Android, dzwonki, problem

Data: 2012-11-11 19:17:09
Autor: frank drebin
Android, dzwonki, problem
Pomóżcie bo mi już ręce opadaj±.

Mam sobie SE Xperia Arc S.
Telefon bardzo fajny ale jedna rzecz mnie w nim wk...wia niemożebnie.
Otóż z jakich¶ nieznanych mi powodów telefon czasami nie dzwoni przypisanymi do kontaktów dzwonkami tylko odpala domy¶lny dzwonek.
Zmieniałem romy, zmienialem kernele i nic.
Wrzuciłem nawet przekonwertowane do .ogg dzwonki do systemowego folderu (mam roota) i nadałem takie same uprawnienia jakie maj± systemowe dzwonki i nic nie pomaga. System widzi te dzwonki i je przypisuje ale raz na jaki¶ czas telefon odpala dzwonek domy¶lny.
O co tu chodzi?

--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2012-11-11 19:46:29
Autor: atm
Android, dzwonki, problem
On 2012-11-11 19:17, frank drebin wrote:
[...]

Jesli masz telefon podpiety do komputera wraz z dostepem do karty a ktos zadzwoni w tym momencie to dzwonek wroci do domyslnego dzwieku.
Fajny ficzer, co? ;]

Data: 2012-11-11 20:41:30
Autor: frank drebin
Android, dzwonki, problem
Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k7orq7$ii5$1node2.news.atman.pl...
On 2012-11-11 19:17, frank drebin wrote:
[...]

tak tak, wiem o tym ale mi chodzi o ten szczególny moment, kiedy telefon NIE JEST PODPIĘTY :(

--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2012-11-11 20:48:52
Autor: atm
Android, dzwonki, problem

tak tak, wiem o tym ale mi chodzi o ten szczególny moment, kiedy telefon
NIE JEST PODPIĘTY :(

W takim razie zapewne uzywales tez roznych programow do wskazywania wybranego dzwonka?
Od dluzszego czasu korzystam z Rings Extended i zlego slowa o tej aplikacji nie moge powiedziec. Malo prawdopodobne ale moze cos pomoze w Twoim przypadku...
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.angryredplanet.android.rings_extended&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5hbmdyeXJlZHBsYW5ldC5hbmRyb2lkLnJpbmdzX2V4dGVuZGVkIl0.

Data: 2012-11-11 21:45:03
Autor: frank drebin
Android, dzwonki, problem
Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k7ovf7$dji$1node1.news.atman.pl...
[...]

ale systemowy selektor dĽwięku widzi owe dzwonki i po wskazaniu odtwarza je prawidłowo. Tak samo jest z dzwonieniem, 9 razy na 10 jest jak być powinno. No ale ten jeden raz na dziesięć nie bangla
..
--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2012-11-11 20:53:21
Autor: K
Android, dzwonki, problem
W dniu 11.11.2012 19:17, frank drebin pisze:
[...]

to samo dzieje sie w neo v, chociaz bardzo bardzo rzadko.

Data: 2012-11-11 21:48:54
Autor: frank drebin
Android, dzwonki, problem
Użytkownik "K" <a@b.c> napisał w wiadomo¶ci news:k7ovnf$e6p$1node1.news.atman.pl...
[...]

o tym problemie czytałem kilka razy w necie, ale to chyba tylko kilka(na¶cie) przypadków.
My¶lałem, że może jest to problem komunikacji telefonu z kart± pamięci (mimo że mam class 10) i dlatego wrzuciłem je na pamięć wewnętrzn±. Ale problem jest nadal.

--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2012-11-13 16:56:25
Autor: K
Android, dzwonki, problem
W dniu 11.11.2012 21:48, frank drebin pisze:
[...]

mialem to na dolaczonej karcie (chyba class 4) i mialem to tez na dokupionej class10. malo tego ostatnio mialem cos takiego, ze nagle telefon bez powodu zaczal dzwonic/odgrywac ten standardowy dzwiek bez powodu. nie dalo sie tego w zaden sposob zatrzymac/wylaczyc, dopiero wylaczenie telefonu pomoglo :)

Data: 2012-11-13 18:21:48
Autor: Pszemol
Android, dzwonki, problem
Użytkownik "K" <a@b.c> napisał w wiadomości
W dniu 11.11.2012 19:17, frank drebin pisze:
Pomóżcie bo mi już ręce opadają.
Mam sobie SE Xperia Arc S.
Telefon bardzo fajny ale jedna rzecz mnie w nim wk...wia niemoĹĽebnie.
Otóż z jakichś nieznanych mi powodów telefon czasami nie dzwoni
przypisanymi do kontaktów dzwonkami tylko odpala domyślny dzwonek.
Zmieniałem romy, zmienialem kernele i nic.
Wrzuciłem nawet przekonwertowane do .ogg dzwonki do systemowego folderu
(mam roota) i nadałem takie same uprawnienia jakie mają systemowe
dzwonki i nic nie pomaga. System widzi te dzwonki i je przypisuje ale
raz na jakiś czas telefon odpala dzwonek domyślny.
O co tu chodzi?
to samo dzieje sie w neo v, chociaz bardzo bardzo rzadko.

o tym problemie czytałem kilka razy w necie, ale to chyba tylko
kilka(naście) przypadków.
Myślałem, że może jest to problem komunikacji telefonu z kartą pamięci
(mimo że mam class 10) i dlatego wrzuciłem je na pamięć wewnętrzną. Ale
[...]

Gdybyscie mieli telefon od dobrego producenta to taki bug zostałby szybko
naprawiony i nowy iOS wypuszczony :) Ale macie kiepskiego i musicie nauczyć
się z tym bugiem żyć :) nie martw się, przyzwyczaisz się ;)

Data: 2012-11-13 18:45:18
Autor: W
Android, dzwonki, problem
Pszemol wystukał, co następuje:

[...]

to mapy już zostały poprawione czy raczej Apple szykuje pozew przeciwko ostatniemu kataklizmowi, który nawiedził NYC że bezczelnie splagiatował ich mapy? ;-p

Data: 2012-11-13 19:30:14
Autor: J.F
Android, dzwonki, problem
UĹĽytkownik "Pszemol"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
Gdybyscie mieli telefon od dobrego producenta to taki bug zostałby szybko
naprawiony i nowy iOS wypuszczony :) Ale macie kiepskiego i musicie nauczyć
się z tym bugiem żyć :) nie martw się, przyzwyczaisz się ;)

Mowisz ?
To gdzie jest lista upgradow ios i poprawionych bledow ?

Uprzedzam ze oczywiscie skrytykuje za wielka ilosc bledow, jesli to zobacze  :-)

J.

Data: 2012-11-14 04:52:48
Autor: Pszemol
Android, dzwonki, problem
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Na stronie apple.com jest zestawie zmian i poprawek w ostatniej
wypuszczonej.
Jest też pełna lista ładnie zebrana na wikipedii pod hasłem iOS.

Uprzedzam ze oczywiscie skrytykuje za wielka ilosc bledow, jesli to zobacze  :-)

Błędów nie robi tylko ten co nic nie robi!

Data: 2012-11-15 20:05:34
Autor: K
Android, dzwonki, problem
W dniu 13.11.2012 19:21, Pszemol pisze:

Gdybyscie mieli telefon od dobrego producenta to taki bug zostałby szybko
naprawiony i nowy iOS wypuszczony :) Ale macie kiepskiego i musicie nauczyć
się z tym bugiem żyć :) nie martw się, przyzwyczaisz się ;)

a pupa cie nie boli?

Data: 2012-11-12 10:16:24
Autor: atm
Android, dzwonki, problem
  System widzi te dzwonki i je przypisuje ale
raz na jaki¶ czas telefon odpala dzwonek domy¶lny.
O co tu chodzi?

Moze cos z radzieckich rozwiazan: po prostu podmien dzwonek domyslny na ten, ktory chcesz miec.

Data: 2012-11-12 11:49:28
Autor: frank drebin
Android, dzwonki, problem
Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k7qepb$qv4$1node1.news.atman.pl...
[...]

nie łapiesz o co mi chodzi.
Generalnie jestem człowiekiem, który nie goni do telefonu na każdy dzwonek (chyba że mam fon w kieszeni).
Ale jest kilka osób dla mnie ważnych i te osoby (4 sztuki) maj± przypisane inne dzwonki, po to, żebym ich nie ignorował kiedy nie mam ochoty odbierać a cała masa innych kontaktów ma dzwonek domy¶lny.
Jak pisałem, system działa ale na 90%

--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2012-11-12 11:56:26
Autor: J.F
Android, dzwonki, problem
Użytkownik "frank drebin"  napisał w wiadomo¶ci
Jak pisałem, system działa ale na 90%

A patrzyles na rejestr polaczen przychodzacych ?
Moze to jakis numer z numeracja - raz 486xxx,  raz 6xxx, raz 06xxx, raz 00486xxx.

Przy czym sam telefon moze patrzec na koncowke i w rejestrze dobrze identyfikowac.

J.

Data: 2012-11-12 17:08:02
Autor: frank drebin
Android, dzwonki, problem
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:50a0d5dc$0$1297$65785112news.neostrada.pl...
[...]

te numery to żona, dzieciaki, brat, ojciec i matka. Numery te same i poprawnie zapisane +48xxx, wpisy w telefonie się nie dubluj± i kontakty wy¶wietlaj± się prawidłowo. Problem dotyczy każdego z wyżej wymienionych przeze mnie.
Dzi¶ rano dzwoni do mnie brat i poszedł dzwonek systemowy domy¶lny. Za 3 minuty dzwoni ponownie i już poszedł dzwonek przypisany. Aż mi się ci¶nienie podniosło.

--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2012-11-12 17:10:06
Autor: atm
Android, dzwonki, problem

[...]

probowales wykasowac plik dzwonka domyslnego?

Data: 2012-11-12 17:21:38
Autor: frank drebin
Android, dzwonki, problem
Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k7r711$jrc$1node1.news.atman.pl...
[...]

nie ale co to może dać? Ten dzwonek systemowy domy¶lny to także dzwonek przekonwertowany przeze mnie do .ogg i wrzucony na internal do tego samego folderu czyli system/media/ringtones.

--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2012-11-12 17:23:32
Autor: atm
Android, dzwonki, problem

[...]

Wiesz, problem jest na tyle nietypowy, ze czasem takie dziwaczne rozwiazanie moze sie sprawdzic.

Data: 2012-11-12 19:54:44
Autor: ZBK
Android, dzwonki, problem
W dniu 2012-11-12 17:21, frank drebin pisze:
Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
te numery to ĹĽona, dzieciaki, brat, ojciec i matka. Numery te same i
poprawnie zapisane +48xxx, wpisy w telefonie siÄ™ nie dublujÄ… i kontakty
wyświetlają się prawidłowo. Problem dotyczy każdego z wyżej wymienionych
przeze mnie.
Dziś rano dzwoni do mnie brat i poszedł dzwonek systemowy domyślny. Za 3
minuty dzwoni ponownie i już poszedł dzwonek przypisany. Aż mi się
ciśnienie podniosło.
probowales wykasowac plik dzwonka domyslnego?

nie ale co to może dać? Ten dzwonek systemowy domyślny to także dzwonek
przekonwertowany przeze mnie do .ogg i wrzucony na internal do tego samego
folderu czyli system/media/ringtones.

Dlaczego .ogg, a nie mp3?

Data: 2012-11-12 21:02:38
Autor: frank drebin
Android, dzwonki, problem
Użytkownik "ZBK" <zbk@wp.pl> napisał w wiadomości news:k7rgmj$u0b$1node1.news.atman.pl...
[...]
domyślny. Za 3 minuty dzwoni ponownie i już poszedł dzwonek
przypisany. Aż mi się ciśnienie podniosło.
[...]

jak wrzuciłem mp3 to fon nie widział ich w systemowych dzwonkach. Dopiero jako .ogg (tak jak systemowe) pliki były widzialne
..

Data: 2012-11-12 21:31:39
Autor: ZBK
Android, dzwonki, problem
W dniu 2012-11-12 21:02, frank drebin pisze:
[...]

Ja mam te, które uzywam w telefonie i dodatkowo na karcie pamięci (żeby mieć w razie czego). Używam dzwonków mp3.
Przeczytaj instrukcję do swojego telefonu, może czegoś więcej się dowiesz?

zbk

Data: 2012-11-13 01:47:11
Autor: Animka
Android, dzwonki, problem
[...]

A jak wskażesz jakieś mp3 z karty pamięci to co? Nie przypisują si do konkretnej osoby? U mnie działa.

--
animka

Data: 2012-11-13 22:08:42
Autor: frank drebin
Android, dzwonki, problem
Użytkownik "Animka" <animka.to.nie..ja@wp.pl> napisał w wiadomości news:k7tfb9$rlp$1node1.news.atman.pl...
[...]

powtĂłrzÄ™ kolejny raz.
Działa ale 8-9 razy na 10. Jak każde pozostałe rozwiązanie.

Data: 2012-11-12 19:51:53
Autor: ZBK
Android, dzwonki, problem
W dniu 2012-11-12 17:08, frank drebin pisze:
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
UĹĽytkownik "frank drebin"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

W takim razie zamiast ustalania dzwonków wybierz dla każdego ważnego kontaktu obrazek, np. kwiaty, zwierzęta czy zdjęcia tych osób. Jak ktoś zadzwoni to nawet mało widząca osoba po wyświetlanym obrazku wie kto dzwoni i nie musi wysilać wzroku, żeby przeczytać kto dzwoni. Jak dzwoni niechciana osoba to po prostu nie odbieraj i już.
Jak nie masz obrazków w telefonie to sobie skompletuj jakieś i zapisz np. na karcie pamięci czy w telefonie, a potem przypisz wybrany obrazek do jakiegoś kontaktu...i tak po kolei dla każdego kontaktu.

Data: 2012-11-12 21:06:17
Autor: frank drebin
Android, dzwonki, problem
Użytkownik "ZBK" <zbk@wp.pl> napisał w wiadomości news:k7rgmi$1tq$1node2.news.atman.pl...
[...]

ale ja nie potrzebuję obrazków bo wzrok mam dobry. Dodatkowo, w domu telefon przez większość czasu leży na półce w innym pokoju. No i to rozwiązanie nie wyjaśnia dlaczego tak się dzieje.

Data: 2012-11-13 01:48:30
Autor: Animka
Android, dzwonki, problem
W dniu 2012-11-12 21:06, frank drebin pisze:
[...]
W takim razie zamiast ustalania dzwonkĂłw wybierz dla kaĹĽdego waĹĽnego
kontaktu obrazek, np. kwiaty, zwierzęta czy zdjęcia tych osób. Jak ktoś
zadzwoni to nawet mało widząca osoba po wyświetlanym obrazku wie kto
dzwoni i nie musi wysilać wzroku, żeby przeczytać kto dzwoni. Jak dzwoni
niechciana osoba to po prostu nie odbieraj i juĹĽ.
Jak nie masz obrazkĂłw w telefonie to sobie skompletuj jakieĹ› i zapisz np.
na karcie pamięci czy w telefonie, a potem przypisz wybrany obrazek do
jakiegoĹ› kontaktu...i tak po kolei dla kaĹĽdego kontaktu.

ale ja nie potrzebujÄ™ obrazkĂłw bo wzrok mam dobry. Dodatkowo, w domu telefon
przez większość czasu leży na półce w innym pokoju. No i to rozwiązanie nie
wyjaśnia dlaczego tak się dzieje.

To wsadĹş te osoby niechciane do blokowanych.

--
animka

Data: 2012-11-13 22:13:06
Autor: frank drebin
Android, dzwonki, problem
Użytkownik "Animka" <animka.to.nie..ja@wp.pl> napisał w wiadomości news:k7tfb9$rlq$1node1.news.atman.pl...
[...]
wybrany obrazek do jakiegoĹ› kontaktu...i tak po kolei dla kaĹĽdego
[...]

to nie sÄ… niechciane osoby.
To są kontakty "drugiej kategorii" których nie muszę, nie chcę lub nie mogę odebrać w danym momencie i mogę zadzwonić do nich później.
PrzeciwieĹ„stwem sÄ… kontakty "pierwszej kategorii" ktĂłre majÄ… najwyĹĽszy priorytet odbioru  :)

Data: 2012-11-14 00:52:30
Autor: Animka
Android, dzwonki, problem
W dniu 2012-11-13 22:13, frank drebin pisze:
[...]

To sÄ… kontakty "drugiej kategorii" ktĂłrych nie muszÄ™, nie chcÄ™ lub nie mogÄ™
odebrać w danym momencie i mogę zadzwonić do nich później.
Przeciwieństwem są kontakty "pierwszej kategorii" które mają najwyższy
priorytet odbioru  :)

Może masz w telefonie coś takiego, żeby wybrać gdzie są domyślnie pliki: czy na karcie, czy w telefonie.

Ja już mialam walniętą kartę pamięci kupioną na Allegro i telefon często nie mogł się z nia skomunikować. Myślałam, ze to telefon ma wadę, ale po jakimś czasie przekonałam się, że wadę to ma karta pamięci.

--
animka

Data: 2012-11-14 12:04:18
Autor: frank drebin
Android, dzwonki, problem
Użytkownik "Animka" <animka.to.nie..ja@wp.pl> napisał w wiadomości news:k7umgq$571$1node1.news.atman.pl...
[...]
telefonie, a potem przypisz wybrany obrazek do jakiegoĹ›
[...]

Animka, wiem że masz szczere chęci ale wszystko to robiłem o czym pisałem już kilkukrotnie w tym temacie

Data: 2012-11-14 12:25:36
Autor: Animka
Android, dzwonki, problem
W dniu 2012-11-14 12:04, frank drebin pisze:
[...]

juĹĽ kilkukrotnie w tym temacie

Wez Ty chłopaku wpisz w google nazwę swojego telefonu i pokaże Ci się tyle linków z forami, że będziesz miał w czym wybierać w pomocy.

--
animka

Data: 2012-11-12 12:26:53
Autor: Adam Wysocki
Android, dzwonki, problem
frank drebin <blabla.bla@vip.pl> wrote:

Pomóżcie bo mi już ręce opadaj±.

Może (zgaduję) jest tak, że telefon ma jaki¶ okre¶lony czas na sprawdzenie kontaktu w bazie, i jak ten czas będzie przekroczony, to odpalany jest dzwonek domy¶lny?

--
Gof
http://www.chmurka.net/

Data: 2012-11-12 17:19:04
Autor: frank drebin
Android, dzwonki, problem
Użytkownik "Adam Wysocki" <gof@somewhere.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:gof.pmtg.1352723213news.chmurka.net...
[...]

to jest jedyne wytłumaczenie ale dlaczego tak jest?
Jak pisalem, mam roota i przeniosłem te wszystkie potrzebne dzwonki do system/media/ringtones na pamięci wewnętrznej bo podejrzewałem problem w komunikacji fona z kart± pamięci (przy np. 100% obci±żeniu procka). Ale działa to tak samo jak były na karcie, czyli 1 na 10 nie działa.

--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2012-11-12 17:26:41
Autor: atm
Android, dzwonki, problem
On 2012-11-12 17:19, frank drebin wrote:
[...]

Czy Twoje dzwonki nie sa w jakis sposob, hmmm inne? Mam na mysli zbyt ciezkie, zbyt wysoki bitrate, dziwne fonty w tagach itd?
No chyba, ze przypisane przez Ciebie dzwieki to inne z domyslnych androidowych.

Data: 2012-11-12 17:50:19
Autor: frank drebin
Android, dzwonki, problem
Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k7r804$koq$2node1.news.atman.pl...
On 2012-11-12 17:19, frank drebin wrote:
[...]

owszem, waga jest większa niż typowy sytemowy dzwonek ale bez przesady.S± to wycięte przeze mnie fragmenty mp3 (zrobione na .ogg) i waż± ok. 1mb każdy. Czyli piku¶ bo wszystkie moje wcze¶niejsze fony bez problemu startowały empetrójki waż±ce ponad 15 mb.
Atm, ja rozumiem o czym piszesz ale albo co¶ ma wpływ cały czas albo w ogóle a tu jest czasami.

No chyba, ze przypisane przez Ciebie dzwieki to inne z domyslnych androidowych.
zrobiłem dzwonki na .ogg bo takie s± w systemowym folderze i nadałem im identyczne uprawnienia. Jak pisałem, system je widzi i odtwarza.
Ale nie zawsze.
I ta "niezawszo¶ć" mnie (delikatnie mówi±c) denerwuje.
--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2012-11-12 17:57:42
Autor: atm
Android, dzwonki, problem

[...]

Ok, zatem na poczatek sugeruje zamienic wszystkie Twoje dzwonki na te, ktore sa domyslnie w systemie. W ten sposob byc moze wyjasni sie czy przyczyna sa same pliki dzwiekowe czy tez system miesza.

Data: 2012-11-12 19:58:32
Autor: ZBK
Android, dzwonki, problem
On 2012-11-12 17:19, frank drebin wrote:
Użytkownik "Adam Wysocki" <gof@somewhere.invalid> napisał w wiadomości
frank drebin <blabla.bla@vip.pl> wrote:
Pomóżcie bo mi już ręce opadają.
Może (zgaduję) jest tak, że telefon ma jakiś określony czas na
sprawdzenie  kontaktu w bazie, i jak ten czas bÄ™dzie przekroczony, to
odpalany jest  dzwonek domyĹ›lny?
to jest jedyne wytłumaczenie ale dlaczego tak jest?
Jak pisalem, mam roota i przeniosłem te wszystkie potrzebne dzwonki do
system/media/ringtones na pamięci wewnętrznej bo podejrzewałem problem w
komunikacji fona z kartą pamięci (przy np. 100% obciążeniu procka). Ale
działa to tak samo jak były na karcie, czyli 1 na 10 nie działa.
Czy Twoje dzwonki nie sa w jakis sposob, hmmm inne? Mam na mysli zbyt
ciezkie, zbyt wysoki bitrate, dziwne fonty w tagach itd?

owszem, waga jest większa niż typowy sytemowy dzwonek ale bez przesady.Są to
wycięte przeze mnie fragmenty mp3 (zrobione na .ogg) i ważą ok. 1mb każdy.
Czyli pikuś bo wszystkie moje wcześniejsze fony bez problemu startowały
empetrĂłjki waĹĽÄ…ce ponad 15 mb.
Atm, ja rozumiem o czym piszesz ale albo coś ma wpływ cały czas albo w ogóle
a tu jest czasami.

No chyba, ze przypisane przez Ciebie dzwieki to inne z domyslnych
androidowych.
zrobiłem dzwonki na .ogg bo takie są w systemowym folderze i nadałem im
identyczne uprawnienia. Jak pisałem, system je widzi i odtwarza.
Ale nie zawsze.
I ta "niezawszość" mnie (delikatnie mówiąc) denerwuje.

Jako dzwonek możesz dać do telefonu całą piosenkę w formacie mp3.

Data: 2012-11-12 21:08:06
Autor: frank drebin
Android, dzwonki, problem
On 2012-11-12 17:19, frank drebin wrote:
[...]
problem w komunikacji fona z kartą pamięci (przy np. 100%
obciążeniu procka). Ale działa to tak samo jak były na karcie,
czyli 1 na 10 nie działa.
[...]
bez problemu startowały empetrójki ważące ponad 15 mb.
Atm, ja rozumiem o czym piszesz ale albo coś ma wpływ cały czas albo w
ogĂłle a tu jest czasami.
[...]

tak, od tego zaczynałem eksploatację fona. Dopiero, kiedy to czasami nie działało, zmuszony zostałem do zabawy w konwersję i przenoszenie dzwonków.

Data: 2012-11-12 20:37:19
Autor: W
Android, dzwonki, problem
frank drebin wystukał, co następuje:

[...]
Jako dzwonek możesz dać do telefonu cał± piosenkę w formacie mp3.

tak, od tego zaczynałem eksploatację fona. Dopiero, kiedy to czasami nie działało, zmuszony zostałem do zabawy w konwersję i przenoszenie dzwonków.

Hm, aż z ciekawo¶ci wzi±łem i sprawdziłem - dwa telefony i za kazdym razem ustawiony dzwonek - w .mp3 wstawiony w /ringtones/.

Galaxy Nexus i9250, CM10 z końca paĽdziernika.

Może spróbuj inny rom? ;>

Data: 2012-11-12 22:04:07
Autor: frank drebin
Android, dzwonki, problem
Użytkownik "W" <wu@wu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:XnsA109DBEFE65C2wuathomeat.home...
[...]

s± dwa oryginalne foldery "ringtones", jeden na karcie pamięci a drugi na pamięci wewnętrznej dostępnej przy root'cie (system/media/ringtones) a systemowe s± wła¶nie na wewnętrznej.
Zanim zrootowałem fona to kombinowałem tak:
1. wskazałem plik mp3 z folderu z muzyk± ale czasami nie uruchamiały się te przypisane do kontaktów kawałki więc
2. wrzuciłem mp3 do "ringtones" na karcie pamięci i to samo, więc
3. zrobiłem roota, przekonwertowałem mp3 do wymaganego .ogg, wrzuciłem na wewnętrzn± pamięć, nadałem wła¶ciwe uprawnienia i to samo.

Tak było na GB i tak mam na JB (kilka romów sprawdzałem)

--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2012-11-12 22:07:11
Autor: frank drebin
Android, dzwonki, problem
Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k7rojd$2id$1mx1.internetia.pl...
[...]
bł±d, nie mam JB tylko ICS

--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2012-11-13 08:17:59
Autor: W
Android, dzwonki, problem
[...]

Hm, może kwestia urz±dzenia? Co prawda też mam roota, ale nie mam karty pamięci (jako takiej, tylko mount /media/sdcard0/) no ale wrzucaj±c do ringtones/ na t± wirtualn± sdcard działa każdorazowo (aczkolwiek sd nigdy nie zostanie odmontowana więc system jej nie straci). Z drugiej strony jak masz systemowo to i tak nie powinno się nic odmountować...

Masz może pod ręk± inny telefon do testowania? ;)

Data: 2012-11-13 22:16:53
Autor: frank drebin
Android, dzwonki, problem
Użytkownik "W" <wu@wu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:XnsA10A5E916AD1Bwuathomeat.home...
[...]

nie mam ale z tego co się zorientowałem guglaj±c, to problem ten dotyczy ułamka promila użyszkodników.
Tak naprawdę ten problem to piku¶, da się z tym żyć bez problemu. Wkurza mnie tylko że co¶ nie działa tak jak powinno i że ja jestem w tym znikomym promilu userów.

--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2012-11-15 13:19:50
Autor: Adam Wysocki
Android, dzwonki, problem
frank drebin <blabla.bla@vip.pl> wrote:

Tak naprawdę ten problem to piku¶, da się z tym żyć bez problemu. Wkurza mnie tylko że co¶ nie działa tak jak powinno i że ja jestem w tym znikomym promilu userów.

Może spróbuj zaorać /data i ewentualnie jeszcze raz sflashować telefon? Jak pierwszy raz sobie zrootowałem telefon, to miałem różne dziwne jazdy, typu telefon resetuj±cy się, gdy zniknie zasięg, czy aplikacje, które dostawały po każdym reboocie inne UID-y i wywalały się przy starcie. Pewnie przez co¶, co zainstalowałem (może jaki¶ manager procesów). Zaorałem wszystko i działa do dzi¶.

System to CM7, telefon Desire Z.

--
Gof
http://www.chmurka.net/

Data: 2012-11-15 20:04:45
Autor: frank drebin
Android, dzwonki, problem
Użytkownik "Adam Wysocki" <gof@somewhere.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:gof.pmtg.1352985590news.chmurka.net...
[...]

Flashowałem już kilkukrotnie i różne romy już były ale działo się to też na czystym GB

--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2012-11-16 14:15:18
Autor: Adam Wysocki
Android, dzwonki, problem
frank drebin <blabla.bla@vip.pl> wrote:

Flashowałem już kilkukrotnie i różne romy już były ale działo się to też na czystym GB

Może za każdym razem instalujesz jak±¶ aplikację, która przeszkadza? Jaki¶ task manager (u mnie problemy prawdopodobnie wynikały z advanced task killera - prawdopodobnie, bo nie mam 100% pewno¶ci) albo co¶ takiego?

--
Gof
http://www.chmurka.net/

Data: 2012-11-16 22:06:27
Autor: frank drebin
Android, dzwonki, problem
Użytkownik "Adam Wysocki" <gof@somewhere.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:gof.pmtg.1353075318news.chmurka.net...
[...]

ATK nie używam już od kilku m-cy a z task managerów mam ES Menadżer Zadań ale problemy z dzwonkami były jeszcze przed instalacj± ES. Może faktycznie powywalam trochę apek i poobserwuję.

--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2012-11-12 19:53:38
Autor: ZBK
Android, dzwonki, problem
W dniu 2012-11-12 17:19, frank drebin pisze:
[...]

Dzwonki fabryczne muszą zostać w pamięci telefonu, a nie na karcie pamięci.

Data: 2012-11-15 13:17:27
Autor: Adam Wysocki
Android, dzwonki, problem
frank drebin <blabla.bla@vip.pl> wrote:

to jest jedyne wytłumaczenie ale dlaczego tak jest?

Może ustawiony czas jest za mały...

Nie zauważyłe¶, żeby to się działo czę¶ciej, jak masz w tle poodpalane jakie¶ pamięciożerne aplikacje?

Może logcat co¶ podpowie?

Możesz też spróbować jakiego¶ programu czytaj±cego (syntezator) wpis z ksi±żki telefonicznej. Nie wiem czy s± takie programy, wiem że s± takie zestawy gło¶nomowi±ce na BT.

--
Gof
http://www.chmurka.net/

Data: 2012-11-15 20:03:13
Autor: frank drebin
Android, dzwonki, problem
Użytkownik "Adam Wysocki" <gof@somewhere.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:gof.pmtg.1352985447news.chmurka.net...
[...]

Adam, jest jak piszesz.
Generalnie zdaża się to kiedy na nim co¶ akurat robię, ale zdarza się jak kilka godzin leży w kieszeni.
Ale przecież obci±żona pamięć to normalne zjawisko na smartfonie.

O reszcie to nie mam pojęcia o czym piszesz :(

--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2012-11-16 14:13:49
Autor: Adam Wysocki
Android, dzwonki, problem
frank drebin <blabla.bla@vip.pl> wrote:

Generalnie zdaża się to kiedy na nim co¶ akurat robię, ale zdarza się jak kilka godzin leży w kieszeni.

Odpal np. Google Maps (u mnie bardzo obci±żaj± telefon) i zobacz jak wtedy będzie. Podobnie Facebook (ten oryginalny, nie np. Friendcaster).

Spróbuj też wychodzić z aplikacji przez przycisk "wstecz", a nie przez domek, i zobacz czy to pomoże. Większo¶ć aplikacji gdy wychodzisz z nich przez "wstecz" kończy działanie, a gdy przez "home", to zostaj± w tle i kończ± działanie dopiero wtedy, gdy system wymusi ich zamknięcie (gdy skończy mu się pamięć).

Ale przecież obci±żona pamięć to normalne zjawisko na smartfonie.

Android ma swoje mechanizmy radzenia sobie z tym zjawiskiem - ubijanie aplikacji w tle, priorytety - ale może aplikacja telefonu jest zbyt optymistyczna, je¶li chodzi o czas, w którym telefon sobie z tym poradzi.

Częstym zjawiskiem u mnie s± okienka "aplikacja nie odpowiada", gdy telefon jest bardzo obci±żony. System je wy¶wietla wtedy, gdy w±tek odpowiedzialny za interfejs użytkownika nie odpowiada na zdarzenia przez kilka sekund (dwie? nie pamiętam), ale nikt nie przewidział, że system może być tak zamulony, że aplikacja się nie zawiesiła, tylko po prostu nie ma czasu. Może to po prostu podobny mechanizm - może uznali, że jeżeli nie uda się ustalić dzwonka dla kontaktu, to i tak trzeba dzwonić.

Czasami jak mam mocno obci±żony system i kto¶ do mnie dzwoni, to najpierw zaczyna dzwonić i pojawia się numer, a dopiero potem imię i zdjęcie. Może to działa tak samo - telefon już dzwoni (ale nie mam customowych dzwonków, mam taki sam dla wszystkich).

O reszcie to nie mam pojęcia o czym piszesz :(

logcat to taki zrzut logów z telefonu. Ja to robię przez adb (w telefonie wł±czasz debugowanie i instalujesz SDK Androida na kompie), ale da się pro¶ciej, s± jakie¶ aplikacje na Androida, które pokazuj± aktualnego loga.

Zaznaczam że tylko strzelam - nie mam pojęcia jak naprawdę działa wybór dzwonka w aplikacji telefonu. S± elementy systemowe, takie jak:

http://developer.android.com/reference/android/media/RingtoneManager.html
http://developer.android.com/guide/topics/providers/contacts-provider.html

ale jak aplikacja telefonu z tego korzysta, nie mam pojęcia.

--
Gof
http://www.chmurka.net/

Data: 2012-11-16 22:27:13
Autor: frank drebin
Android, dzwonki, problem
Użytkownik "Adam Wysocki" <gof@somewhere.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:gof.pmtg.1353075229news.chmurka.net...
[...]

tak, wiem to wszystko ale mam wrażenie że to przez procesor a nie pamięć.
Aktualnie mam fajny rom i rzadko kiedy spadam poniżej 100 mb wolnej pamięci.

[...]

a ja wła¶nie nie mam tego problemu, apki się nie zawieszaj±, komunikatów takich brak.
Kontakty też wy¶wietlaj± się od razu razem z fotk±. Ale czasem jak dzwoni dzwonek to po sekundzie dzwonienia słyszę takie szarpnięcie (zawahanie) i dzwonek leci dalej. Gdzie¶ jest problem z komunikacj± między telefonem a dzwonkiem.
Może odchudzę te dzwonki? Chociaż co to za waga, niecały 1mb na dzwonek

dzięki, poszukam takiej apki