał w wiadomości grup
[...]

A jestes pewien ze to przez Ciebie ? Moze zaplacili to maja prawo ? :-)

J.

Data: 2012-07-01 09:52:25
Autor: Pszemol
Android a Facebook
<radekp@konto.pl> wrote in message news:pk6ou7pugje7pae52h2gmgks0r60leib6h4ax.com...
[...]

Może powinieneś odwiedzić te serwisy na ich własnych stronach
www, zalogować się do nich (pewnie kontem facebook) i sprawdzić
w ustawieniach swojego konta na tych serwisach co mają robić
a czego im nie wolno. Nie znam tych konkretnych serwisów ale
ja bym tak tego szukał rozwiązania gdyby mnie sprawa dotyczyła.

Android a Facebook