Android - darmowa nawigacja offline

1 Data: Listopad 01 2010 20:25:58
Autor: raviz
Android - darmowa nawigacja offline
Witam,
Nokia tak rozpuscila darmowa nawigacja, ze przy przesiadce na Androida
rowniez tego bym oczekiwal ;]
Nawigacja online odpada; czy ktos z Was szukal sprawnej darmowej nawigacji offline? Znalazlem cos takiego: http://www.mapdroyd.com/map-android-more Testowaliscie?
Pozdrawiam......Rafal

2 Data: Listopad 01 2010 21:23:08
Autor: Maciej Muran
Re: Android - darmowa nawigacja offline
Uzytkownik "raviz" <ravizusunto@vp.pl> napisal
Nokia tak rozpuscila darmowa nawigacja, ze przy przesiadce na Androida
rowniez tego bym oczekiwal ;]

No przeciez jest nawigacja od Google. A ze nie dziala w Polsce to zupelnie inna kwestia.

Nawigacja online odpada;

Tak lubisz czekac na zlapanie fixa? ;)

czy ktos z Was szukal sprawnej darmowej nawigacji offline?

Niedawno byl tutaj watek, w którym jeden z grupowiczów podal nazwy conajmniej pieciu aplikacji.

BTW to na pudelkach (a moze tylko w instrukcji) z urzadzeniami opartymi o Android producenci pisza "bez pakietu internetowego to nie ma sensu".

Maciek.

3 Data: Listopad 01 2010 22:12:58
Autor: raviz
On 2010-11-01 21:23, Maciej Muran wrote:
[...]

Jak dla mnie wazna bylaby Polska i Niemcy.

Nawigacja online odpada;

Tak lubisz czekac na zlapanie fixa? ;)

Nie mialem na mysli lapania fixa tylko pobieranie map itd.
Mam nadzieje, ze jednak taki HTC Desire ma lepszego GPSa od Nokii 5800,
zreszta recenzje zdaja sie to potwierdzac.
Pozdrawiam

4 Data: Listopad 01 2010 22:14:34
Autor: raviz
Re: Android - darmowa nawigacja offline
Uparlem sie na darmowa bo zbyt rzadko korzystam z nawigacji aby placic za soft i pozniejsze aktualizacje. Nokia kupila mnie wlasnie nawigacja,
inaczej nie wchodzilbym w ten system.

5 Data: Listopad 02 2010 01:20:22
Autor: Mackenzi
On 1 Lis, 23:14, raviz <ravizusu...@vp.pl> wrote:
Uparlem sie na darmowa bo zbyt rzadko korzystam z nawigacji aby placic
za soft i pozniejsze aktualizacje. Nokia kupila mnie wlasnie nawigacja,
inaczej nie wchodzilbym w ten system.

Jeżeli polska i niemcy to UE więc czy faktycznie transmisja pakietowa
to aż taki wydatek? Popatrz sobie naviexperta, ceny nie są zaporowe,
pakietów też tak strasznie Ci nie nawali a jak jedziesz za granice to
możesz wykupić sobie usługę na jakiś którki okres (np. miesiąc) za
śmieszne pieniądze.
http://www.naviexpert.pl/kup/cennik-on-line.html
No chyba, że wydatek 30zł + np. transmisja jakieś 40, 50zł to tak
strasznie zaporowa cena dla Ciebie...?

6 Data: Listopad 02 2010 11:51:52
Autor: raviz
[...]

Dzieki za praktyczna wskazowke. Co do moich kryteriow - zalezy mi na powyzszych warunkach m.in. ze wzgledu na to, ze nie zawsze moge przewidziec kiedy bedzie potrzebna nawigacja. Czasem gdy jestem w centrum i potrzebuje szybko dojechac do ulicy, o ktorej nigdy nie slyszalem to wtedy nawigacja pracujaca w okreslonym przeze mnie schemacie sprawdza sie bardzo dobrze.
Podsumowujac, potrzebuje nawigacji zawsze przy sobie, gotowej do uzycia
choc uzywana bedzie rzadko i trudnym do przewidzenia momencie.
Pozdrawiam

7 Data: Listopad 02 2010 12:10:06
Autor: grin

Użytkownik "raviz" <ravizusunto@vp.pl> napisał w wiadomości news:iaoqg9$tke$1news.onet.pl...
Podsumowujac, potrzebuje nawigacji zawsze przy sobie, gotowej do uzycia
choc uzywana bedzie rzadko i trudnym do przewidzenia momencie.

To wg mnie naviexpert sprawdzi się najlepiej, najtaniej. Mam, używam, jest wystarczający i lepszy od tanich nawigacji. Z pirackimi automatami nie będę porównywał.
Opłaty za transmisję danych ? Chyba wszyscy komorkowcy ( a przynajmniej wszyscy, ktorych używam) dają drobny pakiet (50MB) do abonamentu za darmo lub prawie darmo. Na naviexpert wystarczy.
Dobre mapy, to świeże mapy. Sprzęt nawigatora obecnie już  ma znaczenie drugoplanowe.

8 Data: Listopad 02 2010 12:27:34
Autor: Maciej Muran
Re: Android - darmowa nawigacja offline
Użytkownik "grin" <sp@am.er> napisał

Dobre mapy, to świeże mapy.

To ja dorzucę jeszcze Community Traffic - od jakiegoś czasu działa skutecznie na warszawskie korki. W trasie (choć rzadko wyjeżdżam gdzieś dalej) również. No i odpada pokusa przerobienia płatnej aplikacji na darmową ;)

M.

9 Data: Listopad 03 2010 01:13:26
Autor: Mackenzi
On 2 Lis, 12:27, "Maciej Muran" <mmu...@gmail.com> wrote:
U ytkownik "grin" <s...@am.er> napisa

> Dobre mapy, to wie e mapy.

To ja dorzuc jeszcze Community Traffic - od jakiego czasu dzia a
skutecznie na warszawskie korki. W trasie (cho rzadko wyje d am
gdzie dalej) r wnie . No i odpada pokusa przerobienia p atnej
aplikacji na darmow ;)

M.

To fakt Community Traffic sprawdza się. Ja akurat śmigam sporo (60 -
70tyś. rocznie) więc miałem okazję testować na wszelkie możliwe
sposoby. Czasami prowadzi mnie po dużych miastach takimi drogami, że w
życiu nie wpadł bym na pomysł, że tak można pojechać i faktycznie
znacznie skraca czas przejazdu...

Klasyczny przykład... Jechałem z Buska Zdroju do Krakowa (cel 29
Listopada - wylot na Kielce). AutoMapa chciała mnie prowadzić o 17
(jeszcze szczyt) przez środek miasta a NE jakoś tak bokiem, bokiem,
nawet przez jakieś okoliczne wioski ale... jakieś 45 minut (patrząc na
czasy dojazdu do celu AM) wywaliłem i byłem znacznie wcześniej.

Osobiście jestem zadowolony i polecam...

Maciek

10 Data: Listopad 02 2010 02:18:51
Autor: Janeo
On 1 Lis, 21:23, "Maciej Muran" <mmu...@gmail.com> wrote:
No przeciez jest nawigacja od Google. A ze nie dziala w Polsce to
zupelnie inna kwestia.
Dlaczego?
Napisane: "Maps on Android - Unplugged", "Available Offline Maps (w
tym PL). Jak offline, to offline.

11 Data: Listopad 01 2010 21:41:35
Autor: VSS
raviz wrote:
[...]

igo

--
VSS
http://vss.pl

12 Data: Listopad 01 2010 20:44:09
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 1 Nov 2010 21:41:35 +0100, VSS napisał(a):

raviz wrote:
[...]

o.. dają już za darmo? Od kiedy???

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

Android - darmowa nawigacja offline