Android - darmowa nawigacja offline

Data: 2010-11-01 20:25:58
Autor: raviz
Android - darmowa nawigacja offline
Witam,
Nokia tak rozpuscila darmowa nawigacja, ze przy przesiadce na Androida
rowniez tego bym oczekiwal ;]
Nawigacja online odpada; czy ktos z Was szukal sprawnej darmowej nawigacji offline? Znalazlem cos takiego: http://www.mapdroyd.com/map-android-more Testowaliscie?
Pozdrawiam......Rafal

Data: 2010-11-01 21:23:08
Autor: Maciej Muran
Android - darmowa nawigacja offline
Uzytkownik "raviz" <ravizusunto@vp.pl> napisal
Nokia tak rozpuscila darmowa nawigacja, ze przy przesiadce na Androida
rowniez tego bym oczekiwal ;]

No przeciez jest nawigacja od Google. A ze nie dziala w Polsce to zupelnie inna kwestia.

Nawigacja online odpada;

Tak lubisz czekac na zlapanie fixa? ;)

czy ktos z Was szukal sprawnej darmowej nawigacji offline?

Niedawno byl tutaj watek, w którym jeden z grupowiczów podal nazwy conajmniej pieciu aplikacji.

BTW to na pudelkach (a moze tylko w instrukcji) z urzadzeniami opartymi o Android producenci pisza "bez pakietu internetowego to nie ma sensu".

Maciek.

Data: 2010-11-01 22:12:58
Autor: raviz
On 2010-11-01 21:23, Maciej Muran wrote:
[...]

Jak dla mnie wazna bylaby Polska i Niemcy.

Nawigacja online odpada;

Tak lubisz czekac na zlapanie fixa? ;)

Nie mialem na mysli lapania fixa tylko pobieranie map itd.
Mam nadzieje, ze jednak taki HTC Desire ma lepszego GPSa od Nokii 5800,
zreszta recenzje zdaja sie to potwierdzac.
Pozdrawiam

Data: 2010-11-01 22:14:34
Autor: raviz
Android - darmowa nawigacja offline
Uparlem sie na darmowa bo zbyt rzadko korzystam z nawigacji aby placic za soft i pozniejsze aktualizacje. Nokia kupila mnie wlasnie nawigacja,
inaczej nie wchodzilbym w ten system.

Data: 2010-11-02 01:20:22
Autor: Mackenzi
On 1 Lis, 23:14, raviz <ravizusu...@vp.pl> wrote:
Uparlem sie na darmowa bo zbyt rzadko korzystam z nawigacji aby placic
za soft i pozniejsze aktualizacje. Nokia kupila mnie wlasnie nawigacja,
inaczej nie wchodzilbym w ten system.

Jeżeli polska i niemcy to UE więc czy faktycznie transmisja pakietowa
to aż taki wydatek? Popatrz sobie naviexperta, ceny nie są zaporowe,
pakietów też tak strasznie Ci nie nawali a jak jedziesz za granice to
możesz wykupić sobie usługę na jakiś którki okres (np. miesiąc) za
śmieszne pieniądze.
http://www.naviexpert.pl/kup/cennik-on-line.html
No chyba, że wydatek 30zł + np. transmisja jakieś 40, 50zł to tak
strasznie zaporowa cena dla Ciebie...?

Data: 2010-11-02 11:51:52
Autor: raviz
[...]

Dzieki za praktyczna wskazowke. Co do moich kryteriow - zalezy mi na powyzszych warunkach m.in. ze wzgledu na to, ze nie zawsze moge przewidziec kiedy bedzie potrzebna nawigacja. Czasem gdy jestem w centrum i potrzebuje szybko dojechac do ulicy, o ktorej nigdy nie slyszalem to wtedy nawigacja pracujaca w okreslonym przeze mnie schemacie sprawdza sie bardzo dobrze.
Podsumowujac, potrzebuje nawigacji zawsze przy sobie, gotowej do uzycia
choc uzywana bedzie rzadko i trudnym do przewidzenia momencie.
Pozdrawiam

Data: 2010-11-02 12:10:06
Autor: grin

Użytkownik "raviz" <ravizusunto@vp.pl> napisał w wiadomości news:iaoqg9$tke$1news.onet.pl...
Podsumowujac, potrzebuje nawigacji zawsze przy sobie, gotowej do uzycia
choc uzywana bedzie rzadko i trudnym do przewidzenia momencie.

To wg mnie naviexpert sprawdzi się najlepiej, najtaniej. Mam, używam, jest wystarczający i lepszy od tanich nawigacji. Z pirackimi automatami nie będę porównywał.
Opłaty za transmisję danych ? Chyba wszyscy komorkowcy ( a przynajmniej wszyscy, ktorych używam) dają drobny pakiet (50MB) do abonamentu za darmo lub prawie darmo. Na naviexpert wystarczy.
Dobre mapy, to świeże mapy. Sprzęt nawigatora obecnie już  ma znaczenie drugoplanowe.

Data: 2010-11-02 12:27:34
Autor: Maciej Muran
Android - darmowa nawigacja offline
Użytkownik "grin" <sp@am.er> napisał

Dobre mapy, to świeże mapy.

To ja dorzucę jeszcze Community Traffic - od jakiegoś czasu działa skutecznie na warszawskie korki. W trasie (choć rzadko wyjeżdżam gdzieś dalej) również. No i odpada pokusa przerobienia płatnej aplikacji na darmową ;)

M.

Data: 2010-11-03 01:13:26
Autor: Mackenzi
On 2 Lis, 12:27, "Maciej Muran" <mmu...@gmail.com> wrote:
U ytkownik "grin" <s...@am.er> napisa

> Dobre mapy, to wie e mapy.

To ja dorzuc jeszcze Community Traffic - od jakiego czasu dzia a
skutecznie na warszawskie korki. W trasie (cho rzadko wyje d am
gdzie dalej) r wnie . No i odpada pokusa przerobienia p atnej
aplikacji na darmow ;)

M.

To fakt Community Traffic sprawdza się. Ja akurat śmigam sporo (60 -
70tyś. rocznie) więc miałem okazję testować na wszelkie możliwe
sposoby. Czasami prowadzi mnie po dużych miastach takimi drogami, że w
życiu nie wpadł bym na pomysł, że tak można pojechać i faktycznie
znacznie skraca czas przejazdu...

Klasyczny przykład... Jechałem z Buska Zdroju do Krakowa (cel 29
Listopada - wylot na Kielce). AutoMapa chciała mnie prowadzić o 17
(jeszcze szczyt) przez środek miasta a NE jakoś tak bokiem, bokiem,
nawet przez jakieś okoliczne wioski ale... jakieś 45 minut (patrząc na
czasy dojazdu do celu AM) wywaliłem i byłem znacznie wcześniej.

Osobiście jestem zadowolony i polecam...

Maciek

Data: 2010-11-02 02:18:51
Autor: Janeo
On 1 Lis, 21:23, "Maciej Muran" <mmu...@gmail.com> wrote:
No przeciez jest nawigacja od Google. A ze nie dziala w Polsce to
zupelnie inna kwestia.
Dlaczego?
Napisane: "Maps on Android - Unplugged", "Available Offline Maps (w
tym PL). Jak offline, to offline.

Data: 2010-11-01 21:41:35
Autor: VSS
raviz wrote:
[...]

igo

--
VSS
http://vss.pl

Data: 2010-11-01 20:44:09
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 1 Nov 2010 21:41:35 +0100, VSS napisał(a):

raviz wrote:
[...]

o.. dają już za darmo? Od kiedy???

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

Android - darmowa nawigacja offline