Android a Facebook

Data: 2012-06-28 11:33:18
Autor: ToMasz
Android a Facebook
W dniu 28.06.2012 10:51, radekp@konto.pl pisze:

Jak to kontrolować (a najlepiej wysłać w niebyt tą całą funkcjonalność).
usunąć facebooka  z androida. zezwalać na komunikacje wifi/gsm tylko wybranym programom.
ToMasz
PS jaki to telefon?

Data: 2012-06-28 12:44:35
Autor: radekp@konto.pl
Android a Facebook
Thu, 28 Jun 2012 11:33:18 +0200, w <jsh81m$c9q$1@inews.gazeta.pl>, ToMasz
<twitek4@nospam.gazeta.pl> napisał(-a):

W dniu 28.06.2012 10:51, radekp@konto.pl pisze:

> Jak to kontrolować (a najlepiej wysłać w niebyt tą całą funkcjonalność).
usunąć facebooka  z androida.

"Na fonie nie mam żadnego Facebook Mobile".
Miałem, ale odinstalowałem.

zezwalać na komunikacje wifi/gsm tylko wybranym programom.

Stosuję, ale na programy online nie pomoże, ale nie chcę blokować, tylko usunąć
funkcjonalność.

ToMasz
PS jaki to telefon?

Blade.