Android a Facebook

Data: 2012-07-01 09:52:25
Autor: Pszemol
Android a Facebook
<radekp@konto.pl> wrote in message news:pk6ou7pugje7pae52h2gmgks0r60leib6h4ax.com...
Jakim cudem aplikacje publikują coś na mojej tablicy? :)
Gdybym nie zalogował się w końcu, to nie wiedziałbym o tym...
Na fonie nie mam żadnego Facebook Mobile, na PC też.

A jednak Program TV i konkurs "Ty i Sync" jakoś mają zezwolenia.

Jak to kontrolować (a najlepiej wysłać w niebyt tą całą funkcjonalność).

Może powinieneś odwiedzić te serwisy na ich własnych stronach
www, zalogować się do nich (pewnie kontem facebook) i sprawdzić
w ustawieniach swojego konta na tych serwisach co mają robić
a czego im nie wolno. Nie znam tych konkretnych serwisów ale
ja bym tak tego szukał rozwiązania gdyby mnie sprawa dotyczyła.

Android a Facebook