Android - backup aplikacji WRAZ Z DANYMI bez roota

Data: 2011-02-06 15:20:49
Autor: Konop
Android - backup aplikacji WRAZ Z DANYMI bez roota
Witam

Jestem nowym posiadaczem LG GT540 i nowym użytkownikiem Androida. Telefon z salonu +.
Pytanie - czy istnieje jakikolwiek sposób na to, żeby zrobić backup aplikacji WRAZ Z ICH DANYMI nie posiadając ROOTa (który może spowodować utratę gwarancji)? Chodzi o to, że robie Backup, później np. aktualizację softu czy coś, daję Recovery i mam aplikacje (mogę je instalować pojedynczo), no ale takie, jak były! Czyli mam zakładki w Operze, mam zaliczone poziomy w Angry Birds ;) itp...
Bawiłem się Astro - ale on tej funkcji nie ma. Czytałem, że "my backup" to potrafi, ale też wymaga roota, podobnie jak Titan Backup...
Stąd moje pytanie, czy w ogóle jest możliwe (teoretycznie) zrobienie backupu tych danych??

Przeglądając fora dostaję 1000 różnych odpowiedzi, ale nic konkretnego. Większość pisze, jak zrobić backup z wykorzystaniem Roota, gdzie indziej piszą, że root nie powinien powodować utraty gwarancji, ja jednak mam w karcie zapisane:
"Klient traci wszelkie prawa wynikające z gwarancji w przypadku stwierdzenia: dokonywania nieautoryzowanych napraw, zmian oprogramowania (...)" - wolę nie ryzykować :/...

  Konop

Data: 2011-02-06 15:41:37
Autor: m4rkiz
Użytkownik "Konop" <konoppo@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iimann$mdl$1@inews.gazeta.pl...
[...]

nie sadze zeby rootowanie pod to podchodzilo, to raczej o flashowaniu
jakimis innymi softami jak cyanogen itd. - tak samo jak z hackiem w nokii
hacka mozna, zmiany product code juz nie

podstawowe pytanie - czy mozesz sobie wgrac jeszcze raz obecna wersje
softu? jezeli tak to mozesz spokojnie rootowac a w razie problemow
przywracasz telefon do stanu w ktorym wyjales go z pudelka

co do backupu - nie bawilem sie jeszcze zbyt dlugo, ale wydaje mi sie
ze backup ustawien bez roota raczej nie ma szans na powodzenie

Android - backup aplikacji WRAZ Z DANYMI bez roota