Android, dzwonki, problem

Data: 2012-11-11 19:46:29
Autor: atm
Android, dzwonki, problem
On 2012-11-11 19:17, frank drebin wrote:
Pomóżcie bo mi już ręce opadaj±.

Mam sobie SE Xperia Arc S.
Telefon bardzo fajny ale jedna rzecz mnie w nim wk...wia niemożebnie.
Otóż z jakich¶ nieznanych mi powodów telefon czasami nie dzwoni
przypisanymi do kontaktów dzwonkami tylko odpala domy¶lny dzwonek.
Zmieniałem romy, zmienialem kernele i nic.
Wrzuciłem nawet przekonwertowane do .ogg dzwonki do systemowego folderu
(mam roota) i nadałem takie same uprawnienia jakie maj± systemowe
dzwonki i nic nie pomaga. System widzi te dzwonki i je przypisuje ale
raz na jaki¶ czas telefon odpala dzwonek domy¶lny.
O co tu chodzi?

Jesli masz telefon podpiety do komputera wraz z dostepem do karty a ktos zadzwoni w tym momencie to dzwonek wroci do domyslnego dzwieku.
Fajny ficzer, co? ;]

Data: 2012-11-11 20:41:30
Autor: frank drebin
Android, dzwonki, problem
Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k7orq7$ii5$1node2.news.atman.pl...
On 2012-11-11 19:17, frank drebin wrote:
[...]

tak tak, wiem o tym ale mi chodzi o ten szczególny moment, kiedy telefon NIE JEST PODPIĘTY :(

--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2012-11-11 20:48:52
Autor: atm
Android, dzwonki, problem

tak tak, wiem o tym ale mi chodzi o ten szczególny moment, kiedy telefon
NIE JEST PODPIĘTY :(

W takim razie zapewne uzywales tez roznych programow do wskazywania wybranego dzwonka?
Od dluzszego czasu korzystam z Rings Extended i zlego slowa o tej aplikacji nie moge powiedziec. Malo prawdopodobne ale moze cos pomoze w Twoim przypadku...
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.angryredplanet.android.rings_extended&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5hbmdyeXJlZHBsYW5ldC5hbmRyb2lkLnJpbmdzX2V4dGVuZGVkIl0.

Data: 2012-11-11 21:45:03
Autor: frank drebin
Android, dzwonki, problem
Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k7ovf7$dji$1node1.news.atman.pl...
[...]

ale systemowy selektor dĽwięku widzi owe dzwonki i po wskazaniu odtwarza je prawidłowo. Tak samo jest z dzwonieniem, 9 razy na 10 jest jak być powinno. No ale ten jeden raz na dziesięć nie bangla
..